Період оскарження умов закупівлі - по 20-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 221 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 106 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 40349068 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://lvivdpss.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Оля Фацієвич |
| Телефон: | +380966094857 |
| E-mail: | prodslygba@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79011, Україна, Львівська область,місто львів, ВУЛИЦЯ ВІТОВСЬКОГО Д. будинок 18 |
0 |
Шановний учаснику!У складі Вашої тендерної пропозиції виявлено такі невідповідності: Повідомлення про усунення невідповідностей - Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації у таблиці «ВІДОМОСТІ про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі» у колонці 1 необхідно зазначити «Назва послуги та характеристика (показників, параметрів), що визначаються), а у довідці наданої учасником не зазначено даної інформації. - Відповідно до п.2. таблиці «Інші документи від Учасника» потрібно надати «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру» , у складі пропозиції учасника даної довідки немає. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції необхідно привести довідку у відповідність вимогам , а також надати довідку довільної форми та для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями вищезазначені документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.