Період оскарження умов закупівлі - по 04-11-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 198 276,47 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 982,76 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ |
| ЄДРПОУ: | 14309787 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vostgok.com.ua |
| Контактна особа: | БАСАРАБ Микола Миколайович |
| Телефон: | +380997400870 |
| E-mail: | basarab@vostgok.dp.ua |
| Місцезнаходження: | 52210, Україна, Дніпропетровська область,місто Жовті Води, вул. Горького, 2 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей. 1. Учасник надав сканкопії аналогічних договорів на предмет закупівлі та документи, що підтверджують їх виконання, але: - Договір № 102 від 10.02.2021 за предметом закупівлі "роботи з обстеження технічного стану несучих та огороджувальних конструкцій будівлі котельні з оформленням звіту за адресою: м. Павлоград, Дніпропетровська обл." не є аналогічним, тому що не відповідає вимогам Замовника щодо надання Учасником сканкопії аналогічного договору на послуги з обстеження технічного стану аналогічних будівельних споруд (трубопроводи, газоходи димової труби); - з Акта № 1 здачі-приймання виконаних робіт від 14 червня 2023 року за Договором № 2712 від 27 грудня 2022 року не вбачаються причини перевищення строків виконання робіт виходячи зі строку складання зазначеного Акта та положень розділу 5 цього Договору щодо строків виконання робіт та розділу 6 цього Договору щодо порядку приймання-передачі робіт; - Акт № 1 здачі-приймання виконаних робіт від 24 липня 2023 року за Договором № 507 від 05 липня 2023 року наданий без підпису Замовника. 2. Учасник надав Довідку про наявність матеріально-технічної бази, в якій обладнання за позиціями 1 – 8 зазначене в колонці 3 таблиці як власне, а в колонці 4 таблиці – як таке, що перебуває в користуванні за Договором оренди № 09-27 від 27.09.2024. 3. Учасником не надано копію чинних свідоцтв про повірку приладів та інструментів, які будуть використовуватись при наданні послуг. 4. Учасник надав Лист-гарантію про згоду з Проектом договору, в якому підтвердив згоду з проектом договору при умові узгодження пунктів, що вказані у наданому Учасником Протоколі розбіжностей до договору, при цьому внесення змін до тендерної документації (у тому числі до Проекту договору як її частини – Додаток № 5) не відбувається під час розгляду пропозицій Учасників відповідно до п. 54 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами; далі – Особливості). 5. Учасник надав Заяву про надання згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних комунальному підприємству по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст", а не Замовнику за цією закупівлею. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 1. Відповідно до п. 9 Додатка № 4 та п. 1 Додатка № 1 до тендерної документації: Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Учасник надає сканкопію аналогічного договору на послуги з обстеження технічного стану аналогічних будівельних споруд (трубопроводи, газоходи димової труби) (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, які стосуються предмета закупівлі) та документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі в частині предмета закупівлі, що заплановано Замовником до придбання (зокрема акти надання послуг). Аналогічний договір, термін дії якого не закінчився та який виконаний не в повному обсязі на момент подання Учасником тендерної пропозиції, приймається до розгляду за умови надання документа про його виконання на момент подання Учасником тендерної пропозиції та відгуку контрагента (замовника послуги) щодо належного виконання зобов’язань за цим договором. Дата відгуку має бути не більше 10-тиденної давнини від дати подання тендерної пропозиції. 2. Відповідно до п. 9 Додатка № 4 та п. 2 Додатка № 1 до тендерної документації: Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Учасник надає інформацію (у довільній формі за підписом уповноваженої особи та печаткою, за наявності, Учасника) з переліком наявного матеріально-технічного оснащення (обладнання, інструменти, матеріали та виробничі потужності). 3. Відповідно до п. 9 Додатка № 4 та п. 2 Додатка № 1 до тендерної документації: Учасник надає копію чинного Свідоцтва про повірку приладів та інструментів, які будуть використовуватись при наданні послуг. 4. Відповідно до п. 11 Додатка № 4 до тендерної документації: Учасник надає сканкопію письмового документа в довільній формі на фірмовому бланку підприємства за підписом уповноваженої особи з інформацією про те, що Учасник погоджується з усіма істотними умовами, викладеними в проєкті договору (Додаток № 5 до тендерної документації). 5. Відповідно до п. 12 Додатка № 4 до тендерної документації: Учасник надає інформацію в довільній формі про згоду (дозвіл) посадової (службової) особи Учасника / фізичної особи – Учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи пропозиції, на обробку персональних даних відповідно до Законодавства України. Надання такої інформації Учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб'єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: Учасник надає шляхом розміщення нижченаведених документів в електронній системі Прозорро протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником цього повідомлення в електронній системі Прозорро: 1. Сканкопії аналогічного договору (аналогічних договорів) на предмет закупівлі та документи, що підтверджують їх виконання, при цьому: - за Договором № 2712 від 27 грудня 2022 року та Акта № 1 здачі-приймання виконаних робіт від 14 червня 2023 року надати документ, який обґрунтовує причини перевищення строків виконання робіт виходячи зі строку складання зазначеного Акта та положень розділу 5 цього Договору щодо строків виконання робіт та розділу 6 цього Договору щодо порядку приймання-передачі робіт, АБО: - Акт № 1 здачі-приймання виконаних робіт від 24 липня 2023 року за Договором № 507 від 05 липня 2023 року з підписом Замовника, АБО: Сканкопії іншого аналогічного договору на предмет закупівлі та документи, що підтверджують його виконання, які відповідають вимогам п. 1 Додатка № 1 до тендерної документації. 2. Уточнену інформацію про наявне обладнання з підтвердженням його статусу як власного АБО орендованого. 3. Копію чинних свідоцтв про повірку приладів та інструментів, які будуть використовуватись при наданні послуг. 4. Письмовий документ в довільній формі на фірмовому бланку підприємства за підписом уповноваженої особи з інформацією про те, що Учасник погоджується з усіма істотними умовами, викладеними в проєкті договору (Додаток 5 до тендерної документації). 5. Інформацію в довільній формі про згоду (дозвіл) посадової (службової) особи Учасника процедури закупівлі, яка уповноважена підписувати документи пропозиції, на обробку персональних даних відповідно до Законодавства України.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.