Період оскарження умов закупівлі - по 15-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 65 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 325 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області |
| ЄДРПОУ: | 40311343 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Любарський Олександр Миколайович |
| Телефон: | 380612280451 |
| E-mail: | Aleksandr.uvm@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69036, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, проспект Маяковського, будинок 20-А |
2 |
1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах учасника процедури відкриті торги з особливостями UA-2024-10-10-014824-a, а саме: Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією…» Відповідно до пункту 6.2, частини 1, розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати: «установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення, тощо (копія)». Документи надані учасником процедури закупівлі ТОВ "АКАДЕМТЕСТ" не містять вищевказаних установчих документів ТОВ "АКАДЕМТЕСТ". Для усунення цієї невідповідності учасник повинен надати «установчі документи (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення, тощо (копія)». 2. Відповідно до частини 9, статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.