Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 7 555 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 37 775 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
| ЄДРПОУ: | 36565276 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Жилка Олександр Володимирович |
| Телефон: | +380362266863 |
| E-mail: | zhylka.sasha2021@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,Рівне, майдан Просвіти, 1 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОП ГІП" виявлено, що пропозиція не містить будь-яких обґрунтувань (листи, пояснення), які б пояснювали причину не подання учасником в складі пропозиції інформації та документів, визначених тендерною документацією, а саме визначені додатком № 2 до тендерної документації. При оприлюднені повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей не зазначено вищевказані невідповідності тендерних пропозицій вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. За даних підстав повинні відмінити процедуру закупівлі на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей та п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
02-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 22-05-2025, 14:43 по 02-06-2025, 00:00
Документи:
У зв’язку із наданням замовнику можливості для об’єктивного розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОП ГІП" подану на закупівлю робіт – згідно предмету закупівлі Виготовлення проекту по об’єкту: «Нове будівництво спального корпусу з навчальними класами та спорудою подвійного призначення на земельній ділянці з кадастровим номером 5624680400:09:003:0184 в с. Олександрія Рівненського району, Рівненської області» (Код ДК 021:2015: 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-26-009876-a, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів – тобто до 26 травня 2025 року включно.
1. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації щодо підтвердження наявності працівників та підтверджуючих документів, а також їх кваліфікацію. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 1. таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати: Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації за формою 1. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Форма 1 Довідка з інформацією щодо працівників відповідної кваліфікації Обовязкова наявність працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі - зазначено нижче: - Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно-будівельне проєктування в частині забезпечення механічного опору та стійкості в категорії провідний - 1 особа; - Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно-будівельне проєктування в частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища в категорії провідний - 1 особа; - Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму в категорії провідний - 1 особа; - Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань - 1 особа; - Інженер – проектувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - 1 особа; - Архітектор - який виконує проєктні роботи за напрямом архітектурне об’ємне проектування – 1 особа. В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність (залучення) працівників, на кожну особу зазначену в табличці. Обов’язкова наявність працівників не менше 1(один) з наявністю сертифікату про підвищення кваліфікації за програмою «Інженерно-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту». На працівників, які мають бути сертифіковані згідно вимог чинного законодавства, подаються копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми. Учасник має підтвердити наявність працівників в кількості, якої достатньо для виконання робіт, що є предметом закупівлі у встановлений строк (не менше 20 працівників). Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати підтверджуючі документи щодо наявності працівників та їх кваліфікації. 2. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме в довідці. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 2. таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації Учасник має підтвердити: У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі (аналогічних) договору (договорів). Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) – надається довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням назви, коду за ЄДРПОУ, адреси замовника, номеру та дати укладення договору, предмету договору, суми договору, П.І.Б., номеру телефону контактної особи цього замовника, за результатом було укладено договір. На підтвердження інформації надається сканкопія договору (договорів), який(і) зазначено в довідці. *Аналогічним буде вважатися договір укладений протягом трьох років, що передує даті оголошення цієї закупівлі, на роботи в якості Генерального проектувальника по розробленню проектно-кошторисної документації з нового будівництва навчального закладу з класом наслідків СС2 та/або СС3 з характеристиками співставними до предмету цієї закупівлі. Виконання договору має підтверджуватись також дозволом на будівництво. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). 3. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації та документах щодо ліцензійного програмного комплексу «АВК». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 10. додатку № 1 до тендерної документації Учасник має підтвердити: Наявність ліцензійного програмного забезпечення з розрахунку будівель та споруд, з розрахунку кошторисної вартості (Ліцензійний програмний комплекс «АВК» та/або «СМЕТА ДСТУ» та/або аналогічний (сумісний із зазначеними) програмний продукт відповідно до Кошторисних норм України. У разі власності на програмне забезпечення – надати документи щодо права володіння. У разі договірного користування – договірні підстави з правовласником (ліцензійна угода з Учасником, або посилання на її номер з можливістю пересвідчитися про наявність такої на сайті правовласника)) та копія діючої ліцензії з правовласником чи його уповноваженим агентом (або інша форма підтвердження наявності ліцензії). На програмне забезпечення – надати інформацію про правовласника (у разі якщо учасник є правовласником- інформацію про балансову приналежність). Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи щодо ліцензійного програмного комплексу «АВК» відповідно до вимог тендерної документації. 4. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації щодо строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В пп. 4.1 п. 4 розділу ІІІ тендерної документації Учасник має підтвердити: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: 1) відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; 2) погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. У разі необхідності учасник має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виправити невідповідність щодо строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. 5. Виявлені невідповідності: Відсутній документ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В додатку 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації Учасник має надати: Заява щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залучених субпідрядників / співвиконавців. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документ.
У зв’язку із наданням замовнику можливості для об’єктивного розгляду тендерної пропозиції АСОЦІАЦІЇ "УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ ІНСТИТУТ ВІДНОВЛЕННЯ" подану на закупівлю робіт – згідно предмету закупівлі Виготовлення проекту по об’єкту: «Нове будівництво спального корпусу з навчальними класами та спорудою подвійного призначення на земельній ділянці з кадастровим номером 5624680400:09:003:0184 в с. Олександрія Рівненського району, Рівненської області» (Код ДК 021:2015: 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат) ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-26-009876-a, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів
1. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації щодо підтвердження наявності працівників та підтверджуючих документів, а також їх кваліфікацію. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 1. таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати: Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації за формою 1. Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Форма 1 Довідка з інформацією щодо працівників відповідної кваліфікації Обовязкова наявність працівників, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі - зазначено нижче: - Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно-будівельне проєктування в частині забезпечення механічного опору та стійкості в категорії провідний - 1 особа; - Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно-будівельне проєктування в частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища в категорії провідний - 1 особа; - Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму в категорії провідний - 1 особа; - Інженер-проєктувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині виконання інженерних вишукувань - 1 особа; - Інженер – проектувальник, який виконує проєктні роботи за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - 1 особа; - Архітектор - який виконує проєктні роботи за напрямом архітектурне об’ємне проектування – 1 особа. В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність (залучення) працівників, на кожну особу зазначену в табличці. Обов’язкова наявність працівників не менше 1(один) з наявністю сертифікату про підвищення кваліфікації за програмою «Інженерно-будівельне проектування в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту». На працівників, які мають бути сертифіковані згідно вимог чинного законодавства, подаються копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми. Учасник має підтвердити наявність працівників в кількості, якої достатньо для виконання робіт, що є предметом закупівлі у встановлений строк (не менше 20 працівників). Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати підтверджуючі документи щодо наявності працівників та їх кваліфікації. 2. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), довідці та підтверджуючих документах. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 2. таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації Учасник має підтвердити: У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі (аналогічних) договору (договорів). Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) – надається довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням назви, коду за ЄДРПОУ, адреси замовника, номеру та дати укладення договору, предмету договору, суми договору, П.І.Б., номеру телефону контактної особи цього замовника, за результатом було укладено договір. На підтвердження інформації надається сканкопія договору (договорів), який(і) зазначено в довідці. *Аналогічним буде вважатися договір укладений протягом трьох років, що передує даті оголошення цієї закупівлі, на роботи в якості Генерального проектувальника по розробленню проектно-кошторисної документації з нового будівництва навчального закладу з класом наслідків СС2 та/або СС3 з характеристиками співставними до предмету цієї закупівлі. Виконання договору має підтверджуватись також дозволом на будівництво. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та підтверджуючі документи. 3. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації та документах щодо наявності наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 3. таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації Учасник має підтвердити: Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» від 07.02.2013 № 73, Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції звітність за 2024 рік, а саме: - Баланс (Звіт про фінансовий стан) та Звіт про фінансові результати підприємства (Звіт про сукупний дохід) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - Або Фінансову звітність малого підприємства з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Учасники (новостворені підприємства), які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув. Учасник процедури закупівлі вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником процедури закупівлі підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме: - Сума чистого річного доходу Учасника процедури закупівлі, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника процедури закупівлі звітний період є не меншою ніж 95% від суми очікуваної вартості цієї процедури закупівлі. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підтвердити наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю відповідно до вимог тендерної документації. 4. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації та документах щодо діючого сертифікату учасника закупівлі на систему управління якістю ISO 9001:2015. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 13. додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати: Копію діючого сертифікату учасника закупівлі на систему управління якістю ISO 9001:2015, на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі, видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності). Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію діючого сертифікату учасника закупівлі на систему управління якістю ISO 9001:2015 виданого на ім’я Учасника. 5. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації та документах щодо ліцензійного програмного комплексу «АВК». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 10. додатку № 1 до тендерної документації Учасник має підтвердити: Наявність ліцензійного програмного забезпечення з розрахунку будівель та споруд, з розрахунку кошторисної вартості (Ліцензійний програмний комплекс «АВК» та/або «СМЕТА ДСТУ» та/або аналогічний (сумісний із зазначеними) програмний продукт відповідно до Кошторисних норм України. У разі власності на програмне забезпечення – надати документи щодо права володіння. У разі договірного користування – договірні підстави з правовласником (ліцензійна угода з Учасником, або посилання на її номер з можливістю пересвідчитися про наявність такої на сайті правовласника)) та копія діючої ліцензії з правовласником чи його уповноваженим агентом (або інша форма підтвердження наявності ліцензії). На програмне забезпечення – надати інформацію про правовласника (у разі якщо учасник є правовласником- інформацію про балансову приналежність). Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи щодо ліцензійного програмного комплексу «АВК» відповідно до вимог тендерної документації. 6. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації щодо строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В пп. 4.1 п. 4 розділу ІІІ тендерної документації Учасник має підтвердити: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: 1) відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; 2) погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. У разі необхідності учасник має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виправити невідповідність щодо строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. 7. Виявлені невідповідності: Невідповідність вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник має: Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідність вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.