Період оскарження умов закупівлі - по 24-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 621 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 105 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 8 105 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 41220556 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сімак Олена Павлівна |
| Телефон: | 380442073680 |
| E-mail: | upov-osoba2@kvs.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 03115, Україна, м. Київ,вул. Святошинська, буд. 27 |
10 |
Просимо надати згідно Додатку № 3 до тендерної документації: копію зведеного кошторисного розрахунку об’єкта-аналога, який підтверджує вартість робіт наведених у зведеному кошторисному розрахунку об’єкта-аналога, для підтвердження розміру розрахункової бази за об’єктом-аналога; кошторис на виконання інженерних вишукувань, для підтвердження відповідності розрахунку загальної кошторисної вартості проєктних робіт. Також, просимо надати документи згідно Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: п.п 1.1. п.1 надати коректну Довідку про наявність обладнання та програмного забезпечення, необхідних для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, яка не містить розбіжностей в пунктах 3-19 (Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність) з «Журнал-ордер і Відомість по рахунку 10 Основні засоби за 24.02.25 - 24.02.25». Також в даній довідці в п. 21 зазначити вірний номер договору оренди; п.п 2.2. п. 2 надати коректну інформацію в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (невірно зазначена дата видачі та номер сертифіката Потапчука О.П. – «ПК 38639433/001318-24 від 30.09.2024» та невірно зазначено найменування робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначена кваліфікаційним сертифікатом Онищенка П.Е. – інженерно-будівельне проектування в частині технології будівельного виробництва).
У зв’язку з технічною помилкою багато наданих Вами документів не відкривається (файли пошкоджені), у т.ч. Гарантія, тому дані документі не можуть бути прийняті до розгляду. Просимо надати всю перелічену інформацію згідно Додатку № 3 до тендерної документації (відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі). Також, просимо надати документи згідно Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: п.п 1.1. п.1 надати коректну довідку вказаного формату з зазначенням назви та реквізитів документів, що підтверджують приналежність; п.п 1.2 п.1 надати вказані документи; надати весь перелік документів (вказаного формату) зазначених у п. 2 щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (згідно всіх п.п); надати весь перелік документів (вказаного формату) зазначених у п. 3 щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (згідно всіх п.п). В іншій інформації, встановленій відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців): надати повністю заповнену Форму № 1 до Додатку 1 до тендерної документації згідно п. 1; надати лист учасника у довільній формі, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту (нова редакція)) згідно п. 2; для документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) або копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності учасника на нерухомість, та/або оригінал (оригінали) чи копію (копії) договору (договорів) оренди/суборенди (поданий (подані) договір (договори) оренди/суборенди повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій), або оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання-передачі приміщення в користування тощо, згідно п. 5; надати документи згідно п. 6; надати документи згідно п. 11. Повторно загрузити Гарантію у належному форматі (не пошкоджений файл).
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.