Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2024, 00:00
комплекс робіт щодо оформлення права постійного користування земельними ділянками за рахунок земель державної власності лісогосподарського призначення та земель комунальної власності для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Чернівецької області (Подільський лісовий офіс) (ДК 021:2015: 71251000-2 Геодезичні послуги у галузях архітектури та будівництва)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 796 754,67 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 36 000 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 44768034 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Щуров Максим Дмитрович |
| E-mail: | procurement@e-forest.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
5 |
ПРОТОКОЛ № 965 РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ 06 грудня 2024 р. м. Київ 29.11.2024 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 71250000-5 архітектурних, інженерних та геодезичних послуг (комплексу робіт щодо оформлення права постійного користування земельними ділянками за рахунок земель державної власності лісогосподарського призначення та земель комунальної власності для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Чернівецької області (Подільський лісовий офіс)) (оголошення № UA-2024-11-21-003386-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 29.11.2024 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 71250000-5 архітектурних, інженерних та геодезичних послуг (комплексу робіт щодо оформлення права постійного користування земельними ділянками за рахунок земель державної власності лісогосподарського призначення та земель комунальної власності для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Чернівецької області (Подільський лісовий офіс)) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕНЕСАНС-ГРУП» (надалі – ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП»). Відповідно до абзацу 7 пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (надалі – Особливості) замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Отже, враховуючи вимоги частини 10 статті 29 Закону кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП» стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 71250000-5 архітектурних, інженерних та геодезичних послуг (комплексу робіт щодо оформлення права постійного користування земельними ділянками за рахунок земель державної власності лісогосподарського призначення та земель комунальної власності для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Чернівецької області (Подільський лісовий офіс)) спливає 06 грудня 2024 р. У зв’язку з великим навантаженням на уповноважену особу щодо організації та проведення процедур закупівель для задоволення нагальних потреб підприємства, а також враховуючи об’єктивну потребу в додатковому часі на розгляд тендерної пропозиції ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП» є необхідність в продовженні строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 71250000-5 архітектурних, інженерних та геодезичних послуг (комплексу робіт щодо оформлення права постійного користування земельними ділянками за рахунок земель державної власності лісогосподарського призначення та земель комунальної власності для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Чернівецької області (Подільський лісовий офіс)) до 13 грудня 2024 р. Враховуючи викладене, керуючись нормами статей 11, 29 Закону та пункту 37 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП» стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 71250000-5 архітектурних, інженерних та геодезичних послуг (комплексу робіт щодо оформлення права постійного користування земельними ділянками за рахунок земель державної власності лісогосподарського призначення та земель комунальної власності для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Чернівецької області (Подільський лісовий офіс)) до 13 грудня 2024 р. 2. Забезпечити оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку. Уповноважена особа _______________ Т.В. Мельник
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1. Відповідно до вимог п. 3.1.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати копії наказу (розпорядження) та протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання договору про закупівлю. Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано копію Виписки з протоколу № 6 від 31.08.2017 р., згідно п. 2 якої, на посаду «керівника» учасник було призначено Наголюка Андрія Васильовича (файл «1.1. Виписка _6»). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасником торгів було надано копію наказу № 6 від 31.08.20217 р. (файл «1.5. Наказ _6»), згідно якого Наголюк Андрій Васильович приступив до виконання обов’язків «директора» учасника. Крім того, виходячи з положень п. 3.6.3. Статуту (файл «1.4. Статут_Ренесанс-Груп») учасника назвою виконавчого органу учасника є «директор». Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасником торгів не було надано копії протоколу зборів засновників (учасників) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника - директора ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП» Наголюка Андрія Васильовича на підписання договору про закупівлю, що є порушенням вимог п. 3.1.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до вимог п. 3.1.1.1.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2024 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України або Державної служби статистики України або лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 9 місяців 2024 року. Крім того, відповідно до вимог п. 6.1.4. Додатку 5 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за І-е півріччя 2024 року з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України або Державної служби статистики України або лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за І-е півріччя 2024 року. Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надав Лист – пояснення щодо не подання Балансу та Звіту про фінансові результати за 2024 piк № 1823 від 28.11.2024 р. (файл «Лист пояснення Балан та звіт 2024 рік»), в якому зазначено, що учасник торгів не подає у складі тендерної пропозиції копії Балансу та Звіту про фінансові результати за 2024 piк, оскільки «звітує по закінченню 2024 р.». Слід зазначити, що умовами тендерної документації не вимагалася надання у складі тендерної пропозиції копії Балансу та Звіту про фінансові результати за 2024 piк. Лист – пояснення щодо не подання Балансу та Звіту про фінансові результати за 2024 piк № 1823 від 28.11.2024 р. не містить інформації та законодавчих підстав неподання у складі тендерної пропозиції саме копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за І-е півріччя 2024 р та 9 місяців 2024 року, що є порушенням вимог п. 3.1.1.1.4. Розділу І Додатку 1 та п. п. 6.1.4. Додатку 5 до тендерної документації. 3. Відповідно до вимог пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги») у розмірі - 36 000,00 грн. (тридцять шість тисяч грн. 00 коп.), форма та зміст якої повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. У складі тендерної пропозиції учасником торгів було надано банківську гарантію № Г/2024/1894-01 від 28.11.2024 р. в електронній формі від АТ «КРИСТАЛБАНК» (файл «Банківська гарантія Г.2024.1894-01») дата закінчення строку дії якої, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми не настане: 27.02.2025 року. Згідно п.п. 7) п. 4. Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозицій, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, у реквізитах гарантії зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, не настане. Виходячи з положень п. 4 Форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше, зокрема, закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції, згідно вимог пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. Виходячи з вимог п. 4. Розділу ІІІ тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Однак, учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано копію Гарантійного листа № 1806 від 28.11.2024 р. (файл «Довідки_ листи_ гарантії до ТД»), згідно якого тендерна пропозиція ТОВ «PЕНЕСАНС-ГРУП» залишається дійсною протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, згідно оголошення № UA-2024-11-21-003386-a стосовно проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015: 71250000-5 архітектурних, інженерних та геодезичних послуг (комплексу робіт щодо оформлення права постійного користування земельними ділянками за рахунок земель державної власності лісогосподарського призначення та земель комунальної власності для ведення лісового господарства і пов’язаних з ним послуг, що розташовані на території Чернівецької області (Подільський лісовий офіс)) – був 29.11.2024. Таким чином, враховуючи інформацію, наведену у Гарантійному листі № 1806 від 28.11.2024 р., згідно якого тендерна пропозиція ТОВ «PЕНЕСАНС-ГРУП» залишається дійсною протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а також вимоги пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинене бути не менше ніж до 29 березня 2025 р. включно. Отже, учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано банківську гарантію № Г/2024/1894-01 від 28.11.2024 р., строк дії якої є меншою ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що є порушенням вимог пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації. 4. Згідно вимог п. 2.1. Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі про можливість надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасником торгів було надано Довідку № 1811 від 28.11.2024 р. (файл «Довідки_ листи_ гарантії до ТД»), якою учасник підтверджує, що «відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, також учасник має можливість надати послуг, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог закупівлі». Слід зазначити, що Довідка № 1811 від 28.11.2024 р. не містить інформації, що тендерної пропозиції учасника відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та учасник має можливість надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, що є порушенням вимог п. 2.1. Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації. 5. Відповідно до вимог п. 3.1.1.1.5. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. Учасником торгів у складі тендерної пропозиції не було надано копії Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити: відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та дані про хронологію реєстраційних дій, що є порушенням вимог п. 3.1.1.1.5. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 6. Відповідно до вимог п. 3.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника процедури закупівлі на систему управління якістю ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015). Якщо з дати видачі сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року, то учасником також надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом та копія сертифікату внутрішнього аудитора системи управління якістю, який підтверджує проходження навчання по програмі «Система управління якістю» згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора. Учасником торгів у складі тендерної пропозиції не було надано копії чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника процедури закупівлі на систему управління якістю ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015), а також копія рішення або іншого документу, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом (у разі, якщо з дати видачі сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року) або копії рішення або іншого документу, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом та копію сертифікату внутрішнього аудитора системи управління якістю, який підтверджує проходження навчання по програмі «Система управління якістю» згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора ( у разі, якщо з дати видачі сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року), що є порушенням вимог п. 3.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації 7. Відповідно до вимог пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги») у розмірі - 36 000,00 грн. (тридцять шість тисяч грн. 00 коп.), форма та зміст якої повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Разом з гарантією учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - копію ліцензії, яка надає право фінансовій установі, що видала гарантію на провадження відповідного виду діяльності або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків; - копії документів що підтверджують повноваження особи щодо підпису гарантії. У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність, тощо). - лист-згода (або її копію) від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. У складі тендерної пропозиції учасником торгів було надано банківську гарантію № Г/2024/1894-01 від 28.11.2024 р. в електронній формі від АТ «КРИСТАЛБАНК» (файл «Банківська гарантія Г.2024.1894-01»). Однак, у складі тендерної пропозиції учасником торгів не було надано лист-згоду (або її копію) від фінансової установи - АТ «КРИСТАЛБАНК», що видала банківську гарантію № Г/2024/1894-01 від 28.11.2024 р., на внесення змін до її тексту на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії, що є порушенням вимог пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації. 8. Згідно вимог п. 1.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник торгів повинен надати довідку у довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: сертифікованих інженерів – землевпорядників не менше 1-ї особи; сертифікованих інженерів – геодезистів не менше 1-ї особи та фахівців/спеціалістів не менше 2-х осіб. Для підтвердження наявності в учасника працівників вказаних у довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі, виходячи з вимог п. 1.2.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів повинен надати копії трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копії повідомлень про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про із знеособленням персональних даних (закреслення інформації, що є конфіденційною, зокрема реєстраційний номер облікової картки платників податків або серія і номер паспорта). Зазначені документи надаються щодо кожного працівника, зазначеного в довідці. Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю № 1819 від 28.11.2024 р. (файл «Довідка про наявність працівників»), згідно п. 1 таблиці якої, учасник торгів планує залучати для надання послуг, що є предметом закупівлі Наголюка Андрія Васильовича. Однак, у складі тендерної пропозиції учасником торгів не було надано копії трудової книжки (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копії повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про із знеособленням персональних даних (закреслення інформації, що є конфіденційною, зокрема реєстраційний номер облікової картки платників податків або серія і номер паспорта) на Наголюка Андрія Васильовича, що є порушенням вимог п. 1.2.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 9. Згідно вимог п. 1.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник торгів повинен надати довідку у довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: сертифікованих інженерів – землевпорядників не менше 1-ї особи; сертифікованих інженерів – геодезистів не менше 1-ї особи та фахівців/спеціалістів не менше 2-х осіб. Для підтвердження наявності в учасника працівників вказаних у довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі, виходячи з вимог п. 1.2.2.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів повинен надати довідку у довільній формі, якою підтверджується наявність відомостей про: - сертифікованих інженерів – землевпорядників в Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників; - сертифікованих інженерів – геодезистів в Державному реєстрі сертифікованих інженерів – геодезистів. Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю № 1819 від 28.11.2024 р. (файл «Довідка про наявність працівників»), згідно п. 5 таблиці якої, учасник торгів планує залучати для надання послуг, що є предметом закупівлі Голеніщева Ігоря Євгенійовича у якості сертифікованого інженера – геодезиста та інженера – землевпорядника. Разом з тим, учасник торгів у складі тендерної пропозиції надає Довідку про наявність відомостей про працівників у Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників (геодезистів) № 1817 від 28.11.2024 р. (файл «Довідка про наявність відомостей про працівників в Держ.реєстр»), згідно п. 2 таблиці якої, Голеніщев Ігор Євгенійович є сертифікованим інженером – геодезистом та сертифікованим інженером – землевпорядником. Таким чином, інформація, яка наведена у п. 5 таблиці Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю № 1819 від 28.11.2024 р. стосовно Голеніщева Ігоря Євгенійовича не відповідає інформації, наведеної у п. 2 таблиці Довідки про наявність відомостей про працівників у Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників (геодезистів) № 1817 від 28.11.2024 р., що є порушенням вимог 1.2.2.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 10. Згідно вимог п. 1.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник торгів повинен надати довідку у довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: сертифікованих інженерів – землевпорядників не менше 1-ї особи; сертифікованих інженерів – геодезистів не менше 1-ї особи та фахівців/спеціалістів не менше 2-х осіб. Для підтвердження наявності в учасника працівників вказаних у довідці про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі, виходячи з вимог п. 1.2.2.5. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів повинен надати інформацію у довільній формі про поновлення доступу кожному сертифікованому інженеру – землевпоряднику, відомості про яких зазначені у довідці, що надана учасником у складі тендерної пропозиції, на виконання вимог підпункту 1.2.1. пункту 1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, до Державного земельного кадастру в умовах воєнного стану, із зазначенням дати та номеру наказу(ів) Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та порядкового номеру відповідного запису про поновлення доступу у його додатку, або у разі, якщо така інформація не є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, копію такого наказу з додатком(ами). Учасник торгів у складі тендерної пропозиції надає Довідку про наявність відомостей про працівників у Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників (геодезистів) № 1817 від 28.11.2024 р. (файл «Довідка про наявність відомосте про працівників в Держ.реєстр»), згідно п. 2 таблиці якої, Голеніщев Ігор Євгенійович є сертифікованим інженером – геодезистом та сертифікованим інженером – землевпорядником. Також, у складі тендерної пропозиції учасником торгів була надана Довідка про наявність інженерів – землевпорядників яким поновлено доступ до Державного земельного кадастру в умовах воєнного стану № 1818 від 28.11.2024 р. Голеніщев Ігор Євгенійович має доступ Державного земельного кадастру в умовах воєнного стану без зазначення дати та номеру наказу Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та порядкового номеру відповідного запису про поновлення доступу, або у разі, якщо така інформація не є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, копію такого наказу з додатком(ами) у звязку з тим, що від отримав доступ вперше після 24.02.2022 р. Слід зазначити, що відповідно до вимог п.п. 3. п. 2 Розділу V тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. У разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати один або декілька зі вказаних у цій тендерній документації документів, то такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів. Учасником торгів у складі тендерної пропозиції не було надано листа-роз’яснення в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав ненадання інформації стосовно дати та номеру наказу Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та порядкового номеру відповідного запису про поновлення Голеніщеву Ігорю Євгенійовичу доступу до Державного земельного кадастру в умовах воєнного стану або у разі, якщо така інформація не є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, копії такого наказу з додатком(ами), що є порушенням вимог п.п. 3. п. 2 Розділу V тендерної документації та п. 1.2.2.5. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 11. Відповідно до вимог п.п. 1.1.1.4 та 1.1.1.6 п. 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного та плоттерів (формату А0+) – не менше одного. Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 1821 від 28.11.2024 р. (файл «Довідка МТБ») згідно п. 4 та 5 таблиці якої, учасник торгів планує залучити для надання послуг, що є предметом закупівлі принтер – сканер Canon SENSYS MF4018 та плоттер широкоформатний HP Т630 (формат А 0). За інформацією, яка є у відкритих джерелах мережі Інтернет формат принтера – сканера Canon SENSYS MF4018 – А4, а формат плоттера широкоформатний HP Т630 – А0, про що навіть сам учасник зазначає у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 1821 від 28.11.2024 р. Таким чином, учасник торгів не надав інформаційну довідку (форма довільна), в якій би містилася інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного та плоттерів (формату А0+) – не менше одного, що є порушенням вимог п.п. 1.1.1.4 та 1.1.1.6 п. 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 12. Відповідно до вимог п.п. 1.1.1.4 та 1.1.1.6 п. 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного та плоттерів (формату А0+) – не менше одного. Згідно вимог п.п. 1.1.2.2. п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації, що вказана у довідці щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати: копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання (крім обладнання та програмного ліцензійного комплексу, зазначених у підпунктах 1.1.1.1. та 1.1.1.7. підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації), що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу (договір(ори) оренди). Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 1821 від 28.11.2024 р. (файл «Довідка МТБ») згідно п. 4 та 5 таблиці якої, учасник торгів планує залучити для надання послуг, що є предметом закупівлі принтер – сканер Canon SENSYS MF4018 та плоттер широкоформатний HP Т630 (формат А 0). Однак, у складі тендерної пропозиції учасником торгів не було надано копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу на сканер Canon SENSYS MF4018 та плоттер широкоформатний HP Т630 (формат А 0), інформація про які, наведено у п. 4 та 5 таблиці Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 1821 від 28.11.2024 р., що є порушенням вимог п.п. 1.1.2.2. п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 13. Відповідно до вимог п.п. 1.1.1.2 та 1.1.1.3 п. 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, тахеометрів – не менше одного та GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного. Згідно вимог п.п. 1.1.2.2. п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації, що вказана у довідці щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати: копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання (крім обладнання та програмного ліцензійного комплексу, зазначених у підпунктах 1.1.1.1. та 1.1.1.7. підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації), що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості або обороно-сальдові відомості або договір(ори) купівлі продажу (договір(ори) оренди). Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 1821 від 28.11.2024 р. (файл «Довідка МТБ») згідно п. 1-3 таблиці якої, учасник торгів планує залучити для надання послуг, що є предметом закупівлі GNSS приймач LEICA GS08plus з контролером LEICA CS10 3.5 G та ПІЬ – модемом, комплект електронного тахеометра LEICA FlexLine TS09plus 5’’ та GNSS приймач Stonex S850A з контролером. Також у складі тендерної пропозиції учасником торгів було надано копію Договору оренди обладнання № 1438 від 14.03.2024 р. (файл «3.1. Договір_оренди_обладнання ПрАТ Систем Солюшнс від 14.03.2024 року _ повірки»), в якому зазначено, що предметом оренди є GNSS приймач LEICA GS08plus з контролером LEICA CS10 3.5 G та GSM – модемом, комплект електронного тахеометра LEICA FlexLine TS09plus 5’’ та копію Договору оренди обладнання № 1/11 від 01.11.2024 р. в якому зазначено, що предметом оренди є GNSS приймач Stonex S850A з контролером. Учасником торгів у складі тендерної пропозиції не було надано копії договору оренди на GNSS приймач LEICA GS08plus з контролером LEICA CS10 3.5 G з ПІЬ – модемом, інформація про який наведено у п. 1 таблиці Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 1821 від 28.11.2024 р., що є порушенням вимог п.п. 1.1.2.2. п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, згідно п. 1.2.2., 1.2.3. та 1.2.4. Договору оренди обладнання № 1438 від 14.03.2024 р. невід’ємною його частиною є акти передання – приймання обладнання. Однак, у складі тендерної пропозиції учасником торгів не було надано копій актів передання – приймання обладнання до Договору оренди обладнання № 1438 від 14.03.2024 р., що є порушенням вимог п.п. 1.1.2.2. п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 14. Відповідно до вимог п.п. 1.1.1.2 та 1.1.1.3 п. 1.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, тахеометрів – не менше одного та GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного. Згідно вимог п.п. 1.1.2.3. п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації, що вказана у довідці щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати: копію(ї) чинного (их) свідоцтв(а) про повірку засобу(ів) вимірювальної техніки (на тахеометри та GPS (та/або GNNS) приймачі). Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 1821 від 28.11.2024 р. (файл «Довідка МТБ») згідно п. 1-3 таблиці якої, учасник торгів планує залучити для надання послуг, що є предметом закупівлі GNSS приймач LEICA GS08plus з контролером LEICA CS10 3.5 G та ПІЬ – модемом, комплект електронного тахеометра LEICA FlexLine TS09plus 5’’ та GNSS приймач Stonex S850A з контролером. Однак, учасник торгів у складі тендерної пропозиції надав копію Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0082/м від 16.01.2024 р. на повірку «тахеометр електронний TS09plus 5’’ R500», а також копію свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 23-21/000041 від 08.03.2024 на повірку «глобальної супутникової навігаційної системи геодезичного призначення GS08» (файл «3.1. Договір_оренди_обладнання ПрАТ Систем Солюшнс від 14.03.2024 року _ повірки»). Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасником торгів не було надано копій чинних свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки, а саме на: GNSS приймач LEICA GS08plus з контролером LEICA CS10 3.5 G та ПІЬ – модемом, а також на комплект електронного тахеометра LEICA FlexLine TS09plus 5’’, що є порушенням вимог п.п. 1.1.2.3. п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, згідно інформації наведеної у копії Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 1424 від 25.11.2024 р. на повірку GNSS приймач Stonex S850A, до цього Свідоцтва є додаток на 1 сторінку у 1 примірнику (файл «3.3. Договір оренди обладнання GNNS у ФОП Марчак В. _ повірка»). Однак, учасник торгів у складі тендерної пропозиції не надав копію додатку до Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 1424 від 25.11.2024, що також є порушенням вимог п.п. 1.1.2.3. п. 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Копію протоколу зборів засновників (учасників) або довіреності (доручення) або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника - директора ТОВ «РЕНЕСАНС-ГРУП» Наголюка Андрія Васильовича на підписання договору про закупівлю. 2. Зміни (або нову редакцію) до Листа – пояснення щодо не подання Балансу та Звіту про фінансові результати за 2024 piк № 1823 від 28.11.2024 р., в яких зазначити інформацію та законодавчі підстав неподання у складі тендерної пропозиції учасником копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» І-е півріччя 2024 р. та за 9 місяців 2024 року. 3. Зміни (або нову редакцію) до банківської гарантії № Г/2024/1894-01 від 28.11.2024 р. в електронній формі від АТ «КРИСТАЛБАНК», а саме продовживши строк її дії не менші ніж до 29 березня 2025 р., або зміни (або нову редакцію) до Гарантійного листа № 1806 від 28.11.2024 р., згідно яких тендерна пропозиція ТОВ «PЕНЕСАНС-ГРУП» залишається дійсною протягом 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 4. Зміни (або нову редакцію) до Довідки № 1811 від 28.11.2024 р., в якій зазначити, що тендерної пропозиції учасника відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та учасник має можливість надання послуг, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 5. Копію Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. 6. Копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника процедури закупівлі на систему управління якістю ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015), а також копію рішення або іншого документу, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом (у разі, якщо з дати видачі сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року), або копію чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату учасника процедури закупівлі на систему управління якістю ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015), а також копії рішення або іншого документу, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом та копію сертифікату внутрішнього аудитора системи управління якістю, який підтверджує проходження навчання по програмі «Система управління якістю» згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) та можливість виконувати функції внутрішнього аудитора (у разі, якщо з дати видачі сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року). 7. Лист-згоду (або її копію) від фінансової установи - АТ «КРИСТАЛБАНК», що видала банківську гарантію № Г/2024/1894-01 від 28.11.2024 р., на внесення змін до її тексту на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. 8. Копію трудової книжки (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копії повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про із знеособленням персональних даних (закреслення інформації, що є конфіденційною, зокрема реєстраційний номер облікової картки платників податків або серія і номер паспорта) на Наголюка Андрія Васильовича, або довідку у довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: сертифікованих інженерів – землевпорядників не менше 1-ї особи; сертифікованих інженерів – геодезистів не менше 1-ї особи та фахівців/спеціалістів не менше 2-х осіб із дотриманням вимог, встановлених у п. 1.2.2. або 1.2.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 9. Зміни (або нову редакцію) до Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю № 1819 від 28.11.2024 р. стосовно посади Голеніщева Ігоря Євгенійовича із дотримання вимог, встановлених у п. п. 1.2.1. та п. 1.2.2. або 1.2.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, або зміни (або нову редакцію) до Довідки про наявність відомостей про працівників у Державному реєстрі сертифікованих інженерів-землевпорядників (геодезистів) № 1817 від 28.11.2024 р. стосовно посади Голеніщева Ігоря Євгенійовича із дотримання вимог, встановлених у п. п. 1.2.1. та п. 1.2.2. або 1.2.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації або довідку у довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: сертифікованих інженерів – землевпорядників не менше 1-ї особи; сертифікованих інженерів – геодезистів не менше 1-ї особи та фахівців/спеціалістів не менше 2-х осіб із дотриманням вимог, встановлених у п. 1.2.2. або 1.2.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 10. Інформацію у довільній формі про поновлення доступу Голеніщева Ігоря Євгенійовича до Державного земельного кадастру в умовах воєнного стану, із зазначенням дати та номеру наказу(ів) Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та порядкового номеру відповідного запису про поновлення доступу у його додатки або у разі, якщо така інформація не є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, копію такого наказу з додатком(ами), або лист-роз’яснення в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав ненадання інформації стосовно дати та номеру наказу Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру та порядкового номеру відповідного запису про поновлення Голеніщеву Ігорю Євгенійовичу доступу до Державного земельного кадастру в умовах воєнного стану або у разі, якщо така інформація не є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або довідку у довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: сертифікованих інженерів – землевпорядників не менше 1-ї особи; сертифікованих інженерів – геодезистів не менше 1-ї особи та фахівців/спеціалістів не менше 2-х осіб із дотриманням вимог, встановлених у п. 1.2.2. або 1.2.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 11. Інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зокрема, широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного та плоттерів (формату А0+) – не менше одного із дотриманням вимог п. 1.1.1. та 1.1.2. або 1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 12. Копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційної відомості або обороно-сальдової відомості або договір(ору) купівлі продажу на сканер Canon SENSYS MF4018 та плоттер широкоформатний HP Т630 (формат А 0), інформація про які, наведено у п. 4 та 5 таблиці Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 1821 від 28.11.2024 р., або інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: транспортних засобів – не менше одного; тахеометрів – не менше одного; GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного; широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного; комп’ютерів/ноутбуків – не менше трьох; плоттерів (формату А0+) – не менше одного та програмного забезпечення (програмного комплексу) Delta/Digitals або Геодезична Інформаційна Система 6 або еквівалент – не менше двох робочих місць (або ліцензій) із дотриманням вимог п. 1.1.1. та 1.1.2. або 1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 13. Зміни (або нову редакцію) до Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 1821 від 28.11.2024 р. із зазначенням інформації про наявність GNSS приймача LEICA GS08plus з контролером LEICA CS10 3.5 G та GSM – модемом, або інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: транспортних засобів – не менше одного; тахеометрів – не менше одного; GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного; широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного; комп’ютерів/ноутбуків – не менше трьох; плоттерів (формату А0+) – не менше одного та програмного забезпечення (програмного комплексу) Delta/Digitals або Геодезична Інформаційна Система 6 або еквівалент – не менше двох робочих місць (або ліцензій) із дотриманням вимог п. 1.1.1. та 1.1.2. або 1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 14. Копію(ї) акту (ів) передання – приймання обладнання до Договору оренди обладнання № 1438 від 14.03.2024 р., або інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: транспортних засобів – не менше одного; тахеометрів – не менше одного; GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного; широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного; комп’ютерів/ноутбуків – не менше трьох; плоттерів (формату А0+) – не менше одного та програмного забезпечення (програмного комплексу) Delta/Digitals або Геодезична Інформаційна Система 6 або еквівалент – не менше двох робочих місць (або ліцензій) із дотриманням вимог п. 1.1.1. та 1.1.2. або 1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 15. Копію чинного свідоцтва про повірку засобу вимірювальної техніки на GNSS приймач LEICA GS08plus з контролером LEICA CS10 3.5 G, або інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: транспортних засобів – не менше одного; тахеометрів – не менше одного; GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного; широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного; комп’ютерів/ноутбуків – не менше трьох; плоттерів (формату А0+) – не менше одного та програмного забезпечення (програмного комплексу) Delta/Digitals або Геодезична Інформаційна Система 6 або еквівалент – не менше двох робочих місць (або ліцензій) із дотриманням вимог п. 1.1.1. та 1.1.2. або 1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 16. Копію чинного свідоцтва про повірку засобу вимірювальної техніки на комплект електронного тахеометра LEICA FlexLine TS09plus 5’’, або інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: транспортних засобів – не менше одного; тахеометрів – не менше одного; GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного; широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного; комп’ютерів/ноутбуків – не менше трьох; плоттерів (формату А0+) – не менше одного та програмного забезпечення (програмного комплексу) Delta/Digitals або Геодезична Інформаційна Система 6 або еквівалент – не менше двох робочих місць (або ліцензій) із дотриманням вимог п. 1.1.1. та 1.1.2. або 1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 17. Копію додатку до Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 1424 від 25.11.2024 р., або інформаційну довідку (форма довільна), яка має містити інформацію щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: транспортних засобів – не менше одного; тахеометрів – не менше одного; GPS (та/або GNNS) приймачів – не менше одного; широкоформатних сканерів (здатність сканування документів, мап, креслень тощо формату А1 та/або А0 та/або більших форматів) – не менше одного; комп’ютерів/ноутбуків – не менше трьох; плоттерів (формату А0+) – не менше одного та програмного забезпечення (програмного комплексу) Delta/Digitals або Геодезична Інформаційна Система 6 або еквівалент – не менше двох робочих місць (або ліцензій) із дотриманням вимог п. 1.1.1. та 1.1.2. або 1.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.