Період оскарження умов закупівлі - по 11-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 450 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 250 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія Гомзякова |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
4 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно Особливостей здій-снення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНИЙ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИЙ ОФІС" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Учасник). Згідно з пункту 41 Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи великий обсяг наданих документів, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, що є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 04.03.2025 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. Учасником у складі пропозиції надано довідку про матеріально – технічну базу № 7 від 13.02.2025 року де зазначено, що Учасник застосовує технології під час надання послуг, проте ніякі технології не описані. 1.1. Відповідно до п. 2.1. додатку 3 до Документації учасник має надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. 1.2. Надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування що відповідає вимогам Замовника. 2.1. На підтвердження підпису уповноваженої особи учасника надано розпорядження міського голови № 15-9/8-рк від 09.08.2021 року про призначення Будка Д.О. директором КП «Комзем» ДМР, проте у 2023 році назва учасника змінена, але у складі пропозиції не надано ніякого рішення стосовно зміни назви. 2.2. Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації: Повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами: - у разі, якщо учасником є юридична особа: якщо тендерну пропозицію підписує уповноважена посадова (службова) особа учасника (далі - уповноважена особа) - копією протоколу зборів засновників про призначення директора/президента/голови правління або випискою (витягом) з нього або копією наказу про його призначення або про вступ на посаду; 2.3. Надати підтвердження повноважень щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі відповідно до вимог Замовника. 3.1. У складі пропозиції не надано Статуту або листа в довільній формі з кодом доступу до установчих документів. 3.2. Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації учасники надають у складі пропозиції оригінал або копія Статуту, в останній чинній редакції (зазначена вимога стосується та надається тільки юридичними особами) або лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 3.3. Надати оригінал або копію Статуту, в останній чинній редакції (зазначена вимога стосується та надається тільки юридичними особами) або лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 4.1. Учасником на підтвердження кваліфікаційних вимог Додатку 3 до Документації надано документи на працівника Синиця Є.К. (інженера - геодезиста), а саме кваліфікаційний сертифікат № 01443 від 10.10.2019 року, що станом на дату подачі пропозиції недійсний, так, як відповідно до п. 15 наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 27.10.21 № 317 інженери - геодезисти мають раз на чотири роки проходити підвищення кваліфікації. 4.2. Відповідно до п. 1.2. Додатку 3 до Документації, враховуючи загальний обсяг послуг, які повинен надати Виконавець та враховуючи середню норму робочого часу, необхідного для виконання послуги по одній земельній ділянці, Виконавець повинен мати у штаті не менш як трьох сертифікованих інженерів – землевпорядників та одного сертифікованого інженера - геодезиста, відомості про яких внесені до Державних реєстрів сертифікованих інженерів - землевпорядників та інженерів – геодезистів. Наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах працівника з юридичною освітою, сертифікованого інженера-землевпорядника, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою. На даних працівників надати підтверджуючі документи про відповідну освіту (копії дипломів, кваліфікаційний сертифікат інженера – землевпорядника). 4.3. Надати документи на працівника Синиця Є.К. (інженера - геодезиста) у відповідності до вимог Замовника. Уповноважена особа Замовника Наталія ГОМЗЯКОВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.