Період оскарження умов закупівлі - по 01-11-2024, 00:00
Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 270 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 350 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент муніципального управління Запорізької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44921382 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Широких Олена Анатоліївна |
| Телефон: | +380617171881 |
| E-mail: | dmu.zmr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 69126, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 214 |
1 |
1.1. Перелік виявлених невідповідностей. У довідці про досвід виконання аналогічних договорів від 31.10.2024 № 1573 Учасником – КП «Градпроект» зазначено договір від 11.05.2023 № 32, укладений з Департаментом муніципального управління на суму 822 000,00 грн. та на підтвердження надано договір з додатковими угодами №1 від 07.11.2023 та №2 від 29.11.2023, а також лист відгук від 22.10.2024 та акти наданих послуг №№ 914,1179,1261, але загальна сума актів складає 636 500,00 грн. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно з Додатку 2 та Додатком №7 Учасник надає довідку, яка складена в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), в якій зазначені наступні пункти: - Замовник та код за ЄДРПОУ, ПІБ та телефон керівника; - Предмет та сума договору; - Номер та дата укладення договору. Аналогічним (-ми) договором (-ми) відповідно до умов цієї тендерної документації є виконаний договір (и) з розробки вихідних даних та нанесення локацій, місць, виконаних на топографо-геодезичній основі масштабу 1:500. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів) учасник надає наступні документи: - копію аналогічного договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід'ємною частиною договору; - копії документів, підтверджуючих виконання договору (ів): копія акта (актів) виконання робіт (наданих послуг) та/або копія акта (актів) звірки та/або акти виконаних робіт КБ-2В та/або копія довідок КБ-3, що свідчать про виконання робіт (надання послуг) в повному обсязі, підписані всіма сторонами; - лист-відгук щодо якісного та в повному обсязі виконання договору(рів). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати: аналогічний договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід'ємною частиною договору; копії документів, підтверджуючих виконання договору (ів): копія акта (актів) виконання робіт (наданих послуг) та/або копія акта (актів) звірки та/або акти виконаних робіт КБ-2В та/або копія довідок КБ-3, що свідчать про виконання робіт (надання послуг) в повному обсязі, підписані всіма сторонами; лист-відгук щодо якісного та в повному обсязі виконання договору(рів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.