Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2025, 00:00
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: Програми з відновлення України (далі – ПВУ,, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 464 260 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 321,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Бучанської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34357364 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лосенко Вікторія Сергіївна |
| Телефон: | 380459740072 |
| E-mail: | tender-osvita@bucha-rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 08292, Україна, Київська область,Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А |
6 |
У відповідності до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Отже, враховуючи приписи частини 10 статті 29 Закону постала необхідність прийняти рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОЕКТ СТУДІЯ», відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «KV06A_03_W Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» (71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)» № UA-2025-01-23-005611-a, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною до 14 квітня 2025 року, у зв’язку із значною кількістю документів, які подані учасником процедури закупівлі та які потребують вивчення. (Протокол УО № 61 від 24.03.2025 р.)
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
ВІДДІЛ ОСВІТИ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи 28.03.2025 місто Буча № 65 Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ СТУДІЯ» (надалі- ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» ) невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: «Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «KV06A_03_W Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» (71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами) № UA-2025-01-23-005611-a. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» поданої на процедуру закупівлі: «Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «KV06A_03_W Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» (71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)» № UA-2025-01-23-005611-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності, зазначені у Додатку 1. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «ПРОЕКТ СТУДІЯ» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення згідно Додатку 1 з вимогою про усунення виявлених невідповідностей під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ПРОЕКТ СТУДІЯ» в інформації та / або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: «Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «KV06A_03_W Реконструкція з добудовою трьох корпусів загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування» (71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)» № UA-2025-01-23-005611-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником - ТОВ «ПРОЕКТ СТУДІЯ» у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Фахівець із публічних закупівель, Уповноважена особа (КЕП) Вікторія ЛОСЕНКО Додаток 1 До Протоколу № 65 від 28.03.2025 р. Повідомлення про усунення виявлених невідповідностей в інформації та / або документах № Перелік виявлених невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації/або законодавство, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надана Учасником Тендерна пропозиція підписана лише електронним ключем без скану із підписом та печаткою Згідно пункту 1.5. Розділу ІІІ Тендерної документації: Заповнена тендерна пропозиція (цінова), оформляється згідно з Додатком 1 та має бути завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою*. * Вимога про скріплення печаткою не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. Виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження скан-копії підписаної тендерної пропозиції згідно вимог тендерної документації /або надати пояснення у довільній формі у разі не застосування печатки у діяльності Учасника із обґрунтуванням згідно чинного законодавства України. 2. 2.1.Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про працівників відповідної кваліфікації , де зазначив тих працівників які планується залучити (від суб- підрядних організацій). Але у колонці під назвою «Найменування субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником***» не зазначив інформацію. 2.2. Вказана у довідці інформація про серію та № кваліфікаційного сертифікату на Горбаньову Л.Ю. не співпадає із серією та № наданого у складі тендерної пропозиції кваліфікаційного спертифікату. 2.3. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені у виконанні робіт. Згідно п. 5.1.1. розділу ІІІ Тендерної документації: Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Згідно п. 5.1.4 розділу ІІІ ТД: 5.1.4. Для підтвердження своєї відповідності цьому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. У такому випадку у довідці про наявність працівників згідно Додатку 5 в розрізі субпідрядників / співвиконавців зазначається інформація стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених спроможностей із зазначенням П. І. Б., посади, загального стажу роботи, освіти, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме договір між учасником та фізичною особою-підприємцем (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його субпідрядником (в усіх інших випадках). Згідно пункту 8 розділу ІІІ ТД: - у разі залучення стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт / надання послуг з обов’язковим наданням копій чинних кваліфікаційних сертифікатів та/або копій чинних ліцензій працівників таких субпідрядних організацій (на роботи/послуги згідно вимог Замовника у цій документації); Виправити виявлені невідповідності шляхом внесення змін до Довідки про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та/ або надати пояснення із додаванням підтверджуючих документів. Надати довідку за формою згідно додатку 4.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.