Період оскарження умов закупівлі - по 12-11-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 155 882,84 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 779,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара |
| ЄДРПОУ: | 02066747 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Зуйкова |
| Телефон: | +380662355674 |
| E-mail: | vitatim_2023@dsu.dp.ua |
| Місцезнаходження: | 49045, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, ПРОСПЕКТ НАУКИ будинок 72 |
2 |
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ", поданої на процедуру закупівлі Послуги з режимно-налагоджувальних та еколого-теплотехнічних випробувань котлів типу: «ТВГ-8М» № 3 (реєстр. № 42235) – 1 од.; «НИИСТУ-5»: № 2 (реєстр. № 390), № 3 (реєстр. № 382), № 2 (реєстр. № 388) – 3 од., з виконанням звіту, код ДК 021:2015: 71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти, закупівля № UA-2024-11-07-010869-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: учасник завантажив через електронну систему закупівель документи без накладання на них кваліфікованого електронного підпису. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пунктом 15 «Інша інформація» Додатку № 1 до тендерної документації встановлена вимога: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. У разі подання у складі тендерної пропозиції електронного(их) документа(ів) учасник має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника на кожен електронний документ. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом накладання на документи кваліфікованого електронного підпису. 2. перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції не надав установчий документ. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пунктом 18 «Вимоги до учасників про надання необхідної інформація та/або документів» Додатку № 1 до тендерної документації встановлена вимога: Копія Статуту або іншого установчого документу Учасника в чинній редакції. У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно подати копію рішення учасників товариства з обмеженою відповідальність (засновників) учасника про створення такої юридичної особи. У випадку, якщо реєстрацію створення юридичної особи або змін до установчого документу юридичної особи здійснено після 01.01.2016, з метою перевірки замовником достовірності та повноти відомостей в установчому документі, учасник додатково надає інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. (Учасник надає довідку, не Опис документів). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання відповідної інформації/документу. 3. перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції надав документ № 14-11/24-11 від 14.11.2024 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», в якій відсутня кількість обладнання. Наявні невідповідності в найменуваннях обладнання. Відсутні документи, що підтверджують право власності/володіння ними. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником встановлені вимоги до Кваліфікаційних критеріїв (Додаток № 1 до тендерної документації), а саме: Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, згідно Форми 1. Обов’язково зазначається наступне обладнання: переносний газоаналізатор у кількості не менш ніж дві одиниці з наданням сканованих копій дійсних свідоцтв про проходження метрологічної повірки; тепловізійна камера з наданням сканованої копії дійсного свідоцтва; переносний накладний витратомір рідин з наданням сканованої копії дійсного свідоцтва про проходження метрологічної повірки; мановакуометри, тахометри, пірометри з наданням сканованих копій дійсних свідоцтв про проходження метрологічної повірки; кліщі електровимірювальні (не менше 1-ої одиниці) з наданням сканованої копії дійсного свідоцтва про проходження метрологічної повірки; кліщі-ватметр (не менше 1-ої одиниці) з наданням сканованої копії дійсного свідоцтва про проходження метрологічної повірки; спеціалізований вантажний автомобіль для перевезення обладнання, що потрібне за для якісного виконання послуг (власний або орендований). Надати скановану копію свідоцтва про реєстрацію автомобіля та/або договір оренди (якщо автомобіль орендований) з терміном дії не менше гарантійного терміну на наданні послуги. Також, зазначається інформація про наявність іншого обладнання та матеріально-технічної бази (власної чи орендованої). Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених у довідці (документи повинні бути чинними на строк дії договору). Обов’язкова наявність в Учасника складського/виробничого приміщення та офісного приміщення у власності або на правах оренди, строком оренди не менше ніж до 31.12.2024 року (або з умовою пролонгації) з наданням підтверджуючих документів (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у випадку володіння приміщенням на правах власності або договір оренди/суборенди тощо – у випадку користування приміщенням на правах оренди). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідності шляхом надання оновленої довідки та відповідних документів. 4. перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції надав документ № 14-11/24-12 від 14.11.2024 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору», який не відповідає формі 2. Вказані у формі 2 посади відрізняються від посад, зазначених в штатному розпису. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовником встановлені вимоги до Кваліфікаційних критеріїв (Додаток № 1 до тендерної документації), а саме: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник має надати довідку в довільній формі про інженерно-технічний та робочий персонал відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, згідно Форми 2. Обов’язкова наявність інженера–налагоджувальника з відповідною освітою у сфері тепло-водопостачання (надати копію диплома про вищу освіти), (інженер енергоаудитор з обстеження інженерних систем з наданням відповідного сертифікату) та інженера-метролога (надати свідоцтво або сертифікат), що знаходяться у трудових відносинах з учасником торгів; обов’язкова наявність працівників робітничих професій; обов’язкова наявність інженера-кошторисника (надати відповідний кваліфікаційний сертифікат). До довідки учасник має надати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / наказ про прийняття на роботу, інший документ) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідності шляхом надання оновленої довідки та відповідних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.