Закупівлю оголошено - 10-01-2025, 11:46. Дата останніх змін - 29-04-2025, 08:33

Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)

Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по... Державна закупівля - UA-2025-01-10-003591-a Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2) від замовника Виконавчий комітет Фастівської міської ради від 1/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-01-10-003591-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-10-004224-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-01-2025, 11:46
по 26-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-01-2025, 11:46
по 29-01-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 31-01-2025, 15:38
по 31-01-2025, 16:13

Період оскарження умов закупівлі - по 26-01-2025, 00:00

термін виконання робіт не менше 16 місяців, але не пізніше 31.12.2026р.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2736000.61
2 736 000,61 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:13 680,01 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Виконавчий комітет Фастівської міської ради
ЄДРПОУ:04054926 Досьє YouControl
Контактна особа:Кондратович Наталія
Телефон:380456564554
E-mail:Sector_PZ_@ukr.net
Місцезнаходження:
08500, Україна, Київська область,Фастів, пл. Соборна, будинок 1
12



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Роботи з технічного нагляду за ...
2 736 000,61 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 31-01-2025, 15:38
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2026
71520000-9
Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП ДУПАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-01-2025 по 01-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, місто Миргород, ВУЛИЦЯ ПАНАСА МИРНОГО, будинок 18, квартира 86, 37600, Дупак Віталій Вікторович
Остаточна пропозиція:
993 018 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 006 698,98 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-02-2025, 15:42
Період подачі оскарження:
по 05-03-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 06-02-25, 14:50:23
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ДУПАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ , у зв'язку зі значним обсягом документів, що потребує детального вивчення, поданих Учасником у тендерній пропозиції, ВИРІШЕНО: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ДУПАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ у відкритих торгах на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (UA-2025-01-10-003591-a) до 20 робочих днів згідно пункту 41 «Особливостей.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 01-03-25, 00:00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 31-01-25, 16:13:47
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 04-02-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 18-02-25, 14:21:14
24

1) Перелік виявлених невідповідностей; … Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції … …Пункт 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та підстави, встановлені статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування)… 5.2. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.2.1. Довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції у Довідці про наявність в Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у графі «Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт» не зазначено адресу замовника, якому здійснювалось виконання робіт, по договору № 18/2020 від 16.12.2020, укладеному з Сектором освіти Кобеляцької РДА Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк Довідку про наявність в Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у графі «Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт» із зазначенням адреси замовника, якому здійснювалось виконання робіт, по договору № 18/2020 від 16.12.2020, укладеному з Сектором освіти Кобеляцької РДА.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-02-25, 14:21:14
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-01-10-003591-a-c1
Номер договору:
4/08-15/162
Дата підписання договору:
25-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 25-04-2025 по 31-12-2026
993 018 UAH
Ціна договору
993 018 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП ДУПАК ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
993 018 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 006 698,98 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-01-2025, 11:19:43
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Доказ:
Документ
10_26 листи пакт.PDF, Інформаційний лист №1/15 від 27.01.2025 року
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Доказ:
Документ
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи), копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно працівників, копії наказів про призначення на посаду/копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або копії договорів з ФОП, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору та які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. 5.1.2. Документи, що підтверджують компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій. Такими документами можуть слугувати сертифікати навчання від виробників матеріалів, сертифікати проходження семінарів та ін. Учасник повинен бути спроможний виконувати контроль робіт по всім спеціалізаціям (загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи та інші), що виконуються Підрядником за цим об’єктом. 5.1.3. Учасник повинен мати виданий відповідно до законодавства уповноваженим органом дійсний кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією «Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд» по об’єктам за класами наслідків не нижче СС2, який надає у складі пропозиції, персональну печатку інженера технагляду (учасник надає гарантійний лист про використання печатки у своїй діяльності). Клас наслідків визначено згідно із ПКД та експертизи ПКД. 5.1.4. Вимоги до персоналу Учасника: - інженер-технагляду не нижче ніж інженер з технічного нагляду І категорії; Для підтвердження вказаного учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист, а також на всіх працівників (фахівців), які згідно з умовами тендерної документації мають бути сертифікованими, надаються скановані копії чинних на кінцеву дату подання пропозиції оригіналів відповідних кваліфікаційних сертифікатів. 5.1.5. Для підтвердження своєї відповідності цьому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. У такому випадку у довідці про наявність працівників згідно Додатку 5 в розрізі субпідрядників / співвиконавців зазначається інформація стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених спроможностей із зазначенням П. І. Б., посади, загального стажу роботи, освіти, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме договір між учасником та фізичною особою-підприємцем (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його субпідрядником (в усіх інших випадках). На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати: - копію договору між ним та фізичною особою-підприємцем та/або копію гарантійного листа від субпідрядника / співвиконавця учасника, що підтверджує згоду такого субпідрядника / співвиконавця виступити в ролі субпідрядника / співвиконавця цього учасника в разі його перемоги в цих торгах, а також містить вичерпний перелік працівників субпідрядника / співвиконавця, яких він має намір залучити до виконання відповідного договору в разі перемоги учасника в цих торгах. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 5 (та скан-копіями підтвердних документів щодо підпунктів 5.1.1-5.1.5) .
Доказ:
Документ
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
5.2.1. Довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору. У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт (послуг) , а саме з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з нового будівництва або реконструкції або реставрації або капітального ремонту об’єктів (будівель). Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 6 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпункті 5.2.2.
Доказ:
Документ
3. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
5.3.1. Копії балансів Учасника (форма № 1) *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м). 5.3.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2).* Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансових звітів Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м). 5.3.3. Копії звітів про рух грошових коштів. *У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього Увага!!! Фінансова звітність повинна містити інформацію про прийняття відповідними органами. Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТСТУДІЯ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 000 256,37 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 135 884,35 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-01-2025, 11:14:18
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Доказ:
Документ
зобовязання.rar, довідка відсутність підстав , Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи), копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно працівників, копії наказів про призначення на посаду/копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або копії договорів з ФОП, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору та які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. 5.1.2. Документи, що підтверджують компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій. Такими документами можуть слугувати сертифікати навчання від виробників матеріалів, сертифікати проходження семінарів та ін. Учасник повинен бути спроможний виконувати контроль робіт по всім спеціалізаціям (загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи та інші), що виконуються Підрядником за цим об’єктом. 5.1.3. Учасник повинен мати виданий відповідно до законодавства уповноваженим органом дійсний кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією «Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд» по об’єктам за класами наслідків не нижче СС2, який надає у складі пропозиції, персональну печатку інженера технагляду (учасник надає гарантійний лист про використання печатки у своїй діяльності). Клас наслідків визначено згідно із ПКД та експертизи ПКД. 5.1.4. Вимоги до персоналу Учасника: - інженер-технагляду не нижче ніж інженер з технічного нагляду І категорії; Для підтвердження вказаного учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист, а також на всіх працівників (фахівців), які згідно з умовами тендерної документації мають бути сертифікованими, надаються скановані копії чинних на кінцеву дату подання пропозиції оригіналів відповідних кваліфікаційних сертифікатів. 5.1.5. Для підтвердження своєї відповідності цьому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. У такому випадку у довідці про наявність працівників згідно Додатку 5 в розрізі субпідрядників / співвиконавців зазначається інформація стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених спроможностей із зазначенням П. І. Б., посади, загального стажу роботи, освіти, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме договір між учасником та фізичною особою-підприємцем (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його субпідрядником (в усіх інших випадках). На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати: - копію договору між ним та фізичною особою-підприємцем та/або копію гарантійного листа від субпідрядника / співвиконавця учасника, що підтверджує згоду такого субпідрядника / співвиконавця виступити в ролі субпідрядника / співвиконавця цього учасника в разі його перемоги в цих торгах, а також містить вичерпний перелік працівників субпідрядника / співвиконавця, яких він має намір залучити до виконання відповідного договору в разі перемоги учасника в цих торгах. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 5 (та скан-копіями підтвердних документів щодо підпунктів 5.1.1-5.1.5) .
Доказ:
Документ
працівники.rar, Інформація про наявність працівників , інформація про наявність працівників
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
5.2.1. Довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору. У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт (послуг) , а саме з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з нового будівництва або реконструкції або реставрації або капітального ремонту об’єктів (будівель). Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 6 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпункті 5.2.2.
Доказ:
Документ
досвід.rar, Виконання аналогічних договорів , виконання аналогічних договорів
3. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
5.3.1. Копії балансів Учасника (форма № 1) *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м). 5.3.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2).* Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансових звітів Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м). 5.3.3. Копії звітів про рух грошових коштів. *У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього Увага!!! Фінансова звітність повинна містити інформацію про прийняття відповідними органами. Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік).
Доказ:
Документ
фівнзвітність.zip, Фінансова звітність , фінансова звітність

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 048 608,01 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 048 608,01 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-01-2025, 11:30:07
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи), копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно працівників, копії наказів про призначення на посаду/копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або копії договорів з ФОП, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору та які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. 5.1.2. Документи, що підтверджують компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій. Такими документами можуть слугувати сертифікати навчання від виробників матеріалів, сертифікати проходження семінарів та ін. Учасник повинен бути спроможний виконувати контроль робіт по всім спеціалізаціям (загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи та інші), що виконуються Підрядником за цим об’єктом. 5.1.3. Учасник повинен мати виданий відповідно до законодавства уповноваженим органом дійсний кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією «Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд» по об’єктам за класами наслідків не нижче СС2, який надає у складі пропозиції, персональну печатку інженера технагляду (учасник надає гарантійний лист про використання печатки у своїй діяльності). Клас наслідків визначено згідно із ПКД та експертизи ПКД. 5.1.4. Вимоги до персоналу Учасника: - інженер-технагляду не нижче ніж інженер з технічного нагляду І категорії; Для підтвердження вказаного учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист, а також на всіх працівників (фахівців), які згідно з умовами тендерної документації мають бути сертифікованими, надаються скановані копії чинних на кінцеву дату подання пропозиції оригіналів відповідних кваліфікаційних сертифікатів. 5.1.5. Для підтвердження своєї відповідності цьому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. У такому випадку у довідці про наявність працівників згідно Додатку 5 в розрізі субпідрядників / співвиконавців зазначається інформація стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених спроможностей із зазначенням П. І. Б., посади, загального стажу роботи, освіти, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме договір між учасником та фізичною особою-підприємцем (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його субпідрядником (в усіх інших випадках). На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати: - копію договору між ним та фізичною особою-підприємцем та/або копію гарантійного листа від субпідрядника / співвиконавця учасника, що підтверджує згоду такого субпідрядника / співвиконавця виступити в ролі субпідрядника / співвиконавця цього учасника в разі його перемоги в цих торгах, а також містить вичерпний перелік працівників субпідрядника / співвиконавця, яких він має намір залучити до виконання відповідного договору в разі перемоги учасника в цих торгах. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 5 (та скан-копіями підтвердних документів щодо підпунктів 5.1.1-5.1.5) .
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
5.2.1. Довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору. У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт (послуг) , а саме з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з нового будівництва або реконструкції або реставрації або капітального ремонту об’єктів (будівель). Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 6 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпункті 5.2.2.
3. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
5.3.1. Копії балансів Учасника (форма № 1) *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м). 5.3.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2).* Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансових звітів Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м). 5.3.3. Копії звітів про рух грошових коштів. *У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього Увага!!! Фінансова звітність повинна містити інформацію про прийняття відповідними органами. Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік).

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 188 800 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 188 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-01-2025, 09:41:30
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи), копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно працівників, копії наказів про призначення на посаду/копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або копії договорів з ФОП, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору та які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. 5.1.2. Документи, що підтверджують компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій. Такими документами можуть слугувати сертифікати навчання від виробників матеріалів, сертифікати проходження семінарів та ін. Учасник повинен бути спроможний виконувати контроль робіт по всім спеціалізаціям (загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи та інші), що виконуються Підрядником за цим об’єктом. 5.1.3. Учасник повинен мати виданий відповідно до законодавства уповноваженим органом дійсний кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією «Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд» по об’єктам за класами наслідків не нижче СС2, який надає у складі пропозиції, персональну печатку інженера технагляду (учасник надає гарантійний лист про використання печатки у своїй діяльності). Клас наслідків визначено згідно із ПКД та експертизи ПКД. 5.1.4. Вимоги до персоналу Учасника: - інженер-технагляду не нижче ніж інженер з технічного нагляду І категорії; Для підтвердження вказаного учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист, а також на всіх працівників (фахівців), які згідно з умовами тендерної документації мають бути сертифікованими, надаються скановані копії чинних на кінцеву дату подання пропозиції оригіналів відповідних кваліфікаційних сертифікатів. 5.1.5. Для підтвердження своєї відповідності цьому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. У такому випадку у довідці про наявність працівників згідно Додатку 5 в розрізі субпідрядників / співвиконавців зазначається інформація стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених спроможностей із зазначенням П. І. Б., посади, загального стажу роботи, освіти, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме договір між учасником та фізичною особою-підприємцем (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його субпідрядником (в усіх інших випадках). На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати: - копію договору між ним та фізичною особою-підприємцем та/або копію гарантійного листа від субпідрядника / співвиконавця учасника, що підтверджує згоду такого субпідрядника / співвиконавця виступити в ролі субпідрядника / співвиконавця цього учасника в разі його перемоги в цих торгах, а також містить вичерпний перелік працівників субпідрядника / співвиконавця, яких він має намір залучити до виконання відповідного договору в разі перемоги учасника в цих торгах. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 5 (та скан-копіями підтвердних документів щодо підпунктів 5.1.1-5.1.5) .
2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
5.2.1. Довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору. У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт (послуг) , а саме з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з нового будівництва або реконструкції або реставрації або капітального ремонту об’єктів (будівель). Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 6 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпункті 5.2.2.
Доказ:
Документ
3. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
5.3.1. Копії балансів Учасника (форма № 1) *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м). 5.3.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2).* Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансових звітів Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м). 5.3.3. Копії звітів про рух грошових коштів. *У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього Увага!!! Фінансова звітність повинна містити інформацію про прийняття відповідними органами. Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік).
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено10-01-2025, 11:46:47
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 08:20:43
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічний Видалено10-01-2025, 11:45:48
        Тендерна документація
        публічний Видалено10-01-2025, 11:45:48
        Тендерна документація
        публічний Видалено10-01-2025, 11:45:48
        Тендерна документація
        публічний Видалено10-01-2025, 11:45:48
        Тендерна документація
        публічний Видалено10-01-2025, 11:45:48
        Тендерна документація
        публічний Видалено10-01-2025, 11:45:48
        Тендерна документація
        публічний Видалено10-01-2025, 11:45:48
        Тендерна документація
        публічний Видалено10-01-2025, 11:45:48
        Тендерна документація
        публічний Видалено10-01-2025, 11:45:48
        Тендерна документація
        публічний Видалено10-01-2025, 11:45:48
        Тендерна документація
        публічний Видалено10-01-2025, 11:45:48
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 08:17:12
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 08:17:21
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 08:17:31
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 08:17:39
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 08:17:48
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 08:17:54
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 08:18:02
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 08:18:08
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 08:18:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 08:18:26
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 08:18:32
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:17-01-2025, 08:20:08
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              8. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 5.2.1. Довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору. У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт (послуг) , а саме з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з нового будівництва або реконструкції або реставрації або капітального ремонту об’єктів (будівель). Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 6 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпункті 5.2.2.
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи), копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно працівників, копії наказів про призначення на посаду/копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або копії договорів з ФОП, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору та які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. 5.1.2. Документи, що підтверджують компетентність, знання, досвід роботи Учасника з матеріалами та технологіями оздоблювальних, фасадних робіт, інженерних комунікацій. Такими документами можуть слугувати сертифікати навчання від виробників матеріалів, сертифікати проходження семінарів та ін. Учасник повинен бути спроможний виконувати контроль робіт по всім спеціалізаціям (загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи та інші), що виконуються Підрядником за цим об’єктом. 5.1.3. Учасник повинен мати виданий відповідно до законодавства уповноваженим органом дійсний кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією «Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд» по об’єктам за класами наслідків не нижче СС2, який надає у складі пропозиції, персональну печатку інженера технагляду (учасник надає гарантійний лист про використання печатки у своїй діяльності). Клас наслідків визначено згідно із ПКД та експертизи ПКД. 5.1.4. Вимоги до персоналу Учасника: - інженер-технагляду не нижче ніж інженер з технічного нагляду І категорії; Для підтвердження вказаного учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист, а також на всіх працівників (фахівців), які згідно з умовами тендерної документації мають бути сертифікованими, надаються скановані копії чинних на кінцеву дату подання пропозиції оригіналів відповідних кваліфікаційних сертифікатів. 5.1.5. Для підтвердження своєї відповідності цьому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. У такому випадку у довідці про наявність працівників згідно Додатку 5 в розрізі субпідрядників / співвиконавців зазначається інформація стосовно всіх фізичних осіб у складі залучених спроможностей із зазначенням П. І. Б., посади, загального стажу роботи, освіти, а також правової підстави використання учасником праці кожного окремого працівника, а саме договір між учасником та фізичною особою-підприємцем (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або договір між учасником та його субпідрядником (в усіх інших випадках). На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати: - копію договору між ним та фізичною особою-підприємцем та/або копію гарантійного листа від субпідрядника / співвиконавця учасника, що підтверджує згоду такого субпідрядника / співвиконавця виступити в ролі субпідрядника / співвиконавця цього учасника в разі його перемоги в цих торгах, а також містить вичерпний перелік працівників субпідрядника / співвиконавця, яких він має намір залучити до виконання відповідного договору в разі перемоги учасника в цих торгах. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 5 (та скан-копіями підтвердних документів щодо підпунктів 5.1.1-5.1.5) .
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: Капітальний ремонт головного лікувального корпусу КНП ФМР «Фастівська БЛІЛ» по вул. Героїв Чорнобиля, 17 в м. Фастів Київської області (Коригування 2)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 5.3.1. Копії балансів Учасника (форма № 1) *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м). 5.3.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2).* Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансових звітів Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м). 5.3.3. Копії звітів про рух грошових коштів. *У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього Увага!!! Фінансова звітність повинна містити інформацію про прийняття відповідними органами. Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік).
              Статус: Активна
              Дата створення: 10-01-2025, 11:46:19
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ