Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2025, 00:00
Детальна інформація щодо процедури закупівлі, у тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості, наведені у Тендерній документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 135 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 675 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
| Контактна особа: | Верстак Тетяна Миколаївна |
| Телефон: | 380487381765 |
| E-mail: | Tetiana.Verstak@pf.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
1 |
Продовження строку розгляду тендерної пропозиції: Дата визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідної пропозиції: 07.02.2025 року. Кінцевий строк розгляду тендерних пропозицій (5 роб. днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції): 14.02.2025 року. Підстава для продовження строку розгляду тендерної пропозиції: абз. 2 п.36 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 - аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ДУ "Одеський ОЦКПХ МОЗ України", Відокремлений підрозділ на водному транспорті ДУ "Одеський ОЦКПХ МОЗ", яка за результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною (для більш ретельного та детального розгляду та перевірки, у зв’язку із специфікою та великим обсягом наданих учасником процедури закупівлі документів/інформації у складі його тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною). Кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції після продовження строку її розгляду: 07.03.2025 року. Рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ДУ "Одеський ОЦКПХ МОЗ" затверджено Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі від 12.02.2025 № 56.
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 18.02.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 18.02.2025 № 61) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-29-011620-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з проведення лабораторних та інструментальних досліджень і вимірювань в сфері санітарно-епідеміологічного контролю за кодом ДК 021:2015 71610000-7 – Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" (ДУ «ОДЕСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно пункту 2.1.1 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) від учасників процедури закупівлі вимагалося надати довідку за зразком на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме, сертифікованої вимірювальної (випробувальної) лабораторії. 8.2. згідно пункту 2.1.2 Додатку 3 до ТД від учасників процедури закупівлі вимагалося надати скановану копію оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документу (свідоцтва/сертифікату/атестату/тощо), що підтверджує технічну компетентність лабораторії, вказаної у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічну базу відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) у сфері води питної. У разі відсутності у учасників процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази (сертифікованої вимірювальної (випробувальної) лабораторії), які належать учаснику на праві власності, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору (в графі примітки). 8.3. згідно пункту 4.1 Додатку 3 до ТД від учасників процедури закупівлі вимагалося надати документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (для юридичних осіб). 8.4. згідно пункту 4.5 Додатку 3 до ТД від учасників процедури закупівлі вимагалося надати довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. 8.5. згідно пункту 8.2 Додатку 3 до ТД від учасників процедури закупівлі вимагалося наступне: «…Всі документи тендерної пропозиції, у тому числі документи на усунення виявлених замовником невідповідностей, подаються в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель… Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»… Файл з електронним підписом (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні повинен бути доступний для перегляду та перевірки. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки повинні відображатися ПІБ уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання тендерної пропозиції (власника ключа)…». 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо пункту 2.1.1 Додатку 3 до ТД. Учасником процедури закупівлі ДУ «ОДЕСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» у складі його тендерної пропозиції було надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі від 06.02.2025р. №139/01. При цьому, у довідці зазначено інформація тільки про наявність обладнання, що не відповідає вимогам ТД, тому що вимагалося надання інформації про наявність саме сертифікованої вимірювальної (випробувальної) лабораторії. 9.2. щодо пункту 2.1.2 Додатку 3 до ТД. Учасником процедури закупівлі ДУ «ОДЕСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» у складі його тендерної пропозиції було надано (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) додаток до атестата про акредитацію №201131 від 02.02.2024р., що не відповідає вимогам ТД, тому що вимагалося надати скановану копію оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документу (свідоцтва/сертифікату/атестату/тощо), що підтверджує технічну компетентність лабораторії. Тобто, не надано сам документ - атестат про акредитацію №201131 від 02.02.2024р., надано лише його додаток. 9.3. щодо пункту 4.1 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ДУ «ОДЕСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» у складі його тендерної пропозиції не було надано документів (протоколу засновників та/або наказу про призначення або іншого документу), що підтверджують повноваження посадової особи, а саме в.о. генерального директора Бондаренка Дмитра Анатолійовича, на підставі яких він призначений/обраний керівником ДУ «ОДЕСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» та має право уповноважувати іншу посадову особу учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, що не відповідає вимогам ТД. 9.4. щодо пункту 4.5 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ДУ «ОДЕСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» у складі його тендерної пропозиції не було надано довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі про відкриття банківського рахунку (IBAN). 9.5. щодо пункту 8.2 Додатку 3 до ТД: під час перевірки КЕП учасника процедури закупівлі ДУ «ОДЕСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify, виявлено, що тип підпису учасника – удосконалений, замість кваліфікований, що порушує вимоги, викладені в Розділу ІІІ та пункту 8.2 Додатку 3 до ТД. При цьому, удосконалений електронний підпис (УЕП), який накладено на тендерну пропозицію належить підписанту - Бондаренко Дмитро Анатолійовичу, а документи у складі тендерної пропозиції, на яких є підпис уповноваженої особи учасника, підписані директором Відокремленого підрозділу санітарної охорони територій та на видах транспорту ДУ «ОДЕСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ» Задьорновим Ігорем Олександровичем. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу 2.1.1 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи, які усунуть встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.1 цього повідомлення. 10.2. на вимогу пункту 2.1.2 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи, які усунуть встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.2 цього повідомлення. 10.3. на вимогу пункту 4.1 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, та/або здійснити заходи, які усунуть встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.3 цього повідомлення. 10.4. на вимогу пункту 4.5 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, надати довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. 10.5. на вимогу пункту 8.2 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей: Учаснику процедури закупівлі пропонується, з метою усунення виявлених невідповідностей, здійснити заходи щодо приведення електронного підпису уповноваженої особи, що підписує тендерну пропозицію до відповідності вимогам Розділу ІІІ та пункту 8.2 Додатку 3 до ТД замовника, що усуне встановлені замовником виявлені невідповідності, зазначені у пункті 9.5 цього повідомлення. Також вимогами ТД (пункт 7 Додатку 3 до ТД) передбачено можливість надання інших документів на розсуд учасників процедури закупівлі. Отже, учасник процедури закупівлі може додатково надати інші документи на власний розсуд, з метою приведення тендерної пропозиції у відповідність до вимог ТД. В якості інших документів (на розсуд учасника процедури закупівлі) можуть бути надані, у тому числі, такі документи, як довідка та/або пояснення та/або обґрунтування тощо. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.