Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 642 930,83 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 21313677 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
| Контактна особа: | Гуменюк Вікторія Іванівна |
| Телефон: | 380384263800 |
| E-mail: | humeniuk.viktoriia@khnpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Хмельницька область,Нетішин, |
8 |
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції ФОП ПІШЕНІН І. В. до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. (Згідно Протоколу УО №163 від 17.04.2025)
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1 У відповідності до вимог пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надана довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, у якій при зазначенні інформації про замовників виявлено невідповідності, а саме: по обох договорах вказано однакові контактні дані. Крім того, учасником в даній довідці не зазначено інформацію щодо своєчасності виконання договорів. 1.2 У відповідності до вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надана Анкету щодо участі у процедурі закупівлі, проте вона не відповідає формі Додатку 7 до тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 На виконання вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, зокрема пункту 8 Додатку 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасник у складі пропозиції надає інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів (не менше двох) за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки) або у формі електронного документа. Документальне підтвердження виконання кваліфікаційного критерію: - довідка учасника процедури закупівлі з зазначенням аналогічних договорів, замовників, їх адресами та контактними телефонами, найменування предмету закупівлі, стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які виконані в 2015 - 2025 роках, разом із копіями таких договорів та з наданням листів-відгуків по кожному договору. Аналогічними договорами вважаються договори на виконання проєктних робіт (повністю завершені): - проєктування стадії «Робочий проєкт» та/або «Проєкт», «Робоча документація» житлових багатоквартирних будинків поверховістю не нижче семи поверхів і кількістю під’їздів (секцій) не менше трьох. 2.2 На виконання вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, зокрема пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ», учасник у складі пропозиції надає Анкету щодо участі у процедурі закупівлі за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно Додатку №7 до тендерної документації, а також всі документи, відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ*» Анкети. У примітках до Додатку 7 до тендерної документації зазначено, що усі поля цієї анкети мають бути заповнені під час подання тендерної пропозиції учасника. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ФОП ПІШЕНІН ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (ЄДРПОУ 3077410952) необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель: 3.1 Довідку учасника процедури закупівлі у відповідності до вимог пункту 8 Додатку №1 до тендерної документації. 3.2 Анкету щодо участі у процедурі закупівлі за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно Додатку №7 до тендерної документації, а також всі документи, відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ*» Анкети.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.