Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною’ та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обовязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 364 031,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 820,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 8 500 UAH |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 44039000 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Медведева Валентина |
| Телефон: | 380964286181 |
| E-mail: | med_ya@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08132, Україна, Київська область,Вишневе, Вулиця Святошинська, будинок 29 |
6 |
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ 44039000 ПРОТОКОЛ 03.02.2025 р. м. Вишневе № 4 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 13.01.2025 року № 1 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (Технічний нагляд) за об’єктом KV05A_26_TS «Реконструкція будівлі «Вишнівського ліцею «ІДЕАЛ» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області» за адресою: вул. Машинобудівників 3, м. Вишневе, Київської області» (Корегування), згідно коду ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-13-002855-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"; Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та п. 10 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ( У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП\УЕП відповідно до умов тендерної документації, Замовник згідно пункту 43 Особливостей розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» . Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. згідно з ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/АБО ПОДАННЯ ЯКИХ ВИМАГАЛОСЬ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Невідповідність це – відсутність частини документу та/або помилка в документі та/або відсутність одного документа та/або відсутність всіх документів що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону або що підтверджують права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Порушено термін виконання робіт: Довідка від 24.01.2025 року № 119 вказаний загальний строк виконання робіт 12 місяців але не пізніше 31.12.2025 року. Вимога Замовника : Відповідно до п.п. 4.4 Строк виконання робіт До _________ року, докладно встановлені у Додатках 3 «Технічне завдання». (10 місяців з дня підписання договору відповідно до проєкту) Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочих дні до закінчення строку розгляду до 06-02-2025 року тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій по 29-01-2025, 00:00. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 03 лютого 2025 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА". Уповноважена особа КЕП Валентина МЕДВЕДЕВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.