Період оскарження умов закупівлі - по 14-12-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 620 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 200 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 18 600 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 43115923 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Каліновський Віталій |
| Телефон: | 0444811875 |
| E-mail: | kalinavv@customs.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 11Г |
5 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-01-2025, 00:00
Період оскарження:
з 07-01-2025, 14:55 по 18-01-2025, 00:00
Документи:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких передбачено тендерною документацією, а саме: Відповідно до пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Зокрема необхідно: ** У разі залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців надати довідку у довільній формі від цих суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (зазначена довідка подається за підписом директора (уповноваженої особи) субпідрядника). У складі тендерної пропозиції учасника зокрема надано довідку від 16.12.2024 № 1612/2024-19 в якій зазначено, що Учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО» в обсязі меншому ніж 20%. Проте слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка у довільній формі від вказаних вище суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців на відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (зазначена довідка подається за підписом директора (уповноваженої особи) субпідрядника), яку необхідно надати Учаснику у відповідності вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - довідку у довільній формі від ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО» на відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (зазначена довідка подається за підписом директора (уповноваженої особи) субпідрядника), яку необхідно надати Учаснику у відповідності вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 8. Додатку 2 до тендерної документації передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Підпунктом 8.1. пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) наступними інформацією та документами зокрема: - скан-копії не менше 2-х аналогічних договорів з усіма додатками, що є невід’ємними частинами до договору виконаних у повному обсязі; - копії акту (ів) приймання наданих послуг/виконання робіт, або інших документів що підтверджує (ють) виконання наданих договорів. У складі тендерної пропозиції Учасника зокрема надано: - договір від 08 грудня 2023 № 44/2023 про надання послуг, який було укладено між ТОВ «ПОЖПРОЕКТ» та Київським професійно педагогічним фаховим коледжем ім. А. Макаренка. Проте слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії акту (ів) приймання наданих послуг/виконання робіт, або інші документи що підтверджує (ють) виконання договору від 08 грудня 2023 № 44/2023. Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - копії акту (ів) приймання наданих послуг/виконання робіт, або інші документи що підтверджує (ють) виконання договору від 08 грудня 2023 № 44/2023, які необхідно надати Учаснику у відповідності вимог пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.