Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 163 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 636 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 42789136 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Аліна Корзун |
| Телефон: | +380674141791 |
| E-mail: | tmo2_alina@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 10004, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
0 |
Учасник повинен виправити наступні невідповідності: 1. Учасник повинен замінити документи для підтвердження кваліфікаційних вимог, а саме додати Довідку складену за формою, наданою замовником про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), скан копію аналогічного договору, та підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів), відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. Аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є послуга з кодом, згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою послуги, яка надавалась за договором (договорами), ідентичною назві закупівлі, також аналогічним (аналогічними) вважаються договори на виконання капітальних ремонтів/ або реконструкцій/ або будівництв, в яких учасник виступав в якості Виконавця. 2. Учасник повинен додати детальний опис робіт, матеріалів, обладнання тощо, згідно п.5 Додатку 3 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.