Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00
Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" 2) інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, у тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. 3) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається; 4) умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачені, так як забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 200 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Шегинівська сільська рада Яворівського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 04371928 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://shegynivska-gromada.gov.ua |
| Контактна особа: | Любов Кривейко |
| Телефон: | +380679850311 |
| E-mail: | lyubagladka@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 81321, Україна, Львівська область,Яворівський р-н, с. Шегині, вул.Героїв України, будинок 184 |
8 |
Добрий день шановний Учаснику! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕСТР», на закупівлю за кодом CPV згідно ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії (послуги зі створення цифрових топографічних планів у масштабі 1:10000 на територію Шегинівської сільської територіальної громади Львівської області області та 1:2000 на територію сіл Шегині, Волиця та Мостиська Другі) було виявлено невідповідності в наданій інформації, та документах. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕСТР» надана довідка, складена учасником у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, у якій відсутня інформація контактних даних замовника. 2. Не надано інформацію про наявність чинної ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій (програмного забезпечення). 3. Не надано сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року. 4. Не надано довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку/ів, що містить актуальну інформацію та довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про залишок коштів на рахунку/ах та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами у вигляді сканованих оригіналів, нотаріально завіреної копії або у вигляді електронного документа, тощо. Вищезазначені довідки мають бути надані щодо всіх відкритих в Учасника рахунків. 5. Надано наказ про затвердження Інструкції щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях і про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів та політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях та Інструкція щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях із зазначенням нечинної дати документа, на момент подання тендерної пропозиції учасника. 6. Надано довідку, складену учасником у довільній формі, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. Проте є невідповідність між інформацією зазначеній в довідці та підтверджуючими документами. 7. Не надано завірені належним чином копії документів про вищу освіту. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 3.1 пункт 3 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання довідки, складеної учасником у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням: інформації про замовника, його контактних даних, номера та дати укладення договору, предмету договору, стану виконання. 2. Підпункт 1.3 пункт 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання підтвердження інформації стосовно наявності технологій (програмного забезпечення), зазначених в наданій довідці, учасник повинен надати інформацію про наявність чинної ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій (програмного забезпечення). 3. Підпункт 5.5 пункт 5 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання сертифікатів, які видані органом з сертифікації, а саме сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року. 4. Підпункт 5.4 пункт 5 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку/ів, що містить актуальну інформацію та довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про залишок коштів на рахунку/ах та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами у вигляді сканованих оригіналів, нотаріально завіреної копії або у вигляді електронного документа, тощо. Вищезазначені довідки мають бути надані щодо всіх відкритих в Учасника рахунків. 5. Підпункт 5.7 пункт 5 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання наказу про затвердження Інструкції щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях і про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів та політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях та Інструкції щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях. 6. Підпункт 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання довідки складеної учасником у довільній формі, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. Обов’язковий, мінімальний перелік, згідно Додатку 2: - не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем (додатково надати чинне свідоцтво про повірку та/або сертифікат калібрування на вбудований у БПЛА GPS/GNSS-приймач); - не менше 2 (двох) GPS/GNSS- приймачів геодезичного призначення (додатково надати чинне свідоцтво про повірку на кожний GPS/GNSS-приймач, вказаний у довідці); - не менше 2 (двох) електронних тахеометрів (додатково надати чинне свідоцтво про повірку на тахеометр, вказаний у довідці); - широкоформатного принтера (плотера або еквівалента) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу (одного або декілька); - картографічний сканер високої роздільної здатності формату не менше А1 для сканування вихідних картографічних матеріалів; - комп’ютерної техніки у кількості, необхідній для надання послуг, що є предметом закупівлі; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих (ArcGIS або еквівалент), та яке придатне подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі .mxd; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі; - іншого обладнання та/або програмного забезпечення, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі. 7. Підпункт 2.2 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання на кожну особу зазначену в наданій довідці оригінали або завірені належним чином копії документів про вищу освіту. 3) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Надати довідку, складену учасником у довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням: інформації про замовника, його контактних даних, номера та дати укладення договору, предмету договору, стану виконання. 2. Надати інформацію про наявність чинної ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій (програмного забезпечення). 3. Надати сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року. 4. Надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку/ів, що містить актуальну інформацію та довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про залишок коштів на рахунку/ах та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами у вигляді сканованих оригіналів, нотаріально завіреної копії або у вигляді електронного документа, тощо. Вищезазначені довідки мають бути надані щодо всіх відкритих в Учасника рахунків. 5. Надати наказ про затвердження Інструкції щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях і про призначення уповноваженого працівника з контролю та дотримання заходів та політики етичної поведінки під час участі в публічних закупівлях та Інструкцію щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях. 6. Надати довідку складену учасником у довільній формі, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. Обов’язковий, мінімальний перелік, згідно Додатку 2: - не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем (додатково надати чинне свідоцтво про повірку та/або сертифікат калібрування на вбудований у БПЛА GPS/GNSS-приймач); - не менше 2 (двох) GPS/GNSS- приймачів геодезичного призначення (додатково надати чинне свідоцтво про повірку на кожний GPS/GNSS-приймач, вказаний у довідці); - не менше 2 (двох) електронних тахеометрів (додатково надати чинне свідоцтво про повірку на тахеометр, вказаний у довідці); - широкоформатного принтера (плотера або еквівалента) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу (одного або декілька); - картографічний сканер високої роздільної здатності формату не менше А1 для сканування вихідних картографічних матеріалів; - комп’ютерної техніки у кількості, необхідній для надання послуг, що є предметом закупівлі; відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих (ArcGIS або еквівалент), та яке придатне подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі .mxd; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі; - іншого обладнання та/або програмного забезпечення, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі. 7. Надати завірені належним чином копії документів про вищу освіту. Відповідно до пункту 40 здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Добрий день шановний Учаснику! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ», на закупівлю за кодом CPV згідно ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії (послуги зі створення цифрових топографічних планів у масштабі 1:10000 на територію Шегинівської сільської територіальної громади Львівської області області та 1:2000 на територію сіл Шегині, Волиця та Мостиська Другі) було виявлено невідповідності в наданій інформації, та документах. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ» відсутній відгук щодо успішного впровадження за результатами виконання аналогічних договорів (договору) за підписом керівника підприємства/установи/організації. 2. Не надано оригіналів сертифікатів (або іншого документу) щодо проходження курсу навчання з керування БПЛА, які будуть використовуватись при наданні послуг. 3. Не надано оригіналів сертифікатів на не менше одного працівника, вищою освітою що пройшов навчання в програмі ArcGis. 4. Не надано оригінал або завірену належним чином копію наказу про затвердження штатного розпису учасника та оригінал або завірену належним чином копію штатного розпису учасника. 5. Не надано відсканований оригінал протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) кожного працівника учасника, зазначеного в довідці за п.2.1, який пройшов навчання та перевірку знань законодавства України з питань охорони праці (закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку), цивільного захисту, видані відповідною уповноваженою організацією/установою, що є чинними на момент подачі. 6. Не надано сертифікати, які видані органом з сертифікації: - сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року; - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року; - сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року. Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України, що буде підтверджено наданням у складі пропозиції відповідного атестату про акредитацію, який засвідчує компетентність органу з сертифікації. 7. Не надано договір страхування відповідальності перед третіми особами, строк дії якого має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно договору. 8. Не надано оригіналів сертифікатів (або іншого документу) щодо проходження курсу навчання з керування БПЛА від виробника БПЛА, які будуть використовується при наданні послуг. 9. Не надано довідку, складену учасником у довільній формі, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. Обов’язковий, мінімальний перелік, згідно Додатку 2: - не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем; - не менше 2 (двох) GPS/GNSS- приймачів геодезичного призначення; - не менше 2 (двох) електронних тахеометрів; - широкоформатного принтера (плотера або еквівалента) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу (одного або декілька); - картографічний сканер високої роздільної здатності формату не менше А1 для сканування вихідних картографічних матеріалів; - комп’ютерної техніки у кількості, необхідній для надання послуг, що є предметом закупівлі; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих (ArcGIS або еквівалент), та яке придатне подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі .mxd; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі; - іншого обладнання та/або програмного забезпечення, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі. 10. Не надано підтвердження інформації стосовно наявності всього обладнання та матеріально-технічної бази зазначених в наданій довідці, а саме не надані чинні документи, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, строк дії яких (у разі наявності) не повинен бути меншим кінцевого строку надання послуг. При цьому, договір оренди (у разі оренди зазначеного у довідці обладнання та матеріально-технічної бази) повинен містити акт прийому-передачі. 11. Не надано чинне свідоцтво про повірку та/або сертифікат калібрування на вбудований у БПЛА GPS/GNSS-приймачі для не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 3.4 пункт 3 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання відгуку щодо успішного впровадження за результатами виконання аналогічних договорів (договору) за підписом керівника підприємства/установи/організації. 2. Підпункт 2.1 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання довідки, складеної учасником у довільній формі, з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: П.І.Б., посади, освіти, інформації про відносини (штатний працівник/згідно договору цивільно-правового характеру, тощо). Обов’язковий, мінімальний перелік працівників: - працівник (спеціаліст), який отримав кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста у паперовій або електронній формі (надати у складі тендерної пропозиції), що підтверджує відповідність особи кваліфікаційним характеристикам професії та її спроможність самостійно проводити топографо-геодезичні і картографічні роботи відповідального за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, за основним місцем роботи в Учасника; - інженер-геоінформатик, що підтверджується відповідним дипломом у складі тендерної пропозиції; - не менше одного працівника, вищою освітою що пройшов навчання в програмі ArcGis, що підтверджується відповідним сертифікатом; - спеціаліст(-и) (одного або декілька), що пройшли (пройшов) курс навчання з керування БПЛА та отримали (отримав) відповідні сертифікати від виробника БПЛА, які будуть використовується при наданні послуг. Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії оригіналів сертифікатів (або іншого документу) щодо проходження курсу навчання з керування БПЛА. 3. Підпункт 2.2 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації, а на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає на кожну особу зазначену в наданій довідці: - оригінали або завірені належним чином копії документів, що підтверджують можливість використання праці відповідних працівників учасником (субпідрядником/співвиконавцем), а саме копії витягів з трудових книжок (першої та сторінки про прийняття на роботу на підприємство учасника) та/або наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво та/або цивільно-правових угод та/або договорів про надання послуг з спеціалістами, що будуть задіяні учасником (субпідрядником/співвиконавцем) під час виконання договору; - оригінали або завірені належним чином копії документів про вищу освіту; - оригінали або завірені належним чином копії кваліфікаційних сертифікатів (у тому числі інженерів-геодезистів) та свідоцтв про підвищення кваліфікації (за наявності); - оригінал або завірену належним чином копію наказу про затвердження штатного розпису учасника та оригінал або завірену належним чином копію штатного розпису учасника. 4. Підпункт 2.3 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання відсканованого оригіналу протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) кожного працівника учасника, зазначеного в довідці за п.2.1, який пройшов навчання та перевірку знань законодавства України з питань охорони праці (закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку), цивільного захисту, видані відповідною уповноваженою організацією/установою, що є чинними на момент подачі. 5. Підпункт 5.5 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання сертифікатів, які видані органом з сертифікації: - сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року; - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року; - сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року. Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України, що буде підтверджено наданням у складі пропозиції відповідного атестату про акредитацію, який засвідчує компетентність органу з сертифікації. 6. Підпункт 5.6 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання договору страхування відповідальності перед третіми особами, строк дії якого має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно договору. 7. Підпункт 2.1 пункту 2 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання довідки, складеної учасником у довільній формі, з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: П.І.Б., посади, освіти, інформації про відносини (штатний працівник/згідно договору цивільно-правового характеру, тощо). Обов’язковий, мінімальний перелік працівників: - працівник (спеціаліст), який отримав кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста у паперовій або електронній формі (надати у складі тендерної пропозиції), що підтверджує відповідність особи кваліфікаційним характеристикам професії та її спроможність самостійно проводити топографо-геодезичні і картографічні роботи відповідального за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт, за основним місцем роботи в Учасника; - інженер-геоінформатик, що підтверджується відповідним дипломом у складі тендерної пропозиції; - не менше одного працівника, вищою освітою що пройшов навчання в програмі ArcGis, що підтверджується відповідним сертифікатом; - спеціаліст(-и) (одного або декілька), що пройшли (пройшов) курс навчання з керування БПЛА та отримали (отримав) відповідні сертифікати від виробника БПЛА, які будуть використовується при наданні послуг. Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії оригіналів сертифікатів (або іншого документу) щодо проходження курсу навчання з керування БПЛА. 8. Підпункт 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання довідки, складеної учасником у довільній формі, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. Обов’язковий, мінімальний перелік, згідно Додатку 2: - не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем (додатково надати чинне свідоцтво про повірку та/або сертифікат калібрування на вбудований у БПЛА GPS/GNSS-приймач); - не менше 2 (двох) GPS/GNSS- приймачів геодезичного призначення (додатково надати чинне свідоцтво про повірку на кожний GPS/GNSS-приймач, вказаний у довідці); - не менше 2 (двох) електронних тахеометрів (додатково надати чинне свідоцтво про повірку на тахеометр, вказаний у довідці); -широкоформатного принтера (плотера або еквівалента) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу (одного або декілька); - картографічний сканер високої роздільної здатності формату не менше А1 для сканування вихідних картографічних матеріалів; - комп’ютерної техніки у кількості, необхідній для надання послуг, що є предметом закупівлі; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих (ArcGIS або еквівалент), та яке придатне подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі .mxd; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі; - іншого обладнання та/або програмного забезпечення, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі. 9. Підпункт 1.2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в наданій довідці, учасник має надати чинні документи, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, строк дії яких (у разі наявності) не повинен бути меншим кінцевого строку надання послуг. При цьому, договір оренди (у разі оренди зазначеного у довідці обладнання та матеріально-технічної бази) повинен містити акт прийому-передачі. 10. Підпункт 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме надання довідки, складеної учасником у довільній формі, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. Обов’язковий, мінімальний перелік, згідно Додатку 2: - не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем (додатково надати чинне свідоцтво про повірку та/або сертифікат калібрування на вбудований у БПЛА GPS/GNSS-приймач); - не менше 2 (двох) GPS/GNSS- приймачів геодезичного призначення (додатково надати чинне свідоцтво про повірку на кожний GPS/GNSS-приймач, вказаний у довідці); - не менше 2 (двох) електронних тахеометрів (додатково надати чинне свідоцтво про повірку на тахеометр, вказаний у довідці); - широкоформатного принтера (плотера або еквівалента) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу (одного або декілька); - картографічний сканер високої роздільної здатності формату не менше А1 для сканування вихідних картографічних матеріалів; - комп’ютерної техніки у кількості, необхідній для надання послуг, що є предметом закупівлі; -відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих (ArcGIS або еквівалент), та яке придатне подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі .mxd; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі; - іншого обладнання та/або програмного забезпечення, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі. 3) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Надати відгук щодо успішного впровадження за результатами виконання аналогічних договорів (договору) за підписом керівника підприємства/установи/організації. 2. Надати оригінали сертифікатів (або іншого документу) щодо проходження курсу навчання з керування БПЛА, які будуть використовуватись при наданні послуг. 3. Надати оригінали сертифікатів на не менше одного працівника, з вищою освітою що пройшов навчання в програмі ArcGis. 4. Надати оригінал або завірену належним чином копію наказу про затвердження штатного розпису учасника та оригінал або завірену належним чином копію штатного розпису учасника. 5. Надати відсканований оригінал протоколу (витяг з протоколу) засідання відповідної комісії та посвідчення (в посвідченні має бути прописано посада працівника та місце роботи) кожного працівника учасника, зазначеного в довідці за п.2.1, який пройшов навчання та перевірку знань законодавства України з питань охорони праці (закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку), цивільного захисту, видані відповідною уповноваженою організацією/установою, що є чинними на момент подачі. 6. Надати сертифікати, які видані органом з сертифікації: - сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року; - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року; - сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги (ISO 28000:2007, IDT), стосовно послуг, які є предметом даної закупівлі, чинний не менш ніж протягом строку надання послуг, що є предметом закупівлі та звіту про проходження щорічного технічного нагляду для подовження дії сертифікату ДСТУ, у разі якщо від дати видачі сертифікату до дати розкриття тендерних пропозицій пройшло більше року. Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України, що буде підтверджено наданням у складі пропозиції відповідного атестату про акредитацію, який засвідчує компетентність органу з сертифікації. 7. Надати договір страхування відповідальності перед третіми особами, строк дії якого має бути не меншим, ніж строк надання послуг згідно договору. 8. Надати оригінали сертифікатів (або іншого документу) щодо проходження курсу навчання з керування БПЛА від виробника БПЛА, які будуть використовується при наданні послуг. 9. Надати довідку, складену учасником у довільній формі, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням: найменування, кількості та правової підстави володіння / користування / використання. Обов’язковий, мінімальний перелік, згідно Додатку 2: - не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем; - не менше 2 (двох) GPS/GNSS- приймачів геодезичного призначення; - не менше 2 (двох) електронних тахеометрів; - широкоформатного принтера (плотера або еквівалента) з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу (одного або декілька); - картографічний сканер високої роздільної здатності формату не менше А1 для сканування вихідних картографічних матеріалів; - комп’ютерної техніки у кількості, необхідній для надання послуг, що є предметом закупівлі; - відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створювати та обробляти файли у форматах баз геоданих (ArcGIS або еквівалент), та яке придатне подавати геопросторові дані у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі .mxd; -відповідного ліцензійного програмного забезпечення, що дозволяє створити топографічну/картографічну основу у цифровій формі; - іншого обладнання та/або програмного забезпечення, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі. 10. Надати підтвердження інформації стосовно наявності всього обладнання та матеріально-технічної бази зазначених в наданій довідці, а саме надати чинні документи, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном, строк дії яких (у разі наявності) не повинен бути меншим кінцевого строку надання послуг. При цьому, договір оренди (у разі оренди зазначеного у довідці обладнання та матеріально-технічної бази) повинен містити акт прийому-передачі. 11. Надати чинне свідоцтво про повірку та/або сертифікат калібрування на вбудований у БПЛА GPS/GNSS-приймачі для не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), що оснащені цифровою бездзеркальною камерою з розміром сенсору не менше ніж 35х24 (повний кадр) та ємністю не менше 60 МП що встановлені на стабілізуючому підвісі, об’єктив повинен мати фіксовану фокусну відстань, та із вбудованими GPS/GNSS-приймачем. Відповідно до пункту 40 здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.