Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2024, 00:00
категорія Замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв - рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931, закупівля на виконання робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: -- Програми з відновлення України (далі – ПВУ, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 108 107,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 081,07 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 000 UAH |
| Замовник: | Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34827358 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кірсік Анна Вадимівна |
| Телефон: | +380569554061 |
| E-mail: | annan08@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область,Кам'янське, вулиця Героїв-рятувальників, будинок 14 |
4 |
Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи №65 від 23.01.2025 року м. Кам’янське Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю "ФБМ УКРАЇНА" (код ЄДРПОУ: 37393117) (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі "Роботи з надання послуг інженераконсультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: "Реконструкція будівлі комунального закладу "Науковий ліцей імені Анатолія Лигуна" Кам’янської міської ради за адресою: площа Театральна, 1, м. Кам’янське, Дніпропетровська область" (за ДК 021:2015 – код 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-12-005984-a (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції — у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-11-12-005984-a. По першому питанню порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 та 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості) та вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з абзацом 7 пункту 37 Особливостей «Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.» Згідно положень частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.» Аргументація продовження полягає в наступному: У зв’язку із тим, станом на сьогодні із-за обмеженого доступу до відкритих реєстрів уповноваженою особою повністю не проведено перевірку поданих Учасником у складі тендерної пропозиції документі, як наприклад: - не перевірено в системі в реєстрі будівельної діяльності класу наслідків об’єктів яких були проведені за аналогічними договорами. - не перевірено інформацію про КБВ в реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. - не перевірено в реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформацію про підписанта банківської гарантії. - Тощо. Ураховуючи зазначене уповноважена особа потребує більше часу на здійснення детального розгляду документів наданих у складі тендерної пропозиції Учасника і є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів (тобто в межах зазначеної кількості днів починаючи з 16.01.2025 року). По другому питанню порядку денного: На виконання норм пункту 37 Особливостей та частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення» є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог абзацу 2 пункту 36 Особливостей та частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа _____________ Анна КІРСІК
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 10.02.2025 року «Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: «Реконструкція будівлі комунального закладу «Науковий ліцей імені Анатолія Лигуна» Кам’янської міської ради за адресою: площа Театральна, 1, м. Кам’янське, Дніпропетровська область» (за ДК 021:2015 – код 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» А) відповідно пункту 2.1. Додатку 8 до тендерної документації «Документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлені згідно вимог пункту 5.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 5 даної тендерної документації. 5.1. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників.» Учасником: Подано довідку №27/11-21 від 27.11.2024, в якій не заповнено колонку 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку №27/11-21 від 27.11.2024, в якій заповнено колонку 1. Б) відповідно пункту 2.2. Додатку 8 до тендерної документації «Документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 6 даної тендерної документації; Додатком 6 до тендерної документації передбачено, що Учасник не повинен відступати від даної форми. 5.2. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.2.1. Довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору. У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення.» Учасником: надано довідку №27/11-19 від 27.11.2024 року в якій колонка 2 та колонка 6 містить НЕ ВСЮ інформацію. Колонка 5 містить інформацію, яка не співпадає з поданими у складі тендерної пропозиції документами, а саме вартість договору на нове будівництво (№6715 від 11.07.2024) становить 418 163,35 грн., вартість договору на реконструкцію (№6702 від 04.03.2024) з урахуванням всіх додаткових угод становить 189 854,84 грн. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику надати оновлену довідку №27/11-19 від 27.11.2024 року в якій колонка 2 та колонка 6 містить ВСЮ інформацію. Колонка 5 містить інформацію, яка не співпадає з поданими у складі тендерної пропозиції документами. В) відповідно до пункту 5.4.2. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за ПВУ учаснику буде відмовлено в участі у тендері та його пропозиція відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі пропозиції інформації про відсутність наступних підстав, а саме: -- Довідки в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю, фізична особа-кінцевий бенефіціарний власник юридичної особи-учасника процедури закупівлі ( у тому числі фізична особа кінцевого бенефіціарного власника засновника такої юридичної особи, якщо засновник – інша юридична особа) – НЕ була засуджена за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку. -- Довідка в довільній формі про те, що розмір середньорічного отриманого доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 2 роки без врахування періоду військового перевищує 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником в рамках НКПВУ та/або ПВУ та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. Якщо учасник не був виконавцем (підрядником) за договорами, укладеними в рамках НКПВУ та/або ПВУ – інформація про це зазначається у довідці в довільній формі. Учасником: не подано даних довідок. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику надати: -- Довідку в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю, фізична особа-кінцевий бенефіціарний власник юридичної особи-учасника процедури закупівлі ( у тому числі фізична особа кінцевого бенефіціарного власника засновника такої юридичної особи, якщо засновник – інша юридична особа) – НЕ була засуджена за державну зраду або колабораційну діяльність за законами України та судимість за такі кримінальні правопорушення з фізичної особи не знято або не погашено у встановленому законом порядку. -- Довідка в довільній формі про те, що розмір середньорічного отриманого доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 2 роки без врахування періоду військового перевищує 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником в рамках НКПВУ та/або ПВУ та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. Якщо учасник не був виконавцем (підрядником) за договорами, укладеними в рамках НКПВУ та/або ПВУ – інформація про це зазначається у довідці в довільній формі Г) відповідно до пункту 1.8. «Інші загальні документи, відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учаснику необхідно надати: - у разі залучення стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), Учасник надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт / надання послуг з обов’язковим наданням копій чинних кваліфікаційних сертифікатів та/або копій чинних ліцензій працівників таких субпідрядних організацій (на роботи/послуги згідно вимог Замовника у цій документації);» Учасником: подано довідку №2711-02 від 27.11.2024 в якій колонка 2 містить НЕ ВСЮ інформацію, яка передбачена Додатком 4. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику надати оновлену довідку №2711-02 від 27.11.2024 в якій колонка 2 містить ВСЮ інформацію, яка передбачена Додатком 4 Уповноважена особа __________________ Анна КІРСІК
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.