Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 185 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 925 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Філія "Енергозбут" акціонерного товариства "Українська залізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40150221 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uz.gov.ua |
| Контактна особа: | Товстенко Марія Сергіївна |
| Телефон: | 380969966099 |
| E-mail: | tovstenko.m.s@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за процедурою закупівлі Послуги з технічного обслуговування легкових автомобілів (71330000-0 Інженерні послуги різні) (номер оголошення: UA-2025-03-05-004865-a) в тендерній пропозиції Учасника ПрАТ «ЛЬВІВОРГРЕС»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Предметом закупівлі відповідно до тендерної документації є Послуги з розроблення нормативних характеристик та обчислення структури нормативних значень технологічних витрат електроенергії в електричних мережах регіональних філії та дистанцій електропостачання АТ «Укрзалізниця» 2025-2026 рр. (71330000-0 - Інженерні послуги різні) (номер процедури Номер у Prozorro UA-2025-03-05-004865-a). Учасник у складі тендерної пропозиції не надав Довідку з відомостями про учасника окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: 2.1. Пункт 6.2. Додатоку 2 до тендерної документації Довідка з відомостями про учасника надається за формою, яка наведена нижче. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати Довідку з відомостями про учасника окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП. Відповідно до абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. При цьому зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.