Період оскарження умов закупівлі - по 21-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 105 167 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 525,84 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 37623993 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.kr-rada.gov.ua/upravlinnya-komunalnoyi-vlasnosti/ |
| Контактна особа: | Тетяна Поповічева |
| Телефон: | +380522358332 |
| E-mail: | vlasnist@krmr.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область,місто Кропивницький, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ПЕРСПЕКТИВНА, будинок 41 |
2 |
Шановний учасник, розглянувши Вашу тендерну пропозицію з доданими документами подану для участі в відкритих торгах з особливостями Закупівля товару за предметом закупівлі послуги з проведення технічної інвентаризації з виготовленням технічних паспортів та внесенням до відповідного будівельного реєстру за кодом: ДК 021:2015 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуг було встановлено певні невідповідності відповідно до вимог тендерної документації доданої до цієї закупівлі. Відкриті торги проводились із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до пункту 35 Особливостей, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Після відхилення першого учасника з підстав передбачених законодавством, наступною розгляду підлягала тендерна пропозиція «ТОВ Бюро технічної інвентаризації та експертиз», як друга за значенням найбільш економічно вигідна з ціною – 43 800 грн. Дану пропозицію також електронна система закупівель визначила як аномально низькою. На що у встановлений системою термін Вами надано обґрунтування у встановлений термін. Проте, абзацом 8 пункту 37 Особливостей встановлено, що Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На етапі розгляду поданих Вами документів разом з тендерною пропозицією на відповідність тендерній документації було встановлено певні невідповідності. Згідно Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження досвіду слід було надати довідку за встановленою формою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі. В даній довідці Вами додано в кінці два зайві абзаци, які не вимагались встановленою формою. Окрім того, статею 16 Закону визначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, серед яких: - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому відповідно до пункту 22 частини першої статті Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Згідно Додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження досвіду Ви мали надати інформаційну довідку за встановленою формою, з зазначенням договорів на поставку аналогічного предмету закупівлі (ДК 021:2015 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) організації. В свою чергу, Вами надано вищезазначену довідку в якій наведена інформація про раніше укладені договори. Але в розділі «Предмет закупівлі» зазначено інші коди ДК 021:2015: - 7999000-0 Різні послуги, повʼязані з діловою сферою; - 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва. СЛІД АКЦЕНТУВАТИ УВАГУ, що не всі додані в систему скан - копії раніше укладених договорів містять конкретно назначений код ДК 021:2015: в самому договорі, що не дає змоги визначити конкретний предмет закупівлі, що і вимагалось в Додатку 2 до тендерної документації, тобто Ви мали надати на підтвердження аналогічного досвіду саме договори за предметом закупівлі ДК 021:2015 71240000-2 – Архітектурні, інженерні та планувальні послуги. Так, наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок). Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного показника. Отже, аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмету закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону. Враховуючи вищенаведене Вами не надані належним чином оформлені документи, які вимагались тендерною документацією. Повідомляємо, що відповідно до Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Рекомендуємо Вам виправити зазначені невідповідності в порядку та строк передбачені законодавством.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.