Закупівлю оголошено - 01-01-2025, 13:33. Дата останніх змін - 01-01-2025, 13:34

Послуги з інженерного проектування код ДК 021:2015:71320000-7

Послуги з інженерного проектування код ДК 021:2015:71320000-7... Державна закупівля - UA-2025-01-01-001408-a Послуги з інженерного проектування код ДК 021:2015:71320000-7 від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) від 1/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-01-001408-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-01-002306-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-01-2025, 13:33
по 06-01-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-01-2025, 13:33
по 09-01-2025, 08:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 06-01-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
600000
600 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
ЄДРПОУ:00185028 Досьє YouControl
Контактна особа:Казека Віталій Григорович
Телефон:380444508255, 380444507708
E-mail:tenderkmkl5@gmail.com
Місцезнаходження:
03115, Україна, Київська область,Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:01-01-2025, 13:34:02
      Електронні тендерні вимоги
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      Способи підтвердження:
      Документ
      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      Способи підтвердження:
      Документ
      2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
      Застосовується до:
      Замовника
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      3. Вчинення корупційних правопорушень
      Застосовується до:
      Переможця тендеру
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Юридичною особою підтверджується, що
      1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      Способи підтвердження:
      Документ
      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      Способи підтвердження:
      Документ
      Фізичною особою підтверджується, що
      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      Способи підтвердження:
      Документ
      4. Вчинення економічних правопорушень
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      5. Вчинення кримінальних правопорушень
      Застосовується до:
      Переможця тендеру
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Фізичною особою підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      Способи підтвердження:
      Документ
      Юридичною особою підтверджується, що
      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      Способи підтвердження:
      Документ
      6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
      Застосовується до:
      Замовника
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      7. Порушення справи про банкрутство
      Застосовується до:
      Переможця тендеру
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Застосовується до:
      Переможця тендеру
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Фізичною особою підтверджується, що
      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      Способи підтвердження:
      Документ
      Юридичною особою підтверджується, що
      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      Способи підтвердження:
      Документ
      10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Резидентом підтверджується, що
      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      Нерезидентом підтверджується, що
      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Закупівлі
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - Мова тендерної пропозиції
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот № 1 - Розробка проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт приміщення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул. Відпочинку, 11, (ренгенопераційний блок з ангіографом в хірургічному відділенні інтервенційної радіології)
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність офісу, обладнання та матеріально-технічної бази Учасника: вказується найменування, кількість та підстава використання (власне, залучене).
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      Способи підтвердження:
      Документ
      2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот № 2 - Розробка проєктно-кошторисної документації (в частині кошторисної документації): «Капітальний ремонт приміщення центрального стерилізаційного відділення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул.Відпочинку, 11".
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність офісу, обладнання та матеріально-технічної бази Учасника: вказується найменування, кількість та підстава використання (власне, залучене).
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      Способи підтвердження:
      Документ
      3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот № 1 - Розробка проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт приміщення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул. Відпочинку, 11, (ренгенопераційний блок з ангіографом в хірургічному відділенні інтервенційної радіології)
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - 3.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці має бути вказана наступна інформація: ПІП працівника, посада, форма використання праці (штатний працівник або залучений на договірних умовах), освіта, досвід роботи. Обов’язкова наявність у штаті Учасника інженерно-технічного персоналу у складі: - Інженер-проектувальник в частині кошторисної документації (надати копію чинного кваліфікаційного сертифікату); - Інженер-проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму), щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 або вище (надати копію кваліфікаційного сертифікату); - Сертифікованого фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" по методам контролю: Ультразвуковий (UT- метод) та Візуально-оптичний (VT- метод) з наданням відповідного сертифікату. 3.2. Документи що підтверджують якість надання послуг: Сертифікати: - сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданий органом сертифікації акредитованим НААУ у відповідній сфері акредитації, з наданням звіту про проходження сертифікаційного аудиту або, у разі якщо сертифікат виданий більше року тому копії звітів про сертифікаційний та наглядовий аудит; - сертифікат ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) , виданий органом сертифікації акредитованим НААУ, з наданням звіту про проходження сертифікаційного аудиту або, у разі якщо сертифікат виданий більше року тому копії звітів про сертифікаційний та наглядовий аудит; - сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом сертифікації акредитованим НААУ відповідній сфері акредитації, з наданням звіту про проходження сертифікаційного аудиту або, у разі якщо сертифікат виданий більше року тому копії звітів про сертифікаційний та наглядовий аудит; - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий органом сертифікації акредитованим НААУ у відповідній сфері акредитації, з наданням звіту про проходження сертифікаційного аудиту або, у разі якщо сертифікат виданий більше року тому копії звітів про сертифікаційний та наглядовий аудит; - сертифікат ДСТУ 9115:2021 Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Внутрішній аудит з оцінки протипожежного стану. Загальні положення з наданням звіту про проведення аудиту. 3.3 Копія ліцензії на програмний комплекс для розробки кошторисної документації (АВК 5 або аналог). У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог пунктів 1 та 2 додатка 1 до ТД.
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      Способи підтвердження:
      Документ
      4. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот № 2 - Розробка проєктно-кошторисної документації (в частині кошторисної документації): «Капітальний ремонт приміщення центрального стерилізаційного відділення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул.Відпочинку, 11".
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - 4.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці має бути вказана наступна інформація: ПІП працівника, посада, форма використання праці (штатний працівник або залучений на договірних умовах), освіта, досвід роботи. Обов’язкова наявність у штаті Учасника інженерно-технічного персоналу у складі: - Інженер-проектувальник в частині кошторисної документації (надати копію чинного кваліфікаційного сертифікату); - Інженер-проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму), щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС1 або вище (надати копію кваліфікаційного сертифікату); - Сертифікованого фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" по методам контролю: Ультразвуковий (UT- метод) та Візуально-оптичний (VT- метод) з наданням відповідного сертифікату. 4.2. Документи що підтверджують якість надання послуг: Сертифікати: - сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданий органом сертифікації акредитованим НААУ у відповідній сфері акредитації, з наданням звіту про проходження сертифікаційного аудиту або, у разі якщо сертифікат виданий більше року тому копії звітів про сертифікаційний та наглядовий аудит; - сертифікат ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) , виданий органом сертифікації акредитованим НААУ, з наданням звіту про проходження сертифікаційного аудиту або, у разі якщо сертифікат виданий більше року тому копії звітів про сертифікаційний та наглядовий аудит; - сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом сертифікації акредитованим НААУ відповідній сфері акредитації, з наданням звіту про проходження сертифікаційного аудиту або, у разі якщо сертифікат виданий більше року тому копії звітів про сертифікаційний та наглядовий аудит; - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий органом сертифікації акредитованим НААУ у відповідній сфері акредитації, з наданням звіту про проходження сертифікаційного аудиту або, у разі якщо сертифікат виданий більше року тому копії звітів про сертифікаційний та наглядовий аудит; - сертифікат ДСТУ 9115:2021 Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Внутрішній аудит з оцінки протипожежного стану. Загальні положення з наданням звіту про проведення аудиту. 4.3 Копія ліцензії на програмний комплекс для розробки кошторисної документації (АВК 5 або аналог). У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог пунктів 1 та 2 додатка 1 до ТД.
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      Способи підтвердження:
      Документ
      5. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот № 1 - Розробка проєктно-кошторисної документації: «Капітальний ремонт приміщення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул. Відпочинку, 11, (ренгенопераційний блок з ангіографом в хірургічному відділенні інтервенційної радіології)
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 до додатку 1 до ТД , із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір поставки/купівлі-продажу того ж товару, що є предметом даної закупівлі, в якому учасник виступає продавцем/постачальником тощо.
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      Способи підтвердження:
      Документ
      6. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Застосовується до:
      Учасника процедури
      Стосується:
      Лоту Лот № 2 - Розробка проєктно-кошторисної документації (в частині кошторисної документації): «Капітальний ремонт приміщення центрального стерилізаційного відділення на 7-му поверсі Головного корпусу КНП "КМКЛ 5" за адресою вул.Відпочинку, 11".
      Законодавство:
      Підтверджується, що
      1 - На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 до додатку 1 до ТД, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір поставки/купівлі-продажу того ж товару, що є предметом даної закупівлі, в якому учасник виступає продавцем/постачальником тощо.
      Статус: Активна
      Дата створення: 01-01-2025, 13:32:31
      Способи підтвердження:
      Документ
      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ