Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 169 449,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 847,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Галина Горбач |
| Телефон: | +380442546656 |
| E-mail: | sakupki@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: зміна джерела фінансування.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-02-2025, 00:00
Період оскарження:
з 14-02-2025, 17:56 по 25-02-2025, 00:00
Документи:
У зв’язку із необхідністю детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано оборотно-сальдову відомість, станом не раніше дати оголошення закупівлі, для підтвердження обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеного в довідці, наданій відповідно до вимог пп. 1.1. п. 1 Табл. 1 Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Кваліфікаційний сертифікат Полухіна Володимира Олександровича, проте в даному сертифікаті не зазначено, що він може здійснювати технічний нагляд об’єктів класу наслідків СС2 та вище. 1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про виконання аналогічного(их) договору (ів) від 29 січня 2025 року № 172, проте в даній довідці відсутня інформація про адресу Замовника та вартість договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Документальне підтвердження обладнання та матеріально-технічної бази зазначеного у довідці відповідно до п. 1.1. у Учасника, шляхом надання документу, що підтверджує право власності (оборотно-сальдова відомість станом не раніше дати оголошення закупівлі) та/або надати в повному обсязі діючий (-і) договір(-и) оренди (суборенди)/надання послуг чинний (-і) протягом всього періоду здійснення технічного нагляду, та/або діючий(-і) договір(-и) лізингу. (вимога пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). 2.2. Діючий(-і) кваліфікаційний(-і) сертифікат(-и) інженера(-ів) технічного нагляду, який(-і) зазначений(-і) у довідці, згідно вимог 2.1., та який(-і) має(-ють) право здійснювати технічний нагляд об’єктів класу наслідків СС2 та вище (вимога пп. 2.2 п. 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). 2.3. Довідка про виконання Учасником аналогічного договору*, яка має містити наступну інформацію: - реквізити договору (№ та дата укладення); - предмет договору; - найменування замовника, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; - вартість договору; - строк виконання робіт/надання послуг відповідно до договору та фактично виконаних робіт/наданих послуг (початок, закінчення); - клас наслідків об’єкта (вимога пп. 3.1. п. 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Оборотно-сальдову відомість станом не раніше дати оголошення закупівлі для підтвердження обладнання та матеріально-технічної бази зазначеного в довідці, наданій відповідно до вимог пп. 1.1. п. 1 Табл. 1 Додатку 1 до тендерної документації. 3.2. Документи (інформацію), які підтверджують що Полухін Володимир Олександрович може здійснювати технічний нагляд об’єктів класу наслідків СС2 та вище. 3.3. Довідку про виконання Учасником аналогічного договору, яка має містити інформацію, передбачену пп. 3.1 п. 3 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації: реквізити договору (№ та дата укладення); предмет договору; найменування замовника, адреса, ЄДРПОУ, контактний телефон; вартість договору; строк виконання робіт/надання послуг відповідно до договору та фактично виконаних робіт/наданих послуг (початок, закінчення); клас наслідків об’єкта.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.