Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 955 100 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 775,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ З БЛАГОУСТРОЮ МІСТА ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44394816 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Братух |
| Телефон: | +380487407803 |
| E-mail: | helenbratukh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65029, Україна, Одеська область,місто Одеса, вулиця Коблевська, буд. 13, прим. 101 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Так, під час аналізу тендерної документації, відповідно до ст. 39-3 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», порядок проведення технічної інвентаризації нерухомого майна, перелік
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 07-04-2025, 17:53 по 18-04-2025, 00:00
Документи:
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «31» березня 2025 р. № 68 м.Одеса ПРИСУТНІ: Уповноважена особа: «Суліма Ганна» Усього: 1 особа ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів № UA-2025-03-07-004885-a. 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції - у вигляді прийнятого протокольного рішення Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та п.43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості), Положенням про уповноважену особу, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС", в процедурі відкритих торгів з особливостями «Послуги з проведення технічної інвентаризації та паспортизації дитячих та спортивних майданчиків» ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги №UA-2025-03-07-004885-a, Департаментом отримано лист Територіального управління БЕБ в Одеській області (далі- БЕБ) від 31.03.2025 № 01-16/36, зі змісту якого вбачається, що під час інформаційно-аналітичної роботи БЕБ виявило передумови до заподіяння шкоди економічній безпеці України у разі здійснення закупівлі Департаментом з благоустрою Одеської міської ради код ЄДРПОУ 44394816 послуг з проведення технічної інвентаризації та паспортизації дитячих та спортивних майданчиків, очікуваною вартістю 1 955 100,00 грн. По першому питанню порядку денного: Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з отриманим листом та з метою мінімізації та усунення загроз економічній безпеці України, на підставі пунктів 2, 8 частини першої статті 4 Закону України «Про Бюро економічної безпеки України», з метою вжиття необхідних заходів, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів – тобто до 27.04.2025 року включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону. Уповноважена особа Ганна СУЛІМА
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «26» березня 2025 р. № 67 м.Одеса Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та п.43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості), Положенням про уповноважену особу, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС", в процедурі відкритих торгів з особливостями «Послуги з проведення технічної інвентаризації та паспортизації дитячих та спортивних майданчиків» ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги №UA-2025-03-07-004885-a, було виявлено недостатність інформації та документів, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік надання відповідної інформації та документів: 1) Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС" у своїй тендерній пропозиції «Довідка про наявність обладнання, необхідного для надання послуг за предметом закупівлі» зазначив використання Тахеометр Sokkia Set 530R3, якій знаходиться в оренді. Згідно Додатку № 2 до тендерної документації, у розділі Вимоги до учасників (Виконавців) для надання послуг зазначається: 1. Все обладнання (інструменти та прилади), що застосовується під час обстеження, повинно бути повірено у встановленому законодавством порядку. Застосування інструментів та приладів за наявності несправності або із закінченим терміном технічного обслуговування, перевірки працездатності (випробувань, огляду, повірки) або закінченням дії дозвільних документів, забороняється. Згідно Постанови КМУ від 04 червня 2015 року № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці», Тахеометр входить до переліку вимірювальної техніки, що підлягає періодичній повірці. Виходячи з вищезазначеного, Замовник вважає правомірну вимогу надання свідоцтва державного зразка, яке підтверджує, що даний засіб вимірів - Тахеометр Sokkia Set 530R3 виконує вимірювання з точністю в межах встановленої похибки відповідною метрологічною службою. Окрім того, беручи до уваги правовий статус володіння Тахеометра Sokkia Set 530R3, а саме – Оренда, Замовник має надати документальне підтвердження - договір оренди на весь період виконання послуг. 2) Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС" у своїй тендерній пропозиції «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» зазначив Сертифікованого інженер – геодезиста, який має освіту у галузі «Геодезія та землеустрій», а саме - Махов Юрій Анатолійович. У Додатку № 3 до тендерної документації «Технічне завдання» зазначається виконання топогеодезичних робіт, а саме: Виконавче знімання в М 1:500 на матеріалах чергового плану міста; Загальний контур майданчику в електронному вигляді у форматі SHP, у системі координат УСК-2000 (МСК-51). Згідно статті 5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» від 23.12.1998 № 353-XIV (зі змінами): «Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у сфері геодезії та/або землеустрою. Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій. Сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт (крім топографо-геодезичних та картографічних робіт при здійсненні землеустрою). Сертифікованим інженером-геодезистом може бути особа, яка має стаж роботи за спеціальністю не менше одного року, склала кваліфікаційний іспит та одержала кваліфікаційний сертифікат за відповідним напрямом робіт. Відомості про сертифікованих інженерів-геодезистів вносяться до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів відповідно до вимог цього Закону. ". Приймаючи до уваги специфіку виконання послуг, а також, беручи до уваги Вимоги до учасників (Виконавців) для надання послуг, які зазначені у Додатку 2 до тендерної документації, а саме: 3. Надані учасником (Виконавцем) послуги приймаються замовником у порядку виконання з виготовленими документами в результаті надання послуг та оформлюються актами приймання наданих послуг. Учасником (Виконавцем) за результатами надання послуг надаються такі документи: - технічні паспорти на паперовому носії; - сканкопії технічних паспортів в електронному форматі; - копії геопідоснови М 1:500; - плани виконавчих знімань підземних інженерних комунікацій. Замовник вважає правомірну вимогу надання документального підтвердження наявності кваліфікаційного сертифікату вищезазначеної особи за відповідним напрямом робіт. 3) Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС" у своїй тендерній пропозиції «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі № 27240896, Номер у Prozorro UA-2025-03-07-004885-a» надав перелік таких договорів: - Договір №109 від 21 лютого 2024 року Послуги з виготовлення технічних паспортів у кількості 38 штук на будівлі і споруди Національного авіаційного університету (відповідно до переліку з дислокацією) (ДК 021:2015: 71240000- 2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) Номер у Prozorro UA-2024-01-30- 013000-a; - Договір № 35 від 22.02.2024 року Послуги з проведення технічної інвентаризації із внесенням відомостей до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та реєстрацію технічних паспортів об’єктів нерухомого майна (ДК 021:2015: 79990000-0 Різні послуги, пов’язані з діловою сферою) Номер у Prozorro UA-2024-02-01- 009096-a; - Договір № 200 від 28.02.2024 року Послуги з проведення технічної інвентаризації, щодо внесення інформації в Єдину державну електронну систему в сфері будівництва та виготовлення технічного паспорту на нерухоме майно (ДК 021:2015: 79991000-7 Послуги з інвентаризації) Номер у Prozorro UA-2024-02-03- 000368-a; - Договір №ШГВ1169 від 20.11.2023 року ШГВ23П-121 71310000-4 – Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуги з виготовлення технічного паспорта під’їзної колії) Номер у Prozorro UA-2023-10-19- 010012-a. У Додатку № 3 тендерної документації до закупівлі «Послуги з проведення технічної інвентаризації та паспортизації дитячих та спортивних майданчиків» згідно ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, номер закупівлі у прозоро UA-2025-03-07-004885-a, в технічному завданні з проведення технічної інвентаризації та паспортизації дитячих та спортивних майданчиків, у п. 5 «Вимоги до якості послуг» зазначено: «Запропоновані учасником послуги повинні відповідати вимогам Постанови КМУ від 12.05.2023 № 488 «Деякі питання проведення технічної інвентаризації, Інструкції з проведення технічної інвентаризації та паспортизації об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженої Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 29.10.2012 № 550, та чинному законодавству України» В Інструкції з проведення технічної інвентаризації та паспортизації об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженої Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 29.10.2012 № 550 (далі – Інструкція )зокрема зазначається: 1.3. У цій Інструкції терміни вживаються в таких значеннях: технічна інвентаризація об’єктів благоустрою - сукупність заходів з обстеження, спрямованих на підтвердження наявності об’єктів нерухомого майна, елементів благоустрою та оцінку їх технічного стану, а також наявності інженерних мереж на об’єкті благоустрою. 2.2. Технічна інвентаризація проводиться в натурі з використанням копій планів об’єкта благоустрою, знятих з наявних планів, геодезичних матеріалів, креслень, проектів, графічних матеріалів, а також копій інвентаризаційних справ об’єктів нерухомого майна, елементів благоустрою, інженерних мереж, що розміщені на об’єкті благоустрою, тощо. У разі відсутності планів здійснюється зйомка об’єкта благоустрою. 2.8. На основі скоригованого графічного матеріалу з повною ситуацією і записів, зроблених на абрисі (в ескізі), даних зйомки та інших матеріалів складається інвентаризаційний план об’єкта благоустрою за зразком, наведеним у додатку 4 до цієї Інструкції, на який наносяться: огорожі об’єкта благоустрою (за їх наявності) в умовних позначеннях, їх протяжність і висота; лінійні розміри зовнішніх меж об’єкта благоустрою; найменування суміжних землевласників та землекористувачів; об’єкти нерухомого майна, розташовані на об’єкті благоустрою; елементи благоустрою; водоймища; підземні і наземні інженерні мережі та їх елементи (оглядові колодязі, водорозбірні та питні колонки, опори електричних, телефонних та рідіомереж тощо). Інвентаризаційний план залежно від площі об’єкта благоустрою складається у таких масштабах: до 5,0 га - 1:500; від 5,0 до 25,0 га - 1:1000 чи 1:2000; понад 25,0 га - 1:2000 чи 1:5000. Окрім того, у Додатку № 3 тендерної документації, у п.6 «Вимоги до надання послуг», п. 8 «Перелік звітних матеріалів» та п. 9 «Вихідні матеріали» відповідно зазначено: п. 6 - До наданих Виконавцем послуг обов’язково входить: Виконавче знімання в М 1:500 на матеріалах чергового плану міста. Загальний контур майданчику в електронному вигляді у форматі SHP, у системі координат УСК-2000 (МСК-51). п. 8 - 1. Виконавче знімання в М 1:500, з відміткою про прийняття у геодезичну службу. 2. Роздрукований ситуаційний план М 1:2000. п. 9 - технічні паспорти на паперовому носії в 2 екземплярах; - сканкопії технічних паспортів в електронному форматі; - сканкопії планшетів М 1:500 Також у Додатку № 5 тендерної документації, у розділі у розділі Вимоги до учасників (Виконавців) для надання послуг зазначається: 3. Надані учасником (Виконавцем) послуги приймаються замовником у порядку виконання з виготовленими документами в результаті надання послуг та оформлюються актами приймання наданих послуг. Учасником (Виконавцем) за результатами надання послуг надаються такі документи: - технічні паспорти на паперовому носії; - сканкопії технічних паспортів в електронному форматі; - копії геопідоснови М 1:500; - плани виконавчих знімань підземних інженерних комунікацій. Згідно листа Мінекономіки щодо Рекомендації АМКУ № 3304-04/41046-06 від 12.08.2021: «(40) наявність досвіду виконання аналогічного договору. Вказаний кваліфікаційний критерій є опціональним, встановлюється за рішенням замовника». Зазвичай аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації. Приймаючи до уваги вищезазначене, Замовник вважає правомірну вимогу надання документального підтвердження наявності виконання аналогічного договору з метою гарантованого отримання кваліфікованого продукту за предметом закупівлі з високою якістю, та вказана кваліфікаційна вимога є обгрунтованою виходячи із предмету закупівлі та є необхідною умовою для отримання якісного результату після виконання замовлених послуг. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до п.43 постанови № 1178, а саме: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та документів, подання яких передбачається тендерною документацією з урахуванням вимог п.43 постанови № 1178. Уповноважена особа Олена БРАТУХ
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «19» березня 2025 р. № 55 м.Одеса Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та п.43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості), Положенням про уповноважену особу, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ", в процедурі відкритих торгів з особливостями «Послуги з проведення технічної інвентаризації та паспортизації дитячих та спортивних майданчиків» ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги №UA-2025-03-07-004885-a, було виявлено недостатньо інформативним Обґрунтування аномально низької ціни (далі - Обґрунтування), також виявлено недостатність інформації та документів, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) Перелік недостатньо інформативної інформації в Обґрунтуванні аномально низької ціни: Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКЕ БЮРО ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ" відповідно п. 1. Обґрунтування: Досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу, зазначив, що Компанія використовує сучасні технології для автоматизації процесів інвентаризації та паспортизації. Учасник не зазначив які саме сучасні технології будуть використовуватись для виконання топогеодезичних робіт, які прописані у технічному завданні до тендерної документації. Відповідно до п. 2. Обґрунтування не зазначено які саме інструменти будуть використовуватись, їх перелік, договір оренди . Окрім того, зазначаємо, що у додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» зазначається, що все обладнання (інструменти та прилади), що застосовується під час обстеження, повинно бути повірено у встановленому законодавством порядку. Застосування інструментів та приладів за наявності несправності або із закінченим терміном технічного обслуговування, перевірки працездатності (випробувань, огляду, повірки) або закінченням дії дозвільних документів, забороняється. Відповідно п. 3. Обґрунтування: Застосовані технічні рішення, Учасником, для виконання робіт, використовуються сучасні технічні рішення такі як: Дрони для аерофотозйомки. Починаючи з 24 лютого 2022 року, в Україні набула чинності заборона на використання повітряного простору для цивільних користувачів, включаючи безпілотні повітряні літальні апарати (БПЛА). Ці заходи вводиться у контексті закону "Про правовий режим воєнного стану" і мають на меті забезпечення безпеки, конфіденційності та нормального функціонування в умовах складного геополітичного середовища. Закон про реєстрацію безпілотників передбачає необхідність отримання спеціального дозволу на користування всіма БПЛА масою від 20 кг. У воєнний час вимога поширюється попри всі види пристроїв, навіть ті, якими раніше можна було користуватися безперешкодно. Учасник має надати спеціальний дозвіл на користування дроном, який є дійсним на увесь час виконання послуг. У п. 5. Обґрунтування: Відповідність вимогам тендерної документації, Учасник має надати документальне підтвердження наявності необхідних ліцензій, сертифікатів та досвід виконання подібних проектів. У п. 6. Обґрунтування: Особливості залучення працівників та ресурсів, учасник повідомляє, що для виконання робіт залучено висококваліфікованих спеціалістів, які мають досвід роботи у сфері технічної інвентаризації. У Технічному завданні тендерної документації зазначається виконання топогеодезичних робіт, а саме: Виконавче знімання в М 1:500 на матеріалах чергового плану міста; Загальний контур майданчику в електронному вигляді у форматі SHP, у системі координат УСК-2000 (МСК-51). Згідно статті 5-1 Закону України Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність від 23.12.1998 № 353-XIV «Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у сфері геодезії та/або землеустрою. Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій". Учасник має надати перелік працівників відповідної кваліфікації із документально підтвердженим наказом на призначення, чи договором субпідряду, які отримали відповідні кваліфікаційний сертифікати. 2) Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати перелік працівників відповідної кваліфікації із документально підтвердженим наказом на призначення, чи договором субпідряду, з отриманими відповідними кваліфікаційними сертифікатами. - Надати повний перелік обладнання та матеріально-технічної бази з підставами користування (право власності, оренда, тощо). У випадку оренди, договір оренди на повний термін виконання послуг. Документальне підтвердження, що все обладнання , яке застосовується під час обстеження, повірено у встановленому законодавством порядку. - Надати документальне підтвердження виконання аналогічного договору, зважаючи на те, що у технічному завданні до тендерної документації прописане виконання топогеодезичних робіт, а в додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації», у розділі Вимоги до учасників (Виконавців) для надання послуг прописано, що Учасником (Виконавцем) у результаті надання послуг надаються такі документи: - технічні паспорти на паперовому носії; - сканкопії технічних паспортів в електронному форматі; - копії геопідоснови М 1:500; - плани виконавчих знімань підземних інженерних комунікацій. Запропоновані учасником послуги повинні відповідати вимогам Постанови КМУ від 12.05.2023 № 488 «Деякі питання проведення технічної інвентаризації, Інструкції з проведення технічної інвентаризації та паспортизації об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженої Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 29.10.2012 № 550, та чинному законодавству України. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до п.43 постанови № 1178, а саме: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 постанови № 1178. Уповноважена особа Олена БРАТУХ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.