Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 357 392,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 23 573,93 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 11 786,96 UAH |
| Замовник: | Управління комунального господарства Житомирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34900570 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Балюк |
| Телефон: | +380967918306 |
| E-mail: | mrrichardworks@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова 4/2 |
2 |
У зв’язку із значною кількістю документів, що подано у складі тендерної пропозиції, які підлягають оцінці, вважаю за необхідне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ" на 10 робочих днів, останній день розгляду пропозиції встановити 11.04.2025р.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.