Період оскарження умов закупівлі - по 30-12-2024, 00:00
Строк надання послуг: На протязі 20 діб по кожному з об’єктів філії УПГГК з моменту надання заявки Замовником та передачі обладнання для проведення технічного огляду та експертного обстеження (технічного діагностування). Загальний строк надання послуг: до 31.03.2025 р.** * Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 127 992 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 560 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Леся Нос |
| Телефон: | +380673382927 |
| E-mail: | lesia.nos@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
4 |
ПРОТОКОЛ №013 від 09.01.2025 р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Центрального закупівельно-логістичного центру АТ «Укргазвидобування» (код ЄДРПОУ 30019775) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. РОЗГЛЯДАЛА: Акціонерним товариством «Укргазвидобування» проводиться процедура закупівлі: «Ц_25П-032_ДК 021:2015-71630000-3-Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з технічного огляду та експертного обстеження (технічне діагностування) парових та водогрійних котлів)». (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-24-020290-a) За результатами оцінки тендерної пропозиції проведеною електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція подана учасником: ДП «ПОЛТАВСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» (код ЄДРПОУ: 40872122). Відповідно до п. 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 з подальшими змінами та доповненнями (далі – Особливості та Закон відповідно): «Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Відповідно до частини 10 статті 29 Закону: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». На адресу Уповноваженої особи від відділу закупівель робіт та послуг ЦЗЛЦ надійшла службова записка з аргументацією необхідності продовжити строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, а саме: «У зв’язку з великим об’ємом технічної і кваліфікаційної інформації, для проведення детального аналізу пропозиції, необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації учасника та оприлюднення повідомлення про усунення виявлених невідповідностей у матеріалах пропозиції». ПРИЙНЯТЕ РІШЕННЯ: 1. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону продовжити до 20 робочих днів строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, поданої учасником: ДП «ПОЛТАВСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ» (код ЄДРПОУ: 40872122). 2. Оприлюднити відповідне повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА КЕП Володимир ПРИСТАВКА
1.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «Довідка МТБ МЕТЦ 02_12_25.pdf») в якій не зазначена інформація щодо наявності у Учасника обладнання та МТБ згідно мінімальних вимог Замовника - власна або залучена на підставі укладених договорів, акредитована національним органом України з акредитації випробувальна лабораторія, яка має не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з застосовуваного методу контролю, які мають підтверджену кваліфікацію у встановленому законодавством про охорону праці порядку та на умовах трудового договору виконують свої завдання. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1 Пункт 1 частини 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1. Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника із зазначенням мінімально необхідного переліку основного обладнання та МТБ, що обов’язково мають бути залучені для виконання обов’язків за договором. Мінімальні вимоги: -власна або залучена* на підставі укладених договорів, акредитована національним органом України з акредитації випробувальна лабораторія, яка має не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з застосовуваного методу контролю, які мають підтверджену кваліфікацію у встановленому законодавством про охорону праці порядку та на умовах трудового договору виконують свої завдання. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, складену відповідно до вимог Тендерної документації та яка міститиме інформацію щодо наявності у Учасника обладнання та МТБ згідно мінімальних вимог Замовника. 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не завантажив Кваліфікаційний сертифікат фахівця (не менше одного) відповідно до Постанови КМУ від 23.03.2011 р.№554 "Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт(послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури" в частині обстеження будівельних конструкцій та споруд, який дає право здійснювати роботи (надавати послуги) на об’єкті Замовника, дійсного на весь період надання послуг. та/або Витяг з реєстру будівельної діяльності про кваліфікаційний сертифікат. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2 частини 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: На підтвердження даного критерію Учасник надає: Кваліфікаційний сертифікат фахівця (не менше одного) відповідно до Постанови КМУ від 23.03.2011 р.№554 "Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт(послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури" в частині обстеження будівельних конструкцій та споруд, який дає право здійснювати роботи (надавати послуги) на об’єкті Замовника, дійсного на весь період надання послуг. та/або Витяг з реєстру будівельної діяльності про кваліфікаційний сертифікат. Допускається надання дозвільних документів виданих на субпідрядників/співвиконавців залучених Учасником. В такому випадку учасник в складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист від такого субпідрядника/ співвиконавця щодо можливості надання обсягу послуг передбачених вимогами Замовника. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції Кваліфікаційний сертифікат фахівця (не менше одного) відповідно до Постанови КМУ від 23.03.2011 р.№554 "Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт(послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури" в частині обстеження будівельних конструкцій та споруд, який дає право здійснювати роботи (надавати послуги) на об’єкті Замовника, дійсного на весь період надання послуг. та/або Витяг з реєстру будівельної діяльності про кваліфікаційний сертифікат. Допускається надання дозвільних документів виданих на субпідрядників/співвиконавців залучених Учасником. В такому випадку учасник в складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист від такого субпідрядника/ співвиконавця щодо можливості надання обсягу послуг передбачених вимогами Замовника. 3.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі пропозиції надано: - Відомості про досвід виконання аналогічних договорів (файл «Довідка аналогічні договори_0001.pdf»), в яких зазначено інформацію про договір №1020/22 від 07.12.2022 р.; -договір надання послуг з діагностичного обстеження об’єктів котлонагляду та підіймальних споруд №1020/22 від 07.12.2022 р. (файл «Копія Договору ГПУ Полтавагазвидобування 1020_22 від 07.12.2022 без ціни.pdf»); -лист «Щодо наданих послуг» від ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» щодо надання послуг по договору №1020/22 від 07.12.2022 р. (файл «10 Лист-відгук ГПУ 2024.pdf»). Однак договір №1020/22 від 07.12.2022 р. згідно вимог Тендерної документації не може вважатися аналогічним, оскільки не передбачає надання послуг з технічного огляду та експертного обстеження (технічне діагностування) парових та водогрійних котлів (передбачено лише первинний ТО та ЕО (ТД) посудин, що працюють під тиском, первинний ТО, ЕО (ТД) і позачерговий ПТО вантажопідіймальних кранів). 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 частини 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: В складі своєї тендерної пропозиції Учасник має надати: 1.1. Довідка в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) на виконання робіт та/або послуг, а саме: послуг з технічного огляду та експертного обстеження (технічне діагностування) парових та водогрійних котлів за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить наступну інформацію: предмет договору або склад/наповнення договору роботами/ послугами, назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника (-ів) за договором (-ами). 1.2. Скан-копію(-ї) договору (-ів), що наведено Учасником в довідці згідно п.1.1. про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) із додатками, які є невід’ємною частиною договору (-ів)(якщо є такі додатки). Договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 1.3. Скан-копія (-ї) листа-відгука (-ів) від замовника (-ів), для якого (-их) виконувався аналогічний (-і) договорів (-и), що підтверджує (-ють) позитивний досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення договору. Документи згідно пунктів 1.2. та 1.3. цього критерію надаються учасником по будь-якому одному договору вказаному в довідці/листі згідно п. 1., при чому такі документи повинні бути надані по одному і тому ж такому договорі 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції: 1. Довідку в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) на виконання робіт та/або послуг, а саме: послуг з технічного огляду та експертного обстеження (технічне діагностування) парових та водогрійних котлів за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить наступну інформацію: предмет договору або склад/наповнення договору роботами/ послугами, назви, ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника (-ів) за договором (-ами). 2. Скан-копію(-ї) договору (-ів), що наведено Учасником в довідці згідно п.1.1. про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) із додатками, які є невід’ємною частиною договору (-ів)(якщо є такі додатки). Договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. 3. Скан-копію (-ї) листа-відгука (-ів) від замовника (-ів), для якого (-их) виконувався аналогічний (-і) договорів (-и), що підтверджує (-ють) позитивний досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) з обов’язковим зазначенням номеру та дати укладення договору. Документи згідно пунктів 2. та 3. надаються учасником по будь-якому одному договору вказаному в довідці/листі згідно п. 1., при чому такі документи повинні бути надані по одному і тому ж такому договору. 4.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не завантажив скан-копію дозволу(ів) та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, згідно з «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» затвердженим постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ) на право виконання окремих видів робіт: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. 4.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 1 пункту 2 частини 2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1.) Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документи завірені підписом уповноваженої особи Учасника, що підтверджують право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності, а саме: скан-копія дозволу(ів) та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, згідно з «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» затвердженим постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ) на право виконання окремих видів робіт: а) - Технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування), устаткування підвищеної небезпеки; - обладнання, що працює під тиском, яке зазначене у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27; б) - Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; в) - Роботи в замкнутому просторі (топках): г) - Виконання газонебезпечних робіт. У випадку, коли надані дозвільні документи не дійсні на весь період надання послуг, то Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Гарантійний лист в довільній формі, в якому зобов’язується продовжити термін дії дозвільного документу на термін, що не менший за період надання послуг. Формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації залежно від часу видачі зазначених документів або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, але за умови чинності дозвільного(-их) документів). У разі якщо згідно із чинним законодавством паперові ліцензії, дозволи, декларації, тощо не видаються, надати довідку в довільній формі з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів та посиланням на відповідні норми чинного законодавства згідно з яким дані документи можуть надаватись в електронному вигляді 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції скан-копію дозволу(ів) та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, згідно з «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» затвердженим постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107 (Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ) на право виконання окремих видів робіт: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра АБО У разі якщо згідно із чинним законодавством паперові ліцензії, дозволи, декларації, тощо не видаються, надати довідку в довільній формі з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів та посиланням на відповідні норми чинного законодавства згідно з яким дані документи можуть надаватись в електронному вигляді. У випадку, коли надані дозвільні документи не дійсні на весь період надання послуг, то Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Гарантійний лист в довільній формі, в якому зобов’язується продовжити термін дії дозвільного документу на термін, що не менший за період надання послуг. 5.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено в складі пропозиції Атестат про акредитацію, зареєстрований у Реєстрі 10.09.2024 року за №70451, тип А. (файл «АТЕСТАТ 10_09_2024.pdf»), без сфери акредитації на 52 аркушах, яка є невід’ємною частиною цього атестату. 5.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2 пункту 2 частини 2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 2) Надати скан-копію чинного (діючого) документу про акредитацію, виданого національним органом України з акредитації, що засвідчує акредитацію як органу з інспектування, що здійснюють інспектування як третя сторона в сфері: експертне обстеження (технічне діагностування) устаткування підвищеної небезпеки, відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT; ISO/IEC 17020:2012, IDT). У випадку, коли документ про акредитацію не дійсний на весь період надання послуг, то Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Гарантійний лист в довільній формі, в якому зобов’язується продовжити термін його дії на термін, що не менший за період надання послуг. У разі якщо згідно із чинним законодавством паперові ліцензії, дозволи, декларації, тощо не видаються, надати довідку в довільній формі з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів та посиланням на відповідні норми чинного законодавства згідно з яким дані документи можуть надаватись в електронному вигляді 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції додаток до Атестату про акредитацію, зареєстрований у Реєстрі 10.09.2024 року за №70451, тип А (сферу акредитації на 52 аркушах). 6.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено в складі пропозиції Гарантійний лист від 02.01.2025 р. №8 (файл «Гарантійний лист 1_0001.pdf»), в якому відсутні гарантії Учасника про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів. 6.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 частини 2 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: В складі тендерної пропозиції Учасником надається: -довідка/лист у довільній формі або гарантійний лист Учасника про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів (може бути включено до іншої довідки, що надається учасником). 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції Довідку/лист у довільній формі або гарантійний лист Учасника про наміри щодо вжиття ним заходів із захисту довкілля, гігієни та безпеки праці відповідно до вимог чинного законодавства України та міжнародних стандартів. 7.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено в складі пропозиції ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, далі – Особливості), затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця (файл «Гарантійний лист щодо субпідряду_0001.pdf») в якому наведений пункт 6, який зазначається лише у разі якщо вартість закупівлі дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. 7.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: У складі тендерної пропозиції надається (у випадках, передбачених п. 4 та п. 7 розділу ІІІ тендерної документації на виконання абз. 19 п. 47 Особливостей): 1.Гарантійний лист наступного змісту: /форма гарантійного листа/ … 6) юридична особа, яка є залученим субпідрядником/співвиконавцем процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (підпункт 10 пункт 47 Особливостей). (Зазначається у разі якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) та надається копія антикорупційної програми юридичної особи, що є залученим субпідрядником/співвиконавцем, та копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи (у випадку коли очікувана вартість закупівлі дорівнює чи перевищує 20 млн. грн.); … 7.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлений ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, далі – Особливості), затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця, складений з дотриманням всіх вимог Тендерної документації. 8.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано не в повному обсязі заповнений Опитувальник Контрагента - юридичної особи (відсутня інформація щодо структури власності - додаток до Опитувальника). 8.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 до ТД: 1. Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (надається учасниками-юридичними особами). Додаток №5 до тендерної документації «Опитувальник Контрагента - юридичної особи»: 8.3. Інформація щодо структури власності* надається у додатку до Опитувальника (надання структури власності є обов'язковим для усіх Контрагентів). 8.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції інформацію щодо структури власності - додаток до Опитувальника. 9.1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано Гарантійний лист на підтвердження відсутності перебування учасника під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції від 02.01.2025 р. № 6 (файл «Гарантійний лист _0001.pdf»), який не відповідає формі наведеній в тендерній документації. 9.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 6 розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Додатку №1 до ТД: 6. На підтвердження відсутності перебування під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник надає Гарантійний лист за наведеною формою: Форма Гарантійного листа. 9.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлений Гарантійний лист на підтвердження відсутності перебування учасника під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, складений відповідно до форми наведеної в тендерній документації. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.