Період оскарження умов закупівлі - по 07-11-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 283 760 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 418,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колеснік Лариса Петрівна |
| Телефон: | 380661525326 |
| E-mail: | bkzkor@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
1 |
Замовником-ЦЗО під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема, абз. 2 п.п. 8 п. 1 р. 3 тендерної документації та Додатком 6 до тендерної документації. Учасник надав у складі тендерної пропозиції персональні дані фізичної особи Куценко Павла без його персональної згоди (відповідно до вимог Додатку 6 до ТД) або належного пояснення Учасника щодо відсутності у складі тендерної пропозиції такої згоди. Пунктом 3 частини ІІ Додатку 2 до тендерної документації зазначено «Перелік обладнання що потребує повірки в 2024 році» замовника-ініціатора. Просимо Учасника надати документальне пояснення/підтвердження щодо можливості проведення повірки Апарату штучної вентиляції легень, Дозаторів медичних поршневих (інфузоматів), Глюкометру GlucoDr. auto А AGM 4000, Капнографу, Монітору пацієнта з функцією капнографа, Монітору пацієнта без функції капнографа та саме Кардіогруф ЮКАРД-100 з функцією телеметрії замовника-ініціатора відповідно Свідоцтва про уповноваження на повірку засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології та сертифікат калібрування Учасника з додаванням належного дозвільного документу. Додатково Учасник не завантажив у електронну систему закупівель належно заповнений, засвідчений Учасником «Кошторис» відповідно до частини ІІ Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи зазначене, просим Учасник процедури закупівлі виправити невідповідності зазначені вище шляхом завантаження через електронну систему закупівель нового документу (або листа-згоди, або пояснення) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.