Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 642 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 210 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Оберемчук Дмитро Володимирович |
| Телефон: | 380672396837 |
| E-mail: | tendener522@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
| Замовник(и): | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня" |
3 |
Відповідно до пункту 40 постанови КМУ від 1178 від 12.10.2023 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015:71900000-7 Лабораторні послуги (Лабораторні послуги) при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "СІ ЕС ДІ ЛАБ" були виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. Згідно Додатку №5 Тендерної документації «ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ Частина 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення Учасника відповідно до вимог, визначених пунктами 45, 47 Постанови» Учасник надає довідку в довільній формі, яка містить інформацію відповідно до вимог п.п. 2 п. 45 Постанови. 2. Підпунктом 2 пункту 2 Розділу 4 тендерної документації від Учасника вимагалось «При поданні інформації з зазначенням персональних даних суб’єкта персональних даних, Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист-згоду (довільної форми) на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»». Тендерна пропозиція не містить згоди на обробку персональних даних: - фізичної особи лікаря патологоанатома Кошик Олени Олександрівни; - керівника підприємства Головко Віктора Миколайовича; - персональні данні кінцевих бенефіціарів які містяться у «Довідка щодо інформації про кінцевого бенефіціарного власника» наданої Учасником у складі тендерної пропозиції. 3 . Підпунктом 7 пункту 4 Розділу 4 до тендерної документації від Учасника вимагався: «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасника процедури закупівлі, який отримав цю тендерну документацію у встановленому порядку, буде свідчити, що Учасник процедури закупівлі, що бере участь в цих торгах, повністю усвідомлює зміст та вимоги цієї тендерної документації, що підтверджується відповідним листом Учасника у складі його тендерної пропозиції.» Натомість, такий лист відсутній в тендерній пропозиції. 4 . Підпунктом 18 пункту 4 Розділу 4 до тендерної документації від Учасника вимагалось: «Замовник-ініціатор при необхідності має право відкоригувати обсяги/кількість, вартість предмету закупівлі відповідно до їх фактичних показників на дату укладення договору із зазначенням зменшеної вартості предмета закупівлі відповідно до відкоригованих обсягів/кількості предмету закупівлі шляхом підписання сторонами договору відповідної додаткової угоди до договору, про що Учасником додатково гарантується відповідним листом у складі тендерної пропозиції.» Лист відсутній в тендерній пропозиції Учасника. 5. Підпунктом 14 пункту 4 Розділу 4 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається лист-гарантія, складена учасником в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності) щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм Закону України «Про санкції». 1. 6. Пунк 12 Частини 3 Додатку 2 до тендерної документації вимагає від Учасника «В зв’язку з проходженням обстеження та лікування осіб, що проживають за кордоном або проходять лікування чи консультування за кордоном, Замовник має потребу у здійсненні цифрового сканування слайдів/скелець з високою якістю зображення для подальшого консультування у лікарня патолога, щоб знаходить за кордоном або в іншому місті на території України. На підтвердження можливості виконання дослідження «Виготовлення цифрового мікропрепарату з можливістю фотодокументації (1 гістологічне скельце)» надати документи, що підтверджують наявність у Учасника сканера цифрового сканування слайдів Aperio GT 450 або аналогічного приладу, що має усі такі ж характеристики заявлені виробником або кращі. Надати підтверджуючі документи щодо наявності власного або орендованого сканеру цифрового приладу Aperio GT 450 або аналогового сканеру цифрового приладу, а саме: договір, акти прийому передачі, видаткові накладні». Натомість учасником не надано підтверджуючі документи щодо наявності власного або орендованого сканеру цифрового приладу Aperio GT 450 або аналогового сканеру цифрового приладу, а саме: договір, акти прийому передачі, видаткові накладні. Враховуючи вищевикладене, просимо Учасника процедури закупівлі – ДК 021:2015:71900000-7 Лабораторні послуги (Лабораторні послуги) усунути невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель даного повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.