Закупівлю оголошено - 11-03-2025, 11:23. Дата останніх змін - 17-04-2025, 14:39

Виготовлення деталі згідно креслення 12.00.942.0 (196.12.00.942.0) Фланець 12.00.952.0 (196.12.00.952.0) Фланець 12.00.973.0 (196.12.00.973.0) Кільце 12.00.661.0 (196.12.00.661.0) Кільце

Виготовлення деталі згідно креслення 12.00.942.0 (196.12.00.942.0) Фланець 12.00.952.0 (196.12.00.952.0) Фланець 12.00.973.0 (196.12.00.973.0) Кільце ... Державна закупівля - UA-2025-03-11-004426-a Виготовлення деталі згідно креслення 12.00.942.0 (196.12.00.942.0) Фланець 12.00.952.0 (196.12.00.952.0) Фланець 12.00.973.0 (196.12.00.973.0) Кільце 12.00.661.0 (196.12.00.661.0) Кільце від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 3/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-11-004426-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-03-2025, 11:23
по 18-03-2025, 13:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-03-2025, 15:00
по 22-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
6156000
6 156 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:30 780 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:030 Відділ закупівель
Телефон:380996641997
E-mail:tender030@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1. Виготовлення деталі згі ...
6 156 000 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

12.00.942.0 Фланець

54
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
71333000-1
Послуги у галузі машинобудування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

12.00.952.0 Фланець

54
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
71333000-1
Послуги у галузі машинобудування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

12.00.973.0 Кільце

54
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
71333000-1
Послуги у галузі машинобудування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

12.00.661.0 Кільце

54
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-09-2025
71333000-1
Послуги у галузі машинобудування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Ім'я:
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТАНКІН"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 22-03-2025 по 29-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, вул. Софії Перовської, буд. 10 літера «Б», 03057, Рудова Галина Леонідівна
Остаточна пропозиція:
6 156 000 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-03-2025, 15:10

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-03-25, 10:34:27
24

Шановний Учаснику, ТОВ «СТАНКІН». За результатами Конкурсу UA-2025-03-11-004426-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною і Ваше підприємство знаходиться на етапі «Кваліфікація». Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (ДОДАТИ) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції наступні документи: І частина: документи, що подаються учасником у період подання пропозицій. 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надаються: Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі разом з документами Частини ІІ Додатку І Конкурсної документації.* (дана норма застосовується протягом дії правового режиму воєнного стану). Для підтвердження якісного виконання договорів (або наданих послуг) просимо надати додатково мінімум один позитивний відгук замовника про виконання аналогічного договору (надання послуг). ІІ частина: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»)*: 1. Документи що підтверджують права підпису договору: 1) Для юридичних осіб-резидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору (рішення учасника (акціонера) або наказ про призначення на посаду уповноваженої особи - керівника, або довіреність на право укладення договору тощо); 2) Для юридичних осіб-нерезидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору; 2. Інші документи, що подаються учасником: 1) для юридичних осіб-резидентів - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство); 2) для юридичних осіб-нерезидентів: - виписка з торговельного або іншого реєстру, яка підтверджує реєстрацію потенційного ділового партнера у відповідній країні; - документ, що містить інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) такої юридичної особи, якщо така інформація незазначена у виписці з торгівельного або іншого реєстру; 3) для фізичних осіб-підприємців: - витяг з ЄДР; 4) для фізичних осіб: - довідка з реєстраційним номером облікової картки платника податків; - документ, що підтверджує особу (паспорт, посвідка на тимчасове чи постійне проживання, закордонний паспорт). 3. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. 4. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. 5. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. *Допускається направлення документів Учасником відповідальній особі за надання роз’яснень щодо Конкурсної документації на ел. адресу tender030@ukroboronprom.com після завершення аукціону.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-03-25, 10:34:27
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-11-004426-a-a1
Номер договору:
83
Дата підписання договору:
31-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 31-03-2025 по 01-09-2025
7 387 200 UAH
Ціна договору
6 156 000 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТАНКІН"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 156 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-03-2025, 12:20:51
Документи:
Тип документа:
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 11:23:12
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 11:23:12
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 11:23:12
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 11:23:12
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 11:23:12
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 11:23:12
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        sign.p7s
        Оголошення про проведення закупівлі
        приватнийЕкспортовано:11-03-2025, 11:23:21
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 11:23:12
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот 1. Виготовлення деталі згідно креслення 12.00.942.0 (196.12.00.942.0) Фланець 12.00.952.0 (196.12.00.952.0) Фланець 12.00.973.0 (196.12.00.973.0) Кільце 12.00.661.0 (196.12.00.661.0) Кільце
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-03-2025, 11:23:12
              Способи підтвердження:
              Документ
              довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів (не менше 2х аналогічних договорів)
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ