Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2024, 00:00
Виконавець надає Протокол лабораторного дослідження води впродовж 15 календарних днів після отримання від Замовника відібраних проб води*, але не пізніше 31.12.2025р. ** * Даний строк надання послуг буде зазначатись в договорі про закупівлю. **Зазначена дата надання послуг є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 539 874,92 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 798 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Марина Михайліченко |
| Телефон: | +380532515489 |
| E-mail: | maryna.s.mykhailiche@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
1 |
у зв’язку із великою кількістю документів для проведення перевірки
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГЕОСІНКАЛЬ» (код ЄДРПОУ 45058574) Пункт 1: 1.Виявлені невідповідності: Учасником надано ВІДОМОСТІ про матеріально-технічні ресурси, що будуть використані для виконання обов’язків по договору (файл «Відомості мат-тех ресурси (1).pdf»), проте не надано скан-копію атестату (-ів) про акредитацію лабораторії(-й) згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 із відповідною сферою процесів вимірювання: санітарно-хімічне дослідження води, мікробіологічні дослідження води відносно ДУ "ПОЛТАВСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ" та Гадяцький ВП ДУ "ПОЛТАВСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ", а надані Свідоцтва про відповідність стану вимірювань та сфери процесів вимірювань (файл «дог лабораторії + свідоцтва pdf.»), (файл «сфера гадяч pdf.»),( файл «сфера полтава сес pdf.»). 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога: підпункту 1 пункту 1.1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно: 1. Надати ОНОВЛЕНУ довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/Уповноваженої особи Учасника до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції із зазначенням обладнання, техніки та МТБ, що будуть використані для виконання обов’язків по договору, Мінімальних вимог з інформацією Атестату про акредитацію лабораторії(-й) згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 із відповідною сферою процесів вимірювання: санітарно-хімічне дослідження води, мікробіологічні дослідження води (файл «дог лабораторії + свідоцтва.pdf») відносно Комунальне підприємство “САНЕПІДСЕРВІС” (КП «Санепідсервіс»). Мінімальні вимоги: 1. Ваги лабораторні - 1 шт 2. Холодильник лабораторний або побутовий - 1 шт. 3. Діюча лабораторія (із відповідною сферою процесів вимірювання а саме; -санітарно-хімічне дослідження води; -мікробіологічні дослідження води. АБО Надати скан-копію атестату (-ів) про акредитацію лабораторії(-й) згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 із відповідною сферою процесів вимірювання: санітарно-хімічне дослідження води, мікробіологічні дослідження води, виданого Національним агентством з акредитації України, які будуть використані для виконання обов’язків по договору відносно ДУ "ПОЛТАВСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ" та Гадяцький ВП ДУ "ПОЛТАВСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ". Пункт 2: 1.Виявлені невідповідності: Учасником надано ВІДОМОСТІ про досвід виконання аналогічних договорів (файл «Довідка аналогічні. pdf»), проте не зазначено ЄДРПОУ, та контактний телефон замовника(-ів) відносно Договору №п/п 4 (Послуги з лабораторних досліджень безпечності та якості питної води з артезіанських свердловин в Харківській області). 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога: підпункту 2 пункту 1.1 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Зазначити ЄДРПОУ та контактний телефон замовника(-ів) відносно Договору №п/п 4 (Послуги з лабораторних досліджень безпечності та якості питної води з артезіанських свердловин в Харківській області). Пункт 3: 1.Виявлені невідповідності: Учасником надано довідку у довільній формі (Файл «Лист субпідряд (1) pdf.»), згідно якої Учасник буде виконувати роботи з залученням однієї із наступних субпідрядних організацій в обсязі не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а саме: - ДУ "ПОЛТАВСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ"; - Гадяцький ВП ДУ "ПОЛТАВСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ"; - Комунальне підприємство “САНЕПІДСЕРВІС” (КП «Санепідсервіс»). Проте на виконання вимоги пп. 1. пункту 1.1. Розділу І Додатку № 1 до ТД Учасником надано Атестат про акредитацію лабораторії(-й) згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 із відповідною сферою процесів вимірювання: санітарно-хімічне дослідження води, мікробіологічні дослідження води (файл «дог лабораторії + свідоцтва.pdf») та. Файл «14. Сфера акредитації КП СЕС pdf.» лише відносно Комунальне підприємство “САНЕПІДСЕРВІС” (КП «Санепідсервіс»). 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Вимога: підпункту 3 пункту 1.1 Розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: У разі, якщо Атестат про акредитацію лабораторії(-й) згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 із відповідною сферою процесів вимірювання: санітарно-хімічне дослідження води, мікробіологічні дослідження води наявний лише для Комунальне підприємство “САНЕПІДСЕРВІС”(КП «Санепідсервіс»), - Учаснику необхідно Надати ОНОВЛЕНУ довідку у довільній формі з інформацією про повне найменування, місцезнаходження та ЄДРПОУ відносно Комунальне підприємство “САНЕПІДСЕРВІС”(КП «Санепідсервіс»), якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця за договором про закупівлю в обсязі не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням в довідці обсягу залучення субпідрядника/співвиконавця, а саме – не більше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.