Період оскарження умов закупівлі - по 06-01-2025, 00:00
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, інших документів під час закупівлі, документи, які вимагаються замовником у тендерній документації, та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» з накладенням електронного підпису на такі документи.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 28 518,02 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 142,59 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Білгород-Дністровська філія Державного підпириємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Білгород-Дністровського морського порту) |
| ЄДРПОУ: | 38728376 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://uspa.gov.ua |
| Контактна особа: | Бойко Світлана Володимирівна |
| Телефон: | 0972136946 |
| E-mail: | BOIKOS@BGD.USPA.GOV.UA |
| Місцезнаходження: | 67700, Україна, Одеська область,Білгород-Дністровський, вул. ШАБСЬКА, будинок 81 |
0 |
З метою необхідності залучення до розгляду тендерної пропозиції технічних спеціалістів, враховуючи численні повітряні тривоги внаслідок збройної агресії рф та запровадження правового режиму воєнного стану, що негативно впливає на робочий процес, у зв’язку з наявною обґрунтованою необхідністю, прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації"(04725970) до 21.01.2025.
Повідомлення Учаснику ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації"(04725970) з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі UA-2024-12-31-005133-a у складі тендерної пропозиції Учасником ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації" (04725970) при поданні тендерної пропозиції допущено невідповідності в інформації та/або документах, які відповідно до п.п. 3.8 - 3.11. п. 3 Розділу 5 ТД підлягають виправленню шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових (із накладенням КЕП) документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 1. Положеннями п.п. 1.5. п. 1 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, інших документів під час закупівлі, документи, які вимагаються замовником у тендерній документації, та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» з накладенням електронного підпису на такі документи. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП), сформований Кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг, на пропозицію та окремо на кожен документ тендерної пропозиції та на інші документи, що подаються Учасником окремо від тендерної пропозиції під час процедури закупівлі. У випадку відсутності даної інформації, поданням документів без дотримання вимог, встановлених цією тендерною документацією, учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі п. п. 2 п. 44 Особливостей. Учасником ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації" (04725970) при поданні тендерної пропозиції не підписано кваліфікованим електронним підписом (КЕПом) кожен документ, що наданий у складі тендерної пропозиції. На підставі вищевикладеного, Учаснику ДП "Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації" (04725970) необхідно виправити такі невідповідності шляхом повторного завантаження документів, які надані у складі тендерної пропозиції, які мають бути підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Кожен повторно завантажений документ повинен бути підписаний електронним підписом (КЕП) відповідно до вимог Тендерної документації. Уповноважена особа _________________Світлана БОЙКО 16.01.2025
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.