Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 12 000 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Інститут розвитку міста Кривого Рогу" Криворізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37665263 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кравченко Оксана |
| Телефон: | +380684859919 |
| E-mail: | irmzakupka@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50101, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, пр.Металургів, будинок 36Б |
2 |
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом № 1 Додатка 2 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим пунктом, зокрема: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Довідка має містити інформацію про наявність/залучення: - GPS-приймача та/або електронного тахеометру не менше 1 одиниці; - вимірювальна лабораторія; - геотехнічна лабораторія; - автомобіль легковий не менше 1 одиниці; - офісне приміщення. Учаснику процедури необхідно надати копію/сканований оригінал чинного свідоцтва про повірку на GPS-приймача та/або електронного тахеометру не менше 1 одиниці, або копію/сканований оригінал сертифікату калібрування, дійсні на дату розкриття пропозицій, а також копію/сканований оригінал чинного свідоцтва, яке свідчить, що за результатами аудиту стан системи вимірювань вимірювальна лабораторії, геотехнічної лабораторії відповідає ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Лист-підтвердження, орендодавця (-ів), або лізингодавця (-ів), або надавача (-ів) послуг тощо щодо незаперечення використання його/їх обладнання та матеріально-технічної бази для виконання Учасником робіт за предметом закупівлі на весь строк робіт. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше або договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності та він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років або договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений. Форма 1 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: № Найменування Кількість Інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи для підтвердження підстави користування Учасником процедури закупівлі: - вимірювальної лабораторії; - геотехнічної лабораторії. Відсутній Лист-підтвердження, орендодавця (-ів), або лізингодавця (-ів), або надавача (-ів) послуг тощо щодо незаперечення використання його/їх обладнання та матеріально-технічної бази (вимірювальної лабораторії; геотехнічної лабораторії) для виконання Учасником робіт за предметом закупівлі на весь строк робіт. 2. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній Лист-підтвердження орендодавця щодо незаперечення використання його легкового автомобіля для виконання Учасником робіт за предметом закупівлі на весь строк робіт. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - Для підтвердження підстави володіння та / або користування Учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. - Учасник повинен надати Лист-підтвердження, орендодавця (-ів), або лізингодавця (-ів), або надавача (-ів) послуг тощо щодо незаперечення використання його/їх обладнання та матеріально-технічної бази (вимірювальної лабораторії; геотехнічної лабораторії) для виконання Учасником робіт за предметом закупівлі на весь строк робіт. 2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - Лист-підтвердження, орендодавця (-ів), або лізингодавця (-ів), або надавача (-ів) послуг тощо щодо незаперечення використання його/їх легкового автомобіля для виконання Учасником робіт за предметом закупівлі на весь строк робіт.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.