Період оскарження умов закупівлі - по 02-02-2025, 00:00
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 4 713 559,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 47 135,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 23 567,80 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 01998526 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Москаленко Юлія Сергіївна |
| Телефон: | +380487505490 |
| E-mail: | moskalenkojulia2702@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65025, Україна, Одеська область,м Одеса, вул. Ак. Заболотного,26 |
14 |
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Під час розгляду тендерної пропозиції - Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН», у зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції у відкритих торгах на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26 (UA-2025-01-20-018869-a) прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» до 20 робочих днів.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: 1. Додаток №3 до тендерної документації КНП «ООКЛ» ООР» вимагалось у п.1.1 -. довідка підприємства в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом закупівлі. Для документального підтвердження кваліфікації працівників, надаються копії кваліфікаційних сертифікатів та/або свідоцтв на сертифікованих працівників зазначених учасником у довідці на окремі види робіт із створення об’єктів архітектури в частині інженерно-будівельного проектування. Учасник зі свого боку надає довідку № 20/230125 від 23.01.2025 року, проте в довідці на працівника Фоменко А.Я., не вірно зазначає кваліфікаційний сертифікат АЕ № 007498 з датою 22.04.3034 року. Необхідно привести у відповідність документи. 2. Додаток №1 до тендерної документації КНП «ООКЛ» ООР» у п.5, Інформація та документи, що підтверджують повноваження щодо підпису уповноваженою особою учасника процедури закупівлі документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі: оригінал чи копія протоколу установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів або оригінал чи копія рішення засновника та наказу (копія наказу)/розпорядження (копія розпорядження) про призначення або про вступ на посаду; довіреність/доручення у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Згідно документа № 29/01-1 від 30.01.2024 року було прийнято рішення про призначення на посаду директора Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» - Білика О.М., починаючи з 31.01.2024 року, а Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження надає Наказ №115/к/тр від 16.09.2024 року. У зв’язку з невідповідністю вказаних дат в документах, лист-довідка про право підпису № 10/220125 від 22.01.2025 року містить інформацію про наказ прийняття на посаду директора Білика О.М., не є коректною. Необхідно привести у відповідність документи. Учасник повинен надати документи відповідно вимогам тендерної документації, виправити невідповідності, які зазначені вище протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: 1. Додаток №1 до тендерної документації КНП «ООКЛ» ООР» вимагалось у п. 17- У складі пропозиції Учасники мають надати кошторисні розрахунки вартості пропозиції виконані відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затвердженої Міністерством розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Кошторисні розрахунки повинні включати всі роботи що передбачені технічними, якісними кількісними характеристиками предмету закупівлі (Додаток №2 до тендерної документації). У разі відсутності чи неврахуванні в кошторисних розрахунках Учасника складу, об'єму робіт передбачених в Додатку № 2 до тендерної документації (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі), пропозиція такого Учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та п. 1.9 Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Кошторисні розрахунки що надаються Учасником у складі пропозиції мають бути розроблені відповідно до форм визначених Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, додатками до неї та включати: • договірну ціну (Форма згідно Додатку 8 Настанови) • зведений кошторис (Форма 1-П) • кошторис (-и) на проектні (вишукувальні) роботи (Форма 2-П/3-П) • кошторис, що містить розрахунок вартості експертизи (Форма 2-П) Відсутня інформація про договірну ціну (Форма згідно Додатку 8 Настанови), необхідно привести у відповідність документи. 2. Додаток №3 до тендерної документації КНП «ООКЛ» ООР» у п.1, п 1.1 вимагались довідка підприємства в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом закупівлі, а також до довідки учасник надає документ на кожного працівника зазначеного у довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (наказів або витягів з наказів про призначення/прийняття на роботу, або трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу, тощо) або витягів з трудових книжок із записами про прийом на роботу; або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання робіт за результатами цієї закупівлі, або інших документів, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці, згідно чинного законодавства. Учасник зі свого боку надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №0302-31 від 03.02.2025 року, проте відсутні документи на кожного працівника зазначеного у довідці. Необхідно привести у відповідність документи. 3. Додаток №3 до тендерної документації КНП «ООКЛ» ООР» у п.2 вимагалась, довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Приватне підприємство “Промислове та цивільне будівництво і проектування надає довідку № 0302-45 від 03.02.2025 року та додатково надає на підтвердження скан-копію: - договір № 2023-560 від 27.06.2023 р. на суму 195883,13 грн, проте акт до договору наданих робіт №560 від 04.10.2023 на суму 171750,00 грн. - договір № 2023-571 від 27.06.2023 р. на суму 192770,54 грн, проте акт до договору наданих робіт № 571 від 06.10.2023 на суму 142900,00 грн. Враховуючи дану інформації, відсутня додаткова угода, щодо зменшення суми договору з урахуванням фактичного виконання робіт, згідно договору, фінансування здійснювалось за рахунок виділених бюджетних асигнувань. Необхідно привести у відповідність документи. У п.2 (додаток №3) - Аналогічним договором слід розцінювати повністю виконаний договір, учасником-генеральним проектувальником, предметом якого є виконання проектних робіт на об’єкті будівництва класом наслідків (відповідальності) не нижче СС2, за умови виконання проектних робіт щодо: -внутрішніх інженерних мереж та каналізації; -автоматичної системи протипожежного захисту; - опалення, вентиляція, кондиціонування; - архітектурні рішення, тощо. На підтвердження вищезазначеної інформації учасник надає скан копію повністю виконаного аналогічного договору та документів, які підтверджують виконання договору (акти виконання робіт (акти повинні підтверджувати виконання повної суми договору) в повному обсязі та скан-копію позитивного експертного звіту з додатками. У учасника відсутні аналогічні договора за умовами виконання проектних робіт щодо: автоматичної системи протипожежного захисту, опалення, вентиляції, кондиціонування, каналізації, архітектурних та відсутні скан-копії позитивних експертних звітів з додатками до договорів № 2023-571 від 27.06.2023 р та 2023-597 від 12.10.2023. Необхідно привести у відповідність документи 4. Додаток №3 до тендерної документації КНП «ООКЛ» ООР» у п.3 вимагалась інформаційна довідка, складена в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання згідно предмету закупівлі, із зазначенням найменування, кількості, правової підстави користування (власне/залучене/орендоване). На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (копії технічних паспортів/технічних талонів або свідоцтва про реєстрацію, договорів найму (оренди), оборотно-сальдова відомість, видаткові накладні). У учасника на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначається довідка № 0302-32 від 15.01.2025 року, проте документи, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (копії технічних паспортів/технічних талонів або свідоцтва про реєстрацію, договорів найму (оренди), оборотно-сальдова відомість, видаткових накладних) надає не в повному обсязі. А також у довідці № 0302-32 від 15.01.2025 року є посилання на договір оренди на приміщення №3 від 01.12.2020 року з ТОВ «Ванер», а учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію договору оренди №4. Необхідно привести у відповідність документи. 5. Додаток №1 до тендерної документації КНП «ООКЛ» ООР» у п.4 була вимога: заповнена та підписана форма «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком № 4 до тендерної документації (Учасник не повинен відступати від даної форми). Учасник надає форму «Тендерна пропозиція» № 0302-04 від 03.02.2025 року, проте загальна вартість (цінової) тендерної пропозиції зазначена без ПДВ, як вимагалось. Необхідно привести у відповідність документ. 6. Додаток №3 до тендерної документації КНП «ООКЛ» ООР» у п.1, п 1.1 вимагалось для документального підтвердження кваліфікації працівників, надаюти копії кваліфікаційних сертифікатів та/або свідоцтв на сертифікованих працівників зазначених учасником у довідці на окремі види робіт із створення об’єктів архітектури в частині інженерно-будівельного проектування. Приватне підприємство “Промислове та цивільне будівництво і проектування надає кваліфікаційний атестат № ІС 02070766/5-19 на Градіновича Вадима Анатолійовича, проте у складі тендерної пропозиції в Наказі про призначення інженера з обстежень інженерних систем №К14 від 11.07.2023р міститься інформація на Градиновича Вадима Анатолійовича, а також у довідці № 0302-31 від 03.02.2025 року. Необхідно привести у відповідність документи та надати підтверджуючий документ на ПІБ співробітника. . 7. Додаток №3 до тендерної документації КНП «ООКЛ» ООР» у п.3 є вимога , а саме: для виконання робіт виконавець повинен мати відповідне програмне забезпечення (в власності/пряме право користування/строкова ліцензія - видані на учасника торгів). Право використання підтвердити відповідним документом (договір/ліцензія у вигляді завіреної копії або оригіналу) та надати в документації: - AutoDesk AutoCAD, або еквівалент - не менше 1-го робочого місця. - Програмний комплекс для розробки розділу кошторисна документація: АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації не менше 2-ох робочих місць. Учасник зі свого боку у складі ТД зазначає програмне забезпечення у інформаційній довідці № 0302-32 від 15.01.2025 року, проте підтвердження відповідним документом відсутнє. Необхідно привести у відповідність документи. Учасник повинен надати документи відповідно вимогам тендерної документації, виправити невідповідності, які зазначені вище протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Під час розгляду тендерної пропозиції - ТОВ «Гіпроград Плюс» , у зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції у відкритих торгах на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень 5-го поверху КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26 (UA-2025-01-20-018869-a) прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Гіпроград Плюс» до 20 робочих днів.
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: 1. Додаток №3 до тендерної документації КНП «ООКЛ» ООР» вимагалось, довідка підприємства в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом закупівлі. Учасник зі свого боку надає дану довідку, проте в довідці зазначається працівник відповідної кваліфікації – Сомікоп В.С. Але документальне підтвердження кваліфікації працівника, надається кваліфікаційний сертифікат (Серія АА №000579) на Семікоп В.С. Необхідно привести у відповідність документи. 2. Додаток №3 до тендерної документації КНП «ООКЛ» ООР» вимагались: довідки учасник надає документ на кожного працівника, зазначеного у довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (наказів або витягів з наказів про призначення/прийняття на роботу, або трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу, тощо) або витягів з трудових книжок із записами про прийом на роботу; або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання робіт за результатами цієї закупівлі, або інших документів, які підтверджують наявність трудових відносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці, згідно чинного законодавства). Учасник надає цивільно-правові договіри № 5 від 01.02.2025 року на Семікопа Валерія Станіславовича та Калюжного Дмитра Володимировича (договір №4 від 01.02.2025 року), проте договора не містять електронного підпису та печатки на документах. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник з електронним цифровими підписами авторів. Необхідно привести у відповідність документи. 3. Додаток №3 до тендерної документації КНП «ООКЛ» ООР» вимагалось, програмний комплекс для розрахунку вартості проєктних, вишукувальних робіт та експертизи АС-4 ПВР/«Будівельні Технології - КОШТОРИС ПВР» або аналог - не менше 1-го робочого місця – Учасник надає електронний документ (Акт наданих послуг по Договору № 23046 від 29.01.2025), який не містить електронної печатки з боку ТОВ «Гіпроград Плюс». Необхідно привести у відповідність документ. 4. Додаток №1 до тендерної документації КНП «ООКЛ» ООР» у п.16 вимагалось: враховуючи вимоги передбачені Постановою Кабінету Міністрів України №559 від 01.07.2020р. «Про реалізацію експериментального проекту щодо запровадження першої черги Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» та Постанови Кабінету Міністрів України №681 від 23.06.2021р. «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасник має надати інформацію від уповноваженого на це адміністратора щодо здійснення реєстрації Учасника в Єдиній електронній системі у сфері будівництва - Учасник не надає інформацію від уповноваженого на це адміністратора, щодо здійснення реєстрації Учасника в Єдиній електронній системі у сфері будівництва. Дана інформація у складі ТД відсутня. 5. У Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у п. 7 (інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт та послуг) вимагалось в складі тендерної пропозиції надати довідку яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт/надання послуг з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасник зі свого боку надає довідку № 9 від 04.02.2025 яка не містить зазначену вищенаведену інформацію. 6. Додаток №1 до тендерної документації КНП «ООКЛ» ООР» у п.16 вимагається: у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.