Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 650 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
| ЄДРПОУ: | 44496574 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Федорович Людмила Михайлівна |
| Телефон: | +380322581125 |
| E-mail: | 1_tmo_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. Миколайчука І., буд. 9 |
3 |
З урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» від 31.12.2021 №76, щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника (UA-2025-03-03-012468-a) ТОВ "КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ" (43234251), поданої на участь у відкритих торгах з особливостями щодо закупівлі ДК 021:2015 - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна з виготовленням технічних паспортів). Згідно постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відтак, з метою детального вивчення тендерної пропозиції вказаного учасника доцільно буде продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ" (43234251) (UA-2025-03-03-012468-a) до 20 робочих днів згідно постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника (UA-2025-03-03-012468-a) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС" (39948638), поданої на участь у відкритих торгах з особливостями щодо закупівлі ДК 021:2015- 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна з виготовленням технічних паспортів). Згідно постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відтак, з метою детального вивчення тендерної пропозиції вказаного учасника доцільно буде продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС" (39948638) (UA-2025-03-03-012468-a) до 20 робочих днів згідно постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Для виправлення невідповідностей Учаснику необхідно надати: Відповідно до п. 1.1, п.1.2 та п.1.3 Додатку 1 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник надає довідку довільної форми (скріплену підписом та печаткою (за наявності), яка підтверджує наявність обладнання, необхідного програмного забезпечення та матеріально-технічної бази. Учасник процедури закупівлі завантажив файл «7. Довідка про наявність матеріально-технічноїбази.pdf» у якому вказав про наявність обладнання, необхідного для надання послуг за предметом закупівлі. При цьому, у вищевказаній довідці учасник не вказав про наявність приміщення. Таким чином, учаснику необхідно на виконання п.1.1 та п.1.2 Додатку 1 тендерної документації вказати про наявність приміщення та документально підтвердити про його наявності приміщення (приміщень), вказаного (вказаних) учасником у довідці. На виконання п.1.3 учасник повинен документально підтвердити наявності обладнання (техніки) учасник повинен надати у складі своєї пропозиції копії документів, що підтверджують право власності або користування: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та /або бухгалтерської довідки та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору користування (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття пропозиції). Учасник до процедури закупівлі завантажив файл «7. Довідка про наявність матеріально-технічноїбази.pdf» у якому вказав про наявність власності обладнання, а саме: МФУ кольорова Epson L14150 в кількості – 1 шт; Лазерний далекомір Leica DISTO DI в кількості – 2 шт; комплект обладнання Canon imagePROGRAF iPF750, плоттер А0 36 із сканером в кількості – 1 шт та МФУ принтер копір сканер А3 BROTHER MFC-J5930DW в кількості 1 шт; Лазерний далекомір Leica DISTO D2 в кількості – 1 шт. При цьому, учасником до процедури закупівлі не завантажено підтверджуючих документів до вищевказаного обладнання яке вказано у Довідці. Таким чином, учаснику необхідно виконати п.1.3 Додатку 1 тендерної документації в повному обсязі. Відповідно до п.2.1 тендерної документації учасник повинен надати інформаційну довідку Учасника в довільній формі, про наявність кваліфікованих працівників необхідних для виконання умов договору. Учасник завантажив файл «6. Довідка про працівників.pdf» у якому вказав про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у вказаній довідці учасник вказав працівника Патіюк Олександра Олеговича який працює в учасника за основним місцем роботи. При цьому, на виконання п.2.2 Додатку 1 тендерної документації учасник процедури закупівлі надав наказ на Патіюк Олександра Олеговича у якому працівник працює за сумісництвом. Таким чином, учаснику необхідно виправити вищевказану Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та вказати, що працівник Патіюк Олександр Олегович працює в ТОВ "САРБОНА ІНВЕСТМЕНТС" за сумісництвом. Відповідно до п.3.1 та п.3.2 Додатку 1 тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку про виконання аналогічного договору складена формою (на фірмовому бланку) вказаною у п.3.1 Додатку 1 тендерної документації. Також, учаснику необхідно надати копія договору (договорів), зазначених у довідці (п.3.1) з усіма додатками та з документальним підтвердженням його виконання. Таким чином, учаснику закупівлі необхідно виконати п.3.1 та п.3.2 Додатку 1 в повному обсязі. Слід вказати, що п.4.1 Додатку 1 тендерної документації від учасника вимагається надати фінансову звітність суб’єкта господарювання обсягом річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі за останній завершений звітний період. На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання обсягом річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі за останній завершений звітний період. Учасник надає скановані оригінали/копії Балансу (Звіту про фінансовий стан), Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід), Звіту про рух грошових коштів, Звіту про власний капітал за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або сканований оригінал/копія Фінансової звітності малого підприємства чи Фінансової звітності мікропідприємства за формами визначеними Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 або інші документи фінансової звітності, передбачені : - Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» (Закон № 996); - Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» ( НП(С)БО 1); - Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» ( НП(С)БО 25); - Порядок подання фінансової звітності, затверджений постановою КМУ від 28.02.2000 № 419. Таким чином, учаснику необхідно виконати вимогу п.4.1 Додатку 1 тендерної документації в повному обсязі. Крім того, п. 5.7 Додатку 1 тендерної документації учасник процедури закупівлі учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). У випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців – надати інформаційну довідку про незалучення. Учасником вказаної вимоги не виконано, таким чином учаснику необхідно п.5.7 Додатку 1 тендерної документації виконати в повному обсязі. Також п. 5.13 Додатку 1 тендерної документації передбачено надати виписку з рахунку(-ів) у банку(-ах) учасника, що містить інформацію про рух обігових коштів у 2024 році у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Однак, учасник процедури закупівлі вказаної вимоги не виконано. Таким чином, учаснику процедури закупівлі необхідно п.5.13 Додатку 1 тендерної документації виконати в повному обсязі. Крім того, п.5.15 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист про те, що технічний паспорт виготовляється на кожен об'єкт окремо, згідно листа - замовлення від Замовника, протягом 3 днів з дня звернення, включаючи внесення результатів обстеження до системи ЄДЕССБ. Учасник процедури закупівлі вказаного гарантійного листа не надано. Таким чином, учаснику необхідно виконати п. 5.15 Додатку 1 тендерної документації в повному обсязі. Також, тендерною документацією п.5.16 Додатку 1 тендерної документації передбачено, учасник (Виконавець) несе відповідальність за виконання вимог законодавства з питань охорони праці, техніки безпеки, дорожнього руху транспортних засобів та пожежної безпеки на об’єктах та на території замовника під час надання послуг, про що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати відповідний лист-гарантію. Вищевказаного гарантійного листа учасник не надав. Таким чином, учаснику необхідно виконати п.5.17 Додатку 1 тендерної документації в повному обсязі. Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника (UA-2025-03-03-012468-a ) ТОВ Бюро технічної інвентаризації та експертиз (38288808), поданої на участь у відкритих торгах з особливостями щодо закупівлі ДК 021:2015- 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Технічна інвентаризація об’єктів нерухомого майна з виготовленням технічних паспортів). Згідно постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відтак, з метою детального вивчення тендерної пропозиції вказаного учасника доцільно буде продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Бюро технічної інвентаризації та експертиз (38288808) (UA-2025-03-03-012468-a) до 20 робочих днів згідно постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Для виправлення невідповідностей Учаснику необхідно надати: Відповідно до п. 1.1 та п. 1.2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі повинен довідку довільної форми (скріплену підписом та печаткою (за наявності), яка підтверджує наявність обладнання, необхідного програмного забезпечення та матеріально-технічної бази, а також для документального підтвердження наявності приміщення (приміщень), вказаного (вказаних) учасником у довідці, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документи, що підтверджують право власності або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витягу про реєстрацію права власності/свідоцтва про право власності або договору оренди. Учасником надано довідку електронний файл «Довідка про мат-тех базу.pdf», при цьому учасником не вказано офісного приміщення та не надано підтвердження про їх право користування. Таким чином, учаснику необхідно виконати п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації в повному обсязі. Крім того, відповідно до п.1.1 та п.1.3 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено, що для документального підтвердження наявності обладнання (техніки) учасник повинен надати у складі своєї пропозиції копії документів, що підтверджують право власності або користування: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та /або бухгалтерської довідки та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору користування (вказані договори повинні бути чинними на дату розкриття пропозиції). Учасник процедури закупівлі вказав у файлі «Довідка про мат-тех базу.pdf» обладнання та техніку, а саме: ноутбук Acer Nitro AN515-54 в кількості 1 шт; багатофункійний пристрій Epson WF-7610 в кількості – 1 шт; Принтер-сканер Epson WF-7510 в кількості 1 шт; компютер Everest HOME @OFFICE в кількості 1 шт. При цьому, учасником підтверджуючих документів на право користування вищевказаного обладнання (техніки) не надано. Таким чином, учасником необхідно виконати виконати п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації в повному обсязі. Також, відповідно до до п.1.1 та п.1.4 Додатку 1 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено, що для документального підтвердження наявності програмного забезпечення, Учасник має надати договір купівлі /ліцензійний договір/ліцензію/ліцензійну картку або інший документ який підтверджує наявність і володіння даним програмним забезпеченням. Учасник процедури закупівлі вказав у файлі «Довідка про мат-тех базу.pdf» програмне забезпечення Windows 10 PRO та Програмне забезпечення MS Office 2016. При цьому, учасником підтверджуючих документів на право користування вищевказаного програмного забезпечення не надано. Таким чином, учасником необхідно виконати виконати п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 тендерної документації в повному обсязі. Крім того, відповідно до п.2 Додатку 1 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник повинен підтвердити наявність в штаті за основним місцем роботи( не менше року) працівників, необхідних для виконання умов договору: та надати повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. №413 з підтверджуючою квитанцією Державної податкової служби України. Учасник процедури закупівлі завантажив електронний файл «Довідка про наявність працівників.pdf» у якому вказав про наявність кваліфікованого працівника Константінову Оксану Юріївну. При цьому, учасник процедури не надав повідомлення про прийняття на Константінову Оксану Юріївну на роботу згідно Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. №413 з підтверджуючою квитанцією Державної податкової служби України. Таким чином, учаснику необхідно виконати вищевказану вимогу в повному обсязі. Крім того, відповідно до п. 5.12 Додатку 1 тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен надати гарантійний лист, щодо згоди із умовами надання забезпечення виконання договору про закупівлю, Однак, учасник процедури закупівлі вказаної вимоги не виконав. Таким чином, учаснику необхідно надати гарантійний лист згоду із умовами надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Також, п 5.13 Додатку 1 тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати виписку з рахунку(-ів) у банку(-ах) учасника, що містить інформацію про рух обігових коштів у 2024 році у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Проте, учасник до процедури закупівлі не надав виписку з рахунку(-ів) у банку(-ах) учасника, що містить інформацію про рух обігових коштів у 2024 році у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Таким чином, учаснику необхідно виконати вищевказану вимогу тендерної документації у повному обсязі. Також, п. 5.15 Додатку 1 тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен надати гарантійний лист про те, що технічний паспорт виготовляється на кожен об'єкт окремо, згідно листа - замовлення від Замовника, протягом 3 днів з дня звернення, включаючи внесення результатів обстеження до системи ЄДЕССБ. При цьому, учасником вказаного гарантійного листа не надано. Таким чином, учаснику процедури закупівлі необхідно виконати п.5.15 Додатку 1 тендерної документації в повному обсязі. Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.