Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 2 800 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 84 000 UAH |
| Замовник: | Головне управління Держгеокадастру в Одеській області |
| ЄДРПОУ: | 39765871 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Штефанич Максим Георгійович |
| Телефон: | +380979037940 |
| E-mail: | od.fin@land.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65078, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Космонавтів , Буд. 36 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
В порушення абз.15 п.47 Особливостей переможець процедури закупівлі, вказаний в повідомленні про намір укласти договір, у спосіб, зазначений в тендерній документації, не надав документи, що підтверджують відсутність підстав визначених у пп.3, 5,6 і 12 п.47 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
30-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 19-03-2025, 16:16 по 30-03-2025, 00:00
Документи:
В зв'язку з великими обсягами інформації, яку необхідно розглянути виникла необхідність про продовження терміну щодо прийняття рішення до 14 березня 2025 року.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2002 № 1178, в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи зазначене, Головне управління Держгеокадастру в Одеській області (далі – Головне управління), як замовник, направляє ТОВ «Одеська проектна землевпорядна група», як учаснику (далі – Учасник), повідомлення з вимогою усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією в електронній системі закупівель. Згідно з пунктом 48 Особливостей у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації (ID: UA-2025-02-19-012847-a) визначено, що відповідно до статті 16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям: - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Перелік документів, інформації та спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, викладений у Додатку 2 до цієї тендерної документації. 1. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в тендерній пропозиції Учасник надав інформацію від 28.02.2025 № 28-08/02-2025 про наявність трьох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за проведення інвентаризації земель, однак відповідно до наказів Учасника від 25.02.2025 № 4-к, № 5-к, відповідальними за проведення інвентаризації земель та за якість робіт із землеустрою призначені лише два сертифіковані інженери-землевпорядники. Вказане свідчить про невідповідність інформації від 28.02.2025 № 28-08/02-2025 з документами наданими на її підтвердження. Вказана інформація та документи вимагалися тендерною документацією (Додаток № 2). 2. В інформації щодо інших працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг від 28.02.2025 № 28-07/02-2025, що вимагалася тендерною документацією (Додаток № 2) зазначена невірна інформація щодо диплома про вищу освіту геодезиста Коршунової А.Г. Вказане свідчить про невідповідність інформації від 28.02.2025 № 28-07/02-2025 з документами наданими на її підтвердження. 3. Тендерною документацією (додаток № 2) Головне управління вимагало надати інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження інформації, викладеної у довідці, учасник надає наступні документи: - аналогічні договори з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, відповідно до яких загальний обсяг виконаних робіт по інвентаризації земель складає не менше 35000га. (інформація, що становить комерційну таємницю може бути обмежена для перегляду); - копії документів, щодо виконання умов договору. Проте учасник надав інформацію про виконаний договір, який не відповідає поняттю аналогічного договору в частині загального обсягу виконаних робіт по інвентаризації земель, який є меншим ніж 35000 га. 4. Відповідно до пункту 1розділу ІІІ Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із законодавством. Відповідний гарантійний лист не надано. Враховуючи викладене, відповідно до пункту 43 Особливостей та ч. 16 статті 29 Закону Головне управління вимагає Участника усунути викладені вище невідповідності (надати документи, які вимагалися та не були надані, виправити документи, які надані, але не відповідають вимогам тендерної документації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.