| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 66 178,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 332 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 38598277 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Засікан |
| Телефон: | +380567428217 |
| E-mail: | olena.zasikan1972@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливо усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
20-03-2025, 15:57
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель, що подані учасником ДП "Жилком" у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією на закупівлю послуги Виконання технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С040404 /М-04/ – ПТФ “За мир” Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги») (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-05-007045-a). Під час розгляду пропозиції виявлено невідповідності в інформації / документах, що подані учасником ДП "Жилком", подання яких вимагалось до предмета спрощеної закупівлі послуги, а саме: обладнання, матеріально-технічної бази та технологій надається Довідка за формою зазначеною у Додатку 6. Дана довідка повинна містити інформацію щодо наявності повірених геодезичних приладів для здійснення будівельного контролю, обладнання для виконання контролю за дотриманням проектних рішень та вимог діючих будівельних норм, наявність офісного приміщення, транспортного засобу, а також контролю за якістю, обсягами та вартістю робіт (послуг) згідно з діючими нормативно-правовими актами України (зокрема, але не виключно лазерний далекомір, керновідбірник, рейка дорожня, пірометр, нівелір, тахеометр, колесо мірне дорожнє, вимірювач щільності асфальтобетону). До довідки додаються скан-копії свідоцтв з оригіналів, встановленого зразку про метрологічну повірку обладнання. - учасник не надав в повному обсязі скан-копії свідоцтв з оригіналів, встановленого зразку про метрологічну повірку обладнання, яке залучене Учасником відповідно до Договору оренди № 1/ОР/2025 від 18.02.2025 з ТОВ “НВО“ТРАНСІНЖИНІРІНГ” відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації; - учасник не надав скан-копії свідоцтв з оригіналів, встановленого зразку про метрологічну повірку обладнання, яке залучене Учасником відповідно до Договору оренди № 89/24 від 16.08.2024 з Шаталов Юрій Володимирович відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації; 2) пунктом 8 Додатку 2 до тендерної документації визначено інші документи, які мають надати учасники, а саме: документи що підтверджують наявність в Учасника власної чи залученої акредитованої вимірювальної(них) (випробувальної(них)) дорожньої(ніх) лабораторії(й) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із спроможності надання вищезазначених послуг; - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - гарантійний лист власника про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі; - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Учасником: - в наданих копіях документів, які підтверджують наявність в Учасника власної чи залученої акредитованої вимірювальної(них) (випробувальної(них)) дорожньої(ніх) лабораторії(й) для проведення вхідного та операційного контролю в Додатковій угоді № 3 до договору № 18-05-20 від 25.11.2024 року пунктом 1 зазначено викласти в новій редакції п.6.6 Договору № 18-05-20 від 18.05.2020 року - “ 6.6. Термiн дiї Договору: з моменту його пiдписання та скрiплення печатками Сторiн до «31» грудня 2025 року, але в будь якому випадку до повного виконання обов 'язкiв Сторонами”, але в наданій копії Договору № 18-05-20 від 18.05.2020 року пунктом 4.1. визначено - “4.1. Виконавець зобов'язується надати послуги до 31.12.2021 року.” Тож відповідно до умов Договору № 18-05-20 від 18.05.2020 року та Додаткової угоди № 3 до договору № 18-05-20 від 25.11.2024 року зобов’язання ТОВ “НВП “Дорожній випробувально-технічний центр” щодо виконання робіт з контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій перед ДП "Жилком" - відсутні. Крім того, учасником на виконання вимог пункту 3 Додатку 8 до тендерної документації не було надано у складі своєї тендерної пропозиції лист-гарантію про відповідальність за надання недостовірних даних. Необхідно поінформувати замовника з зазначених вище питань. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. (п. 9 ст. 26 ЗУ).
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель, що подані учасником ТОВ "БУДКОНСАЛТ ІНЖИНІРІНГ" у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією на закупівлю послуги Виконання технічного нагляду по об’єкту: «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С040404 /М-04/ – ПТФ “За мир” Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги») (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-04-006603-a). Під час розгляду пропозиції виявлено невідповідності в інформації / документах, що подані учасником ТОВ "БУДКОНСАЛТ ІНЖИНІРІНГ", подання яких вимагалось до предмета спрощеної закупівлі послуги, а саме: 1) пунктом 1 додатку 1 до вимог до предмета спрощеної закупівлі визначено: якщо транспортний засіб, обладнання, офісне приміщення не є власністю Учасника, а залучені на інших правових підставах, то Учасником надаються посвідчені відповідно до умов Вимог копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю). Учасник надав Договір оренди між ТОВ "БУДКОНСАЛТ ІНЖИНІРІНГ" та Товариством з додатковою відповідальністю «Спеціалізована пересувна механізована колона № 90» (ТДВ СПМК – 90), а разом з цим надано свідоцтво про реєстрацію автомобіля, який належить ВАТ СПМК – 90, що є невідповідністю в документах. Надати відповідні документи про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2) зазначена у довідці, Учасник надає Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору. Договір повинен бути укладений у період 2022-2024 років, підтверджений копією такого договору. Аналогічним договором вважається договір аналогічний за предметом закупівлі. В нашому випадку це виконання технічного нагляду поточний ремонту автомобільної дороги. Учасник надав для підтвердження інформації про виконання аналогічного договору про виконання технічного нагляду за виконанням з будівництва захисної споруди цивільного захисту. Надати підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 3) пунктом 8 Додатку 2 Вимог визначено, що необхідно надати документи що підтверджують наявність в Учасника власної чи залученої акредитованої вимірювальної(них) (випробувальної(них)) дорожньої(ніх) лабораторії(й) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Учасник в своїй пропозиції не підтвердив документально про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Крім того, учасники при поданні пропозиції повинні враховувати, що: замовник не здійснює публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; Замовник не здійснює публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Особливостей. Учасник не надав відповідну інформацію. Необхідно поінформувати замовника з зазначеного вище питання. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. (п. 9 ст. 26 ЗУ).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.