Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 156 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 780 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
| ЄДРПОУ: | 44496574 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Федорович Людмила Михайлівна |
| Телефон: | +380322581125 |
| E-mail: | 1_tmo_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. Миколайчука І., буд. 9 |
0 |
Для виправлення невідповідностей Учаснику необхідно надати: Відповідно до п.5 Додатку 5 «Перелік документів та інформації , які повинен надати УЧАСНИК в складі тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку у довільній формі про досвід виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, суми та року виконання договору; реквізитів організації (підприємства) з якою укладено договір (назви, адреси, коду згідно з ЄДРПОУ, контактного номеру телефону)). Учасник процедури закупівлі завантажив електронний файл «5_5 Довідка_аналог_договорів.PDF» у якому учасник процедури закупівлі вказав про виконання договорів щодо надання послуг з індивідуального дозиметричного контролю. При цьому, учасником у вище вказаній Довідці не вказано предмет договору та коду згідно ЄДРПОУ з організаціями якими було укладено між учасником та організаціями. Таким чином, учаснику необхідно виконати п.5 Додатку 5 «Перелік документів та інформації , які повинен надати УЧАСНИК в складі тендерної пропозиції» у повному обсязі передбаченої тендерною документацією. Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.