Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 244 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 220 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Куликівська селищна рада Львівського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 04371957 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пущинський Володимир |
| Телефон: | 380972482001 |
| E-mail: | vpushchynskyi83@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 80362, Україна, Львівська область,Львівський р-н, селище міського типу Куликів, пл.Незалежності, будинок 27 |
2 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Білоус Андрій Михайлович в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування (Внесення змін до генерального плану с. Мервичі Львівського району Львівської області) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1.2 Таблиці Додатку №1 до Тендреної документації, встановлено документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Копії аналогічних* договорів (не менше двох виконаних повністю), актів наданих послуг, підписаних сторонами, відгуки про співпрацю від контрагентів згідно поданих аналогічних договорів. Відгук має бути датованим після повного виконання аналогічних договорів, містити назву замовника, предмет закупівлі, інформацію щодо повного виконання договору, мати посилання на договір, який виконувався, та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Учасник ФОП Білоус Андрій Михайлович не надав у складі своє пропозиції копії актів наданих послуг по Договору №57 від 10.12.2021 року. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції актів наданих послуг по Договору №57 від 10.12.2021 року. 2) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.