Період оскарження умов закупівлі - по 18-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 138 488,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 384,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 05519480 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://cmkl.sumy.ua/ |
| Контактна особа: | Анна Тубольцева |
| Телефон: | +380500097010 |
| E-mail: | economic.smkl1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 40021, Україна, Сумська область,м. Суми, вул. Сумської артбригади, буд.13 |
0 |
1) перелік виявлених невідповідностей – не підтверджено досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Також в наданій довідці, яка містить інформацію про Учасника закупівлі відсутня інформація про індивідуальний податковий номер.. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 1 розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації; п. 3.1 розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити документи відповідно до вимог пункту 1 розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації; завантажити документи відповідно до вимог п. 3.1 розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.