Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 648 944,65 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 489,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
| ЄДРПОУ: | 31448144 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анна Іскяндарова |
| Телефон: | +380675503677 |
| E-mail: | iskyandarova@vodokanal.mk.ua |
| Місцезнаходження: | 54055, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
4 |
Згідно Додатку 5 тендерної документації Учасник повинен надати документи, а саме: Згідно наданої довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору за вих. №10 від 27.02.2025 р. зазначений предмет договору та предмет договору згідно п.1.1 договору №112 від 04.08.2023 копію якого Учасник надав в складі своєї тендерної пропозиції та лист відгук від Глеюватської сільської ради за вих. №1472/012 від 31.10.2022р. який підтверджує виконання договору, відрізняються. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку про виконання/невиконання зобов’язань за раніше укладеним договором (договорами) із замовником відповідно до пункту 45 Особливостей. Учасником не надано в складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист/лист згоду, щодо погодження з Додатком 4 до тендерної документації. Учасником не надано в складі своєї тендерної пропозиції копією дозволу або ліцензії, або іншим документом, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у цій тендерній документації та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується поданими документами відповідно до цієї тендерної документації. Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify. Не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Учасник підписав свої документи тендерної пропозиції, а саме підтвердив подання документів відповідно до цієї тендерної документації накладеним файлом УЕП. У відповідності до пункту 43 Особливості необхідно розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції згідно пункту 43 Особливості, а саме надати у складі тендерної пропозиції: - привести у відповідність довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору за вих. №10 від 27.02.2025 р. відповідно до копії договору №112 від 04.08.2023р. та лист відгук від Глеюватської сільської ради за вих. №1472/012 від 31.10.2022р.; - надати в складі тендерної пропозиції довідку про виконання/невиконання зобов’язань за раніше укладеним договором (договорами) із замовником відповідно до пункту 45 Особливостей; - надати в складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист/лист згоду, щодо погодження з Додатком 4 до тендерної документації; - надати в складі тендерної пропозиції копією дозволу або ліцензії, або іншим документом, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України; - привести у відповідність тендерну пропозицію Учасника, згідно вимог тендерної документації Замовника зазначених в п.1 Інша інформація Розділ 5. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, а саме підписати свою тендерну пропозицію файлом КЕП який повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.