Закупівлю оголошено - 29-01-2025, 14:42. Дата останніх змін - 03-03-2025, 14:06

Послуги з проведення лабораторних та інструментальних досліджень і вимірювань в сфері санітарно-епідеміологічного контролю

Послуги з проведення лабораторних та інструментальних досліджень і вимірювань в сфері санітарно-епідеміологічного контролю... Державна закупівля - UA-2025-01-29-011620-a Послуги з проведення лабораторних та інструментальних досліджень і вимірювань в сфері санітарно-епідеміологічного контролю від замовника ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" від 1/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-29-011620-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-19-017364-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-01-2025, 14:42
по 04-02-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-01-2025, 14:42
по 07-02-2025, 12:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2025, 00:00

Детальна інформація щодо процедури закупівлі, у тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, наведені у Тендерній документації.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
135000
135 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:675 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728549 Досьє YouControl
Сайт:http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Контактна особа:Верстак Тетяна Миколаївна
Телефон:380487381765
E-mail:Tetiana.Verstak@pf.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
65481, Україна, Одеська область,Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з проведення лаборатор ...
135 000 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з проведення лабораторних та інструментальних досліджень і вимірювань в сфері санітарно-епідеміологічного контролю

1
послуга
65481 Україна Одеська область Південне Берегова, будинок 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)
по 31-12-2025
71610000-7
Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-02-2025 по 08-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Лип Івана та Юрія, будинок 5А, 65074, Вікторія Салига
Остаточна пропозиція:
118 728,07 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
20-02-2025, 15:30
Період подачі оскарження:
по 26-02-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 12-02-25, 16:54:13
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції: Дата визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідної пропозиції: 07.02.2025 року. Кінцевий строк розгляду тендерних пропозицій (5 роб. днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції): 14.02.2025 року. Підстава для продовження строку розгляду тендерної пропозиції: абз. 2 п.36 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 - аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ДУ "Одеський ОЦКПХ МОЗ України", Відокремлений підрозділ на водному транспорті ДУ "Одеський ОЦКПХ МОЗ", яка за результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною (для більш ретельного та детального розгляду та перевірки, у зв’язку із специфікою та великим обсягом наданих учасником процедури закупівлі документів/інформації у складі його тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною). Кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції після продовження строку її розгляду: 07.03.2025 року. Рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ДУ "Одеський ОЦКПХ МОЗ" затверджено Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі від 12.02.2025 № 56.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 08-03-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-02-25, 11:49:50
24

Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 18.02.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 18.02.2025 № 61) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-29-011620-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з проведення лабораторних та інструментальних досліджень і вимірювань в сфері санітарно-епідеміологічного контролю за кодом ДК 021:2015 71610000-7 – Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" (ДУ «ОДЕСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно пункту 2.1.1 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) від учасників процедури закупівлі вимагалося надати довідку за зразком на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме, сертифікованої вимірювальної (випробувальної) лабораторії. 8.2. згідно пункту 2.1.2 Додатку 3 до ТД від учасників процедури закупівлі вимагалося надати скановану копію оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документу (свідоцтва/сертифікату/атестату/тощо), що підтверджує технічну компетентність лабораторії, вказаної у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічну базу відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) у сфері води питної. У разі відсутності у учасників процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази (сертифікованої вимірювальної (випробувальної) лабораторії), які належать учаснику на праві власності, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 8.3. згідно пункту 4.1 Додатку 3 до ТД від учасників процедури закупівлі вимагалося надати документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (для юридичних осіб). 8.4. згідно пункту 4.5 Додатку 3 до ТД від учасників процедури закупівлі вимагалося надати довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. 8.5. згідно пункту 8.2 Додатку 3 до ТД від учасників процедури закупівлі вимагалося наступне: «…Всі документи тендерної пропозиції, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, подаються в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель… Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»… Файл з електронним підписом (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки повинні відображатися ПІБ уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)…». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо пункту 2.1.1 Додатку 3 до ТД. Учасником процедури закупівлі ДУ «ОДЕСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» у складі його тендерної пропозиції було надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі від 06.02.2025р. №139/01. При цьому, у довідці зазначено інформація тільки про наявність обладнання, що не відповідає вимогам ТД, тому що вимагалося надання інформації про наявність саме сертифікованої вимірювальної (випробувальної) лабораторії. 9.2. щодо пункту 2.1.2 Додатку 3 до ТД. Учасником процедури закупівлі ДУ «ОДЕСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» у складі його тендерної пропозиції було надано (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) додаток до атестата про акредитацію №201131 від 02.02.2024р., що не відповідає вимогам ТД, тому що вимагалося надати скановану копію оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документу (свідоцтва/сертифікату/атестату/тощо), що підтверджує технічну компетентність лабораторії. Тобто, не надано сам документ - атестат про акредитацію №201131 від 02.02.2024р., надано лише його додаток. 9.3. щодо пункту 4.1 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ДУ «ОДЕСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» у складі його тендерної пропозиції не було надано документів (протоколу засновників та/або наказу про призначення або іншого документу), що підтверджують повноваження посадової особи, а саме в.о. генерального директора Бондаренка Дмитра Анатолійовича, на підставі яких він призначений/обраний керівником ДУ «ОДЕСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» та має право уповноважувати іншу посадову особу учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, що не відповідає вимогам ТД. 9.4. щодо пункту 4.5 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ДУ «ОДЕСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» у складі його тендерної пропозиції не було надано довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі про відкриття банківського рахунку (IBAN). 9.5. щодо пункту 8.2 Додатку 3 до ТД: під час перевірки КЕП учасника процедури закупівлі ДУ «ОДЕСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify, виявлено, що тип підпису учасника – удосконалений, замість кваліфікований, що порушує вимоги, викладені в Розділу ІІІ та пункту 8.2 Додатку 3 до ТД. При цьому, удосконалений електронний підпис (УЕП), який накладено на тендерну пропозицію належить підписанту - Бондаренко Дмитро Анатолійовичу, а документи у складі тендерної пропозиції, на яких є підпис уповноваженої особи учасника, підписані директором Відокремленого підрозділу санітарної охорони територій та на видах транспорту ДУ «ОДЕСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» Задьорновим Ігорем Олександровичем. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу 2.1.1 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи, які усунуть встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.1 цього повідомлення. 10.2. на вимогу пункту 2.1.2 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи, які усунуть встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.2 цього повідомлення. 10.3. на вимогу пункту 4.1 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи, які усунуть встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.3 цього повідомлення. 10.4. на вимогу пункту 4.5 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. 10.5. на вимогу пункту 8.2 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, здійснити заходи щодо приведення електронного підпису уповноваженої особи, що підписує тендерну пропозицію до відповідності вимогам Розділу ІІІ та пункту 8.2 Додатку 3 до ТД замовника, що усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.5 цього повідомлення. Також вимогами ТД (пункт 7 Додатку 3 до ТД) передбачено можливість надання інших документів на розсуд учасників процедури закупівлі. Отже, учасник процедури закупівлі може додатково надати інші документи на власний розсуд, з метою приведення тендерної пропозиції у відповідність до вимог ТД. В якості інших документів (на розсуд учасника процедури закупівлі) можуть бути надані, у тому числі, такі документи, як довідка та/або пояснення та/або обґрунтування тощо. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-02-25, 11:49:50
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-29-011620-a-c1
Номер договору:
28-В-ПВФ-25
Дата підписання договору:
03-03-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 03-03-2025 по 31-12-2025
142 473,68 UAH
Ціна договору
118 728,07 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
118 728,07 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-02-2025, 16:42:52
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність документа (свідоцтва/сертифікату/атестату/тощо), що підтверджує технічну компетентність лабораторії, вказаної у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічну базу
Доказ:
Документ
201131 Ріш.pdf, Документ (свідоцтва/сертифікату/атестату/тощо), що підтверджує технічну компетентність лабораторії, вказаної у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічну базу
Доказ:
Документ
201131 Сфера 02.02.24.pdf, Документ (свідоцтва/сертифікату/атестату/тощо), що підтверджує технічну компетентність лабораторії, вказаної у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічну базу
Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Доказ:
Документ
Довідка про наявн.обладн.мат-тех.бази.PDF, Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (за зразком, наведеним в Тендерній документації)
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Довідка про наявність викон.аналог.дог..PDF, Довідка про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за зразком, наведеним в Тендерній документації)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 14:39:30
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 14:38:36
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 14:38:36
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 14:38:36
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:29-01-2025, 14:38:36
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  3. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з проведення лабораторних та інструментальних досліджень і вимірювань в сфері санітарно-епідеміологічного контролю
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документа (свідоцтва/сертифікату/атестату/тощо), що підтверджує технічну компетентність лабораторії, вказаної у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічну базу
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Документ (свідоцтва/сертифікату/атестату/тощо), що підтверджує технічну компетентність лабораторії, вказаної у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічну базу , Сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документу (свідоцтва/сертифікату/атестату/тощо), що підтверджує технічну компетентність лабораторії, вказаної у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічну базу відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) у сфері води питної.
                  Підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Зразок - Довідка про наявність матеріально-технічної бази.docx, Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (за зразком, наведеним в Тендерній документації) , Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме, сертифікованої вимірювальної (випробувальної) лабораторії, за зразком.
                  2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з проведення лабораторних та інструментальних досліджень і вимірювань в сфері санітарно-епідеміологічного контролю
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 29-01-2025, 14:38:36
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Зразок - Довідка про виконання аналогічного договору.docx, Довідка про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за зразком, наведеним в Тендерній документації) , Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повне та належне виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці: акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання; або позитивний лист - відгук у довільній формі від контрагента за договором, зазначеним у довідці та акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ