Період оскарження умов закупівлі - по 07-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 551 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 755 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 5 510 UAH |
| Замовник: | Київмедспецтранс |
| ЄДРПОУ: | 01993807 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гордієнко Максим Петрович |
| Телефон: | +380442070403 |
| E-mail: | kyivmst@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04073, Україна, Київська область,Київ, вул. Куренівська, 16-в |
0 |
Уповноваженою особою було розглянуто тендерну пропозицію ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" (далі - Учасник) на відповідність умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, в результаті чого було встановлено наступне. 1. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження, зокрема, документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям. Способи документального підтвердження відповідності таким критеріям визначені у розділі 1 Додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до п. 1 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати: 1.1. Інформаційна довідка, складена в довільній формі, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом 2024 р. 1.2. Аналогічний договір (аналогічні договори), зазначений в довідці, складеній відповідно до пункту 1.1. Учасником на виконання вимог підпунктів 1.1 та 1.2 розділу 1 додатку 4 до тендерної документації в складі його тендерної пропозиції було надано, зокрема, Довідку, відповідно до якої «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ «ЮГ» підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів»: 1) № 06.12.2024-1 від 06.12.2024 р., укладеного між Учасником та КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР» ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ на суму 7 152,00 грн та 2) №393/ПЛ від 02.04.2024 р., укладеного між Учасником та ФОП Абанська О.З. на суму 9723,00 грн. Окрім того, Учасником в складі тендерної пропозиції надано, зокрема: 1) Договір № 06.12.2024-1 від 06.12.2024 р., укладений між Учасником та ФОП Албанська О.З. на суму 9 723,00 грн та 2) Договір №393/ПЛ від 02.04.2024 р., укладений між Учасником та КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР» ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ на суму 7 152,00 грн. Тобто, номери договорів, зазначені в довідці, та фактичні номери аналогічних договорів не співпадають. А також найменування контрагента в довідці «ФОП Абанська О.З.» та найменування контрагента згідно договору «ФОП Албанська О.З.» також не співпадають. Отже, уповноваженою особою встановлено невідповідність у наданих Учасником документах вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому, відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення встановленої невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом 2024 р., у якій номери договорів та найменування контрагентів привести у відповідність до фактичних (згідно наданих договорів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.