Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 170 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 5 100 UAH |
| Замовник: | КП "КИЇВ.ПРОЗОРО" |
| ЄДРПОУ: | 31108609 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://kyivprozoro.kyiv.ua/ |
| Контактна особа: | Юрій Слободян |
| Телефон: | +380976885005 |
| E-mail: | kp.kyivprozoro@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 01044, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК будинок 32 |
3 |
1. Замовником в пункті 2 підпункті 2.4 додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання учасником процедури закупівлі витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, сформований станом на дату подання такої інформації. Учасником було надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з датою формування витягу, яка не відповідає даті подання такої інформації. 2. Замовником в пункті 2 підпункті 2.5 додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання учасником процедури закупівлі свідоцтво або витяг про реєстрацію платника податків, сформований станом на дату подання такої інформації. Учасником було надано витяг №33532 з реєстру платників єдиного податку з датою формування витягу, яка не відповідає даті подання такої інформації.
1. Замовником в пункті 2 підпункті 2.4 додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання учасником процедури закупівлі витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, сформований станом на дату подання такої інформації. Учасником було надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з датою формування витягу, яка не відповідає даті подання такої інформації. 2. Замовником в пункті 2 підпункті 2.5 додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання учасником процедури закупівлі свідоцтво або витяг про реєстрацію платника податків, сформований станом на дату подання такої інформації. Учасником було надано витяг №33532 з реєстру платників єдиного податку з датою формування витягу, яка не відповідає даті подання такої інформації. 3. Замовником в пункті 1 підпункті 1.2 абзац 3 додатку 2 до тендерної документації вимагалося надання учасником процедури закупівлі: «скановану копію не менше одного аналогічного договору за предметом закупівлі; скановану копію не менше одного позитивного відгуку від підприємства(замовника), для якого виконувався аналогічний за предметом закупівлі договір, що підтверджує належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків». На підтвердження інформації учасником процедури закупівлі було надано скановану копію договору, предмет якого не відповідає пункту 1 підпункту 1.2 додатку 2 до тендерної документації. На підтвердження інформації учасником процедури закупівлі було надано скановану копію відгуку від підприємства в якому відсутня інформація про предмет аналогічного договору поданого учасником процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.