Період оскарження умов закупівлі - по 01-01-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 217 469,81 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДІВНОГО КАДАСТРУ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43882751 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Гришко |
| Телефон: | +380567199152 |
| E-mail: | torgiosv@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 52005, Україна, Дніпропетровська область,Дніпровський р-н, с-ще Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, буд. 56-Б |
0 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» були виявлені наступні невідповідності: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна складатися з документів та/або інформації, наведених в Додатку 7. 1. Підпунктом 1.11 пункту 1 Додатку 7 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації передбачено надання довідки, складеній учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей. У складі тендерної пропозиції довідка, складена учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, відсутня. 2. Підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку 7 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) необхідно надати: 2.1.1. Інформація про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 5 цієї документації. 2.1.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору. У складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (файл «довідка досвід.pdf») (далі – довідка про досвід). У пункті 1 довідки про досвід зазначено, що предметом договору №ТН95-20 від 28.10.2020 є: Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт об’єкту захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони) сховища КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація). Однак, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції договору №ТН95-20 від 28.10.2020 (файл «аналогічний договір_акти_коростень.pdf») предметом договору є: Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція частини будівлі ЗОШ №13 під туалет з надбудовою другого поверху по вул. Селезньова, 101 в м. Коростень» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 – Реконструкція). До того ж, фактична дата завершення договору не відповідає інформації, зазначеній у договорі №ТН95-20 від 28.10.2020. Також, в договорі №ТН95-20 від 28.10.2020 та додатках 1 та 2 до цього договору відсутня печатка замовника. Крім того, відповідно до вимог тендерної документації надаються аналогічні договори з додатковими угодами (за їх наявності) та акти на всю суму договору. Сума договору №ТН95-20 від 28.10.2020 складає 35 640,00 грн., а сума договору за актами виконаних робіт – 28 000,52 грн., чим не дотримано вимоги підпункту 2.1.2 пункту 2 Додатку 7 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації. У пункті 2 довідки про досвід зазначено, що предметом договору №ТН1135-22 від 07.10.2022 є: Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція частини будівлі ЗОШ №13 під туалет з надбудовою другого поверху по вул. Селезньова, 101 в м. Коростень» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 – Реконструкція). Однак, відповідно до наданого у складі тендерної пропозиції договору №ТН1135-22 від 07.10.2022 (файл «аналогічний договір акти житомир.pdf») предметом договору є: Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт об’єкту захисної споруди цивільного захисту (цивільної оборони) сховища КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, с. Станишівка, шосе Сквирське, 6» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація). До того ж, фактична дата завершення договору не відповідає інформації, зазначеній у договорі №ТН1135-22 від 07.10.2022. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати уточнені або нові документи відповідно до вимог тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.