Період оскарження умов закупівлі - по 14-01-2025, 00:00
Закупівля здійснюється згідно вимог Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року із змінами й доповненнями
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 459 520 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 297,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне медичне підприємство "Лікарня інтенсивного лікування " Кременчуцька" |
| ЄДРПОУ: | 41318879 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Цимбал Олена Сергіївна |
| Телефон: | +380677541040 |
| E-mail: | tsymbal.as@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 39623, Україна, Полтавська область,Кременчук, вул. Лікаря Парнети,2 |
0 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції виявлено такі невідповідності: Учасник закупівлі не надав в складі своєї тендерної пропозиції: 1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Заповнений та підписаний уповноваженою на те особою Учасника проєкт договору з печаткою. Вимога, яка прописана в тендерній документації Замовника: 1. Кваліфікаційні критерії прописані в електронних полях Наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до статті 16.2.3 від 23.10.2024 Закону “Про публічні закупівлі” в тендері № UA-2025-01-09-008470-a. 1.1. Додаток 1 до тендерної документації пункт 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, пункт 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: підпункт 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.2. «Додаток 4 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції пункт 1. «Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» 2. «Пункт 3 Проєкт договору про закупівлю Розділ 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю. Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 3 до цієї тендерної документації та надається Учасником в складі тендерної пропозиції. Договір повинен бути заповнений та підписаний уповноваженою на те особою Учасника та містити печатку». Документи, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Проєкт договору заповнений та підписаний уповноваженою на те особою Учасника та містити печатку».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.