Період оскарження умов закупівлі - по 09-11-2024, 00:00
категорія Замовника - орган місцевого самоврядування, місцезнаходження Замовника - вул. Героїв - рятувальників, 14, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, Україна, 51931, закупівля на виконання робіт відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: -- Програми з відновлення України (далі – ПВУ, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX) , та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 581 080,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 810,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 7 500 UAH |
| Замовник: | Депаpтамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34827358 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кірсік Анна Вадимівна |
| Телефон: | +380569554061 |
| E-mail: | annan08@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 51931, Україна, Дніпропетровська область,Кам'янське, вулиця Героїв-рятувальників, будинок 14 |
1 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи №268 від 19.11.2024 року м. Кам’янське Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ГОРИДЬКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" (код – 2086407352) (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція будівлі комунального закладу «Науковий ліцей імені Анатолія Лигуна» Кам’янської міської ради за адресою: площа Театральна, 1, м. Кам’янське, Дніпропетровська область» (за ДК 021:2015 – код 71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції — у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-10-28-005091-a. По першому питанню порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 та 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості) та вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з абзацом 7 пункту 37 Особливостей «Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.» Згідно положень частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.» Аргументація продовження полягає в наступному: У зв’язку із тим, станом на сьогодні із-за перебоїв електричної енергії та інтернету уповноваженою особою повністю не проведено перевірку поданих Учасником у складі тендерної пропозиції документі, як наприклад: - не здійснено пошук поданих Учасником аналогічних договорів в системі Прозорро для отримання інформації щодо наявності до даних договорів додаткових угод тощо. - не перевірено в системі в Реєстрі будівельної діяльності класу наслідків об’єктів капітального ремонту, ремонти яких були проведені за аналогічними договорами. - Тощо. Ретельна перевірка документів є вкрай важливою для прийняття правильних рішень уповноваженою особою. Ураховуючи зазначене уповноважена особа потребує більше часу на здійснення детального розгляду документів наданих у складі тендерної пропозиції Учасника задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів (тобто в межах зазначеної кількості днів починаючи з 12.11.2024 року). По другому питанню порядку денного: На виконання норм пункту 37 Особливостей та частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення» є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог абзацу 2 пункту 36 Особливостей та частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа _____________ Анна КІРСІК
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція будівлі комунального закладу «Науковий ліцей імені Анатолія Лигуна» Кам’янської міської ради за адресою: площа Театральна, 1, м. Кам’янське, Дніпропетровська область» (за ДК 021:2015 – код 71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами) від 27.11.2024 року А) відповідно до Додатку 8 до тендерної документації та вимог Частини 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено «Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель).» Учасником: не подане платіжне доручення/ платіжна інструкція. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати платіжне доручення/ платіжна інструкція, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Б) відповідно до Додатку 8 до тендерної документації та відповідно до вимог пункту 5.1.1. Частини 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено «5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації.» Учасником: надано довідку №11-17 від 07.11.2024 року в якій зазначено тільки одного працівника, що не відповідає вимозі щодо наявності саме працівникІВ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівникІВ відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції НАДАТИ копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. В) відповідно до Додатку 8 до тендерної документації та відповідно до вимог пункту 5.1.2. Частини 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено «5.1.2. Учасник повинен бути спроможний виконувати контроль робіт по всім спеціалізаціям (загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи та інші), що виконуються Підрядником за цим об’єктом (спроможність підтверджується довідкою від Учасника в довільній формі).» Учасником: не подано даної довідки. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати довідку що підтверджує спроможність Учасника виконувати контроль робіт по всім спеціалізаціям (загально-будівельні, інженерні мережі, оздоблювальні роботи та інші), що виконуються Підрядником за цим об’єктом. К) відповідно до Додатку 8 до тендерної документації та відповідно до вимог пункту 5.1.4. Частини 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено «5.1.4. Вимоги до персоналу Учасника:– інженер-технагляду не нижче ніж інженер з технічного нагляду І категорії; Для підтвердження вказаного учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист, а також на всіх працівників (фахівців), які згідно з умовами тендерної документації мають бути сертифікованими, надаються скановані копії чинних на кінцеву дату подання пропозиції оригіналів відповідних кваліфікаційних сертифікатів.» Учасником: учасником не подано гарантійного листа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати Вимоги до персоналу Учасника:– інженер-технагляду не нижче ніж інженер з технічного нагляду І категорії; Для підтвердження вказаного учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист, а також на всіх працівників (фахівців), які згідно з умовами тендерної документації мають бути сертифікованими, надаються скановані копії чинних на кінцеву дату подання пропозиції оригіналів відповідних кваліфікаційних сертифікатів. Г) відповідно до Додатку 8 до тендерної документації та відповідно до вимог пункту 5.2. Частини 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено «5.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору. У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт (послуг) , а саме з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з нового будівництва або реконструкції або реставрації або капітального ремонту об’єктів (будівель).» Учасником: подано аналогічний договір №778-20 від 03.06.2020 – без додаткових угод та не зрозуміло який клас наслідків об’єкта, учасником подано договір №4/08 від 20.08.2024 не зрозуміло який клас наслідків об’єкта. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати аналогічний договір №778-20 від 03.06.2020 – без додатковими угодами та підтвердженням класу наслідків не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі, за договором №4/08 від 20.08.2024 надати підтвердження класу наслідків не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Д) відповідно до Додатку 8 до тендерної документації та відповідно до вимог пункту 5.2.1. Частини 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено «5.2.1. Довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації» Учасником: подано довідку від 07.11.2024 №11-15 про виконання аналогічних договірів, в якій під №з/п 1. Зазначено не вірний код ЄДРПОУ Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку від 07.11.2024 №11-15 про виконання аналогічних договорів, в якій під №з/п 1. Вірно зазначити код ЄДРПОУ Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.