Закупівлю оголошено - 04-02-2025, 15:54. Дата останніх змін - 28-02-2025, 15:19

Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатокварти... Державна закупівля - UA-2025-02-04-014020-a Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) від замовника ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 2/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-04-014020-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-04-014466-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-02-2025, 15:54
по 09-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-02-2025, 15:54
по 12-02-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 13-02-2025, 13:02
по 13-02-2025, 13:25

Період оскарження умов закупівлі - по 09-02-2025, 00:00

Вид закупівлі - процедура закупівлі. З урахуванням положень постанови КМУ від 12.10. 2022 № 1178.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
346723.2
346 723,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 733,62 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:10 400 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:43927048 Досьє YouControl
Контактна особа:Кравченко Олег
Телефон:+380577252660
E-mail:dgkh.hmr@gmail.com
Місцезнаходження:
61003, Україна, Харківська область,місто Харків, Конституції майдан, будинок 7
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Заходи (зокрема ремонтні робот ...
346 723,20 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 13-02-2025, 13:02
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

20
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
71520000-9
Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМІНІОН ХАРКІВ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-02-2025 по 25-02-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, Харків, Пр-т Гагарина, 43/2, офіс 703/1, 61001, Любченко Сергій
Остаточна пропозиція:
281 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
304 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
19-02-2025, 10:24
Період подачі оскарження:
по 25-02-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 17-02-25, 15:43:28
24

під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМІНІОН ХАРКІВ" (далі - Учасник), яка визначена за результатами автоматичної оцінки найбільш економічно вигідною, було виявлено наступні невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні: 1. Учасник надав довідку вих. №2502-040-ТД від 04.02.2025 р. файл під назвою «2 Довідка про підтвердження досвіду.pdf», в якій інформація про «Предмет договору» зазначеного в довідці, не відповідає назві предмета закупівлі що зазначена в електронній системі закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-13-009945-a. 2. Оригінал або копія не менше 1 аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками, в тому числі з додатковими угодами (якщо такі укладались), який був виконаний у повному обсязі. 3. Оригінал/оригінали чи завірена(-і) копія/копії документів, що підтверджують повне виконання зазначеного/зазначених в довідці всіх аналогічних договорів/договору, а саме оригінал/оригінали чи копія/копії акту(-ів) приймання-передачі, тощо. 4. Учасник надав довідку вих. №2502-040-ТД від 04.02.2025 р. файл під назвою «1 Довідка про наявність працівників.pdf», в якій інформація про «спеціальність працівника» зазначеного в довідці, не відповідає формі довідки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 “Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям” підпункт 2. “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1” Додатку №1 до тендерної документації: “2.1. Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її наявності), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як виконавцем, та виконаний договір на закупівлю послуг з технічного нагляду за кодом ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. 2.2. Оригінал або копію не менше 1 аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками, в тому числі з додатковими угодами (якщо такі укладались), який був виконаний у повному обсязі. 2.3. Оригінал/оригінали чи завірена(-і) копія/копії документів, що підтверджують повне виконання зазначеного/зазначених в довідці всіх аналогічних договорів/договору, а саме оригінал/оригінали чи копія/копії акту(-ів) приймання-передачі, тощо.” Пункт 1 “Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям” підпункт 1. “Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1,2” Додатку №1 до тендерної документації: 1.1 Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її наявності), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її наявності), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як виконавцем, та виконаний договір на закупівлю послуг з технічного нагляду за кодом ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. Оригінал або копію не менше 1 аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками, в тому числі з додатковими угодами (якщо такі укладались), який був виконаний у повному обсязі. Оригінал/оригінали чи завірена(-і) копія/копії документів, що підтверджують повне виконання зазначеного/зазначених в довідці всіх аналогічних договорів/договору, а саме оригінал/оригінали чи копія/копії акту(-ів) приймання-передачі, тощо. Довідку встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її наявності), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 18-02-25, 15:43:28
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-04-014020-a-b1
Номер договору:
ТПР-2/25
Дата підписання договору:
28-02-2025, 15:18
Строк дії договору:
з 28-02-2025 по 31-12-2025
281 000 UAH
Ціна договору
281 000 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 13-02-2025 по 21-02-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, БУЛЬВАР ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 26 , 01133, Віолетта Бажан
Остаточна пропозиція:
280 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
283 600 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 23-02-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-02-25, 15:44:05
24

під час розгляду тендерної пропозиції ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" (далі - Учасник), яка визначена за результатами автоматичної оцінки найбільш економічно вигідною, було виявлено наступні невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника: 1. Учасник надав договір з додатковими угодами підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору який не відповідає встановленим вимогам Замовника а саме: Код ДК 021:2015 – 71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги замість коду ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт надано договір не з усіма додатками, в тому числі з додатковими угодами, а саме: відсутня додаткова угода №11 від 29.11.2023р. Дану інформацію можливо перевірити за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-17-009247-b 2. Учасник надав довідку вих. №239 від 10.02.2025 р . файл під назвою «6 Довідка про наявність працівників.pdf», в якій інформація про «спеціальність працівника» зазначеного в довідці, не відповідає формі довідки. 3. Учасник надав довідку вих. №239 від 10.02.2025 р. файл під назвою «6 Довідка про наявність працівників.pdf», в якій надає інформацію про сертифікат на працівника Цілик В.В., а саме АТ №009078 від 01.10.2021р. Однак в складі тендерної пропозиції відсутній сертифікат за вказаним номером. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 “Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям” підпункт 2. “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1” Додатку №1 до тендерної документації: 2.1.Довідку встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її наявності), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як виконавцем, та виконаний договір на закупівлю послуг з технічного нагляду за кодом ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. 2.2. Оригінал або копію не менше 1 аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками, в тому числі з додатковими угодами (якщо такі укладались), який був виконаний у повному обсязі. 2.3. Оригінал/оригінали чи завірена(-і) копія/копії документів, що підтверджують повне виконання зазначеного/зазначених в довідці всіх аналогічних договорів/договору, а саме оригінал/оригінали чи копія/копії акту(-ів) приймання-передачі, тощо. Пункт 1 “Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям” підпункт 1. “Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1,2” Додатку №1 до тендерної документації: 1.1 Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її наявності), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Форма довідки Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ працівника Посада та спеціальність працівника Загальний стаж роботи за спеціальністю, років Штатний працівник / за цивільно-правовим договором/ інше Інформація про освіту / інформація про сертифікат 1 2 .. ____________ ___________ (Посада) (Підпис) М.П. (у разі наявності) В складі своєї пропозиції Учасники процедури закупівлі мають надати копію(-ї) відповідного(-их) діючого кваліфікаційного(-их) сертифікату(-ів) інженера технічного нагляду та/або витяг з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її наявності), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як виконавцем, та виконаний договір на закупівлю послуг з технічного нагляду за кодом ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. Оригінал або копію не менше 1 аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками, в тому числі з додатковими угодами (якщо такі укладались), який був виконаний у повному обсязі. Довідка встановленої форми, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою (у разі її наявності), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Форма довідки Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ працівника Посада та спеціальність працівника Загальний стаж роботи за спеціальністю, років Штатний працівник / за цивільно-правовим договором/ інше Інформація про освіту / інформація про сертифікат 1 2 .. ____________ ___________ (Посада) (Підпис) М.П. (у разі наявності) В складі своєї пропозиції Учасники процедури закупівлі мають надати копію(-ї) відповідного(-их) діючого кваліфікаційного(-их) сертифікату(-ів) інженера технічного нагляду та/або витяг з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-02-25, 15:44:05

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
280 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
283 600 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-02-2025, 15:39:39
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Іншій формі
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток.
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
6 Довідка про наявність працівників.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
7 Ел. сертифікати ТН ЦЯШ.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
8 Довідка про електронні сертифікати.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
9 Паперові серт ТН ЦЯШ.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
10 Витяги з наказів ЦЯШ.pdf, Наявність працівників відповідної кваліфікації
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
11 Довідка про аналогічний договір.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
12-1 Договір 00-0407-20ТН.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
12-2 Акти.pdf, Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМІНІОН ХАРКІВ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
281 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
304 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
11-02-2025, 18:02:55
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Іншій формі
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
3.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток.
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 15:55:09
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 15:54:28
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 15:54:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 15:54:27
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 15:54:25
        Інший
        публічнийЕкспортовано:04-02-2025, 15:54:26
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          2. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          6. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          7. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до Закону, Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Вимоги), форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі - Форма), з урахуванням Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10400,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати строк дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України. Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 43927048 UA838201720355119008000113955 Держказначейська служба України, м. Київ Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону (зазначена підстава застосовується з урахуванням Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Форма забезпечення
          Іншій формі
          Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 3% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 43927048 UA838201720355119008000113955 Держказначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток.
          Розмір забезпечення має складати 3% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 43927048 UA838201720355119008000113955 Держказначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          5
          Пошук...
          Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 3% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 43927048 UA838201720355119008000113955 Держказначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш.
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          3
          Пошук...
          Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 3% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради Код ЄДРПОУ 43927048 UA838201720355119008000113955 Держказначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: «Заходи (зокрема ремонтні роботи) з усунення аварій в житловому фонді (послуги з технічного нагляду за наданням послуг з поточного ремонту багатоквартирних будинків) (ДК 021:2015: 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)». Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця платіжної інструкції та/або квитанції, тощо на перерахування завдатку, що завантажується в електронну систему закупівель у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          3. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Статус: Активна
          Дата створення: 04-02-2025, 15:54:29
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність працівників відповідної кваліфікації , Наявність працівників відповідної кваліфікації
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ