Закупівлю оголошено - 02-10-2024, 18:34. Дата останніх змін - 15-11-2024, 11:45

Технічний нагляд за роботами по об'єкту: "Капітальний ремонт навчально - бібліотечного корпусу СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності" (код ДК 021:2015 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)

Технічний нагляд за роботами по об'єкту: "Капітальний ремонт навчально - бібліотечного корпусу СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2.... Державна закупівля - UA-2024-10-02-012945-a Технічний нагляд за роботами по об'єкту: "Капітальний ремонт навчально - бібліотечного корпусу СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності" (код ДК 021:2015 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами) (КНУ «Настанова з визначення вартості від замовника Сумський державний університет від 10/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-02-012945-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-24-001977-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-10-2024, 18:34
по 25-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-10-2024, 18:34
по 28-10-2024, 17:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 25-10-2024, 00:00

Роботи виконуються та фінансуються за рахунок бюджетних коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2201610 “Вища освіта, енергоефективність та сталий розвиток”, джерелом надходження яких є кредитні кошти, що залучаються відповідно до Фінансової угоди (Проєкт “Вища освіта України”) між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 8 листопада 2017 року №2186-VIII, власних надходжень Замовника та/ або інших джерел, не заборонених законодавством. Порядок використання коштів визначається Постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2018р. № 815.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
748732
748 732 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:3 743,66 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Сумський державний університет
ЄДРПОУ:05408289 Досьє YouControl
Контактна особа:Кривич Олена
Телефон:380542687857
E-mail:o.kryvych@ahch.sumdu.edu.ua
Місцезнаходження:
40007, Україна, Сумська область,Суми, вул. Харківська, будинок 116
10



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Технічний нагляд за роботами п ...
748 732 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічний нагляд за роботами по об'єкту: "Капітальний ремонт навчально - бібліотечного корпусу СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності" (код ДК 021:2015 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)

1
робота
40007 Україна Сумська область Суми вул. Харківська, будинок 116
по 30-11-2025
71247000-1
Нагляд за будівельними роботами


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Черниш Денис Васильович   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-10-2024 по 05-11-2024
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Сумська область, Суми, , , Черниш Денис Васильович
Остаточна пропозиція:
631 432 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
07-11-2024, 14:49
Період подачі оскарження:
по 13-11-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-11-24, 14:30:52
24

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Черниш Денис Васильович (далі – Учасник), поданої під час проведення процедури закупівлі робіт по об’єкту: Технічний нагляд за роботами по об’єкту: «Капітальний ремонт навчально-бібліотечного корпусу СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності» (КНУ «Настанова з визначення вартості») (код ДК 021:2015 71247000-1 ― Нагляд за будівельними роботами) (ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-10-02-012945-a) виявлені наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та подання яких передбачалося Тендерною документацією: I. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасником подається: – Інформаційна довідка згідно Додатку 6 до тендерної документації, яка містить інформацію щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). – Скановані копії не менше 2 виконаних повністю аналогічних договорів протягом періоду 2018-2024рр. (тобто виконання договору має бути в період часу від 01.01.2018 до 31.08.2024рр.) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі ( а саме: 224 619,60грн.) з додатковими угодами ( за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт.* * Під виконаними аналогічними договорами розуміються договори, які були виконані учасником саме на роботи з технічного нагляду за будівельними роботами з капітального ремонту / реконструкції / нового будівництва, тощо будівель чи споруд, тощо із застосуванням заходів підвищення енергоефективності / енергоефективних заходів / термосанації / термомодернізації, тощо на будівлях чи спорудах класів СС2 та/або СС-3. Згідно інформації, зазначеної Учасником у документі «Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» (Додаток 6 до тендерної документації) вихідний № 27/8 від 27.10.2024р., яка підтверджується копіями аналогічних договорів та копіями актів виконаних робіт до них, Учасник має досвід виконання двох аналогічних договорів. При цьому: ― інформація про строк завершення договору, що зазначена в третьому стовпчику першого пункту таблиці Додатку 6 «Довідка про наявність у Учасника торгів документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» не відповідає інформації про строк завершення договору, що не підтверджена сканованою копією договору «Нове будівництво багатофункціонального будинку по вул. Інтернаціоналістів, 43-Б в м. Суми» (договір № 15/02 від 15.02.2021р.) та додатками до даного договору; ― інформація про строк завершення договору, що зазначена в третьому стовпчику другого пункту таблиці Додатку 6 «Довідка про наявність у Учасника торгів документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» не відповідає інформації про строк завершення договору, що не підтверджена сканованою копією договору «Нове будівництво багатоквартирного 10-ти поверхового будинку по вул. Інтернаціоналістів в м. Суми» (договір №14-03/19/1ТН від 14.03.2019р.) та додатками до даного договору. II. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником подається: Довідка за формою Додатку 5 до цієї тендерної документації, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи, освіти і спеціальності працівників, що має бути подана згідно з вимогами пп.5.1 п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації. Копії документів про освіту за спеціальністю визначеними у пп.5.1 п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: Загальний інженерний досвід роботи на об’єктах капітального будівництва – не менше 10 років; Досвід роботи інженером технічного нагляду – не менше 5 років на об’єктах будівництва класу наслідків СС-2 та/або СС-3. На підтвердження інформації щодо працевлаштування і досвіду роботи Учаснику необхідно надати: завірені належним чином скан-копії наказів або трудових договорів; скан-копії трудових книжок працівників (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід та сторінка із зазначенням актуального працевлаштування в Учасника/субпідрядника) (Якщо учасником або субпідрядником виступатиме фізична особа-підприємець, яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт то на підтвердження досвіду роботи Учаснику необхідно надати завірені належним чином скан-копії трудової книжки (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.). Згідно інформації, зазначеної Учасником у документі «Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (Додаток 5 до тендерної документації) вихідний № 27/1 від 27.10.2024р., яка підтверджується копією диплома про освіту СМ№10390949 від 06.07.1998р., копією трудової книжки АУ № 021136 та реєстром застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Учасник має стаж роботи за спеціальністю 13років 5 місяців 21день (на момент подачі тендерної пропозиції), що не відповідає вказаній інформації в шостому стовпці другого рядка табличної частини «Довідки про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Зазначені невідповідності є невідповідностями в інформації та/або документах що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та можуть бути усунені Учасником у порядку визначеному п. 43 Особливостей. У відповідності до частини 16 статті 29 Закону необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, що є не менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Для усунення виявлених невідповідностей учасник Фізична особа-підприємець Черниш Денис Васильович повинен подати в порядку визначеному Тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі»: Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, учасником подається: – Інформаційна довідка згідно Додатку 6 до тендерної документації, яка містить інформацію щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). – Скановані копії не менше 2 виконаних повністю аналогічних договорів протягом періоду 2018-2024рр. (тобто виконання договору має бути в період часу від 01.01.2018 до 31.08.2024рр.) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі ( а саме: 224 619,60грн.) з додатковими угодами ( за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт.* * Під виконаними аналогічними договорами розуміються договори, які були виконані учасником саме на роботи з технічного нагляду за будівельними роботами з капітального ремонту / реконструкції / нового будівництва, тощо будівель чи споруд, тощо із застосуванням заходів підвищення енергоефективності / енергоефективних заходів / термосанації / термомодернізації, тощо на будівлях чи спорудах класів СС2 та/або СС-3. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником подається: Довідка за формою Додатку 5 до цієї тендерної документації, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи, освіти і спеціальності працівників, що має бути подана згідно з вимогами пп.5.1 п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації. Копії документів про освіту за спеціальністю визначеними у пп.5.1 п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: Загальний інженерний досвід роботи на об’єктах капітального будівництва – не менше 10 років; Досвід роботи інженером технічного нагляду – не менше 5 років на об’єктах будівництва класу наслідків СС-2 та/або СС-3. На підтвердження інформації щодо працевлаштування і досвіду роботи Учаснику необхідно надати: завірені належним чином скан-копії наказів або трудових договорів; скан-копії трудових книжок працівників (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід та сторінка із зазначенням актуального працевлаштування в Учасника/субпідрядника) (Якщо учасником або субпідрядником виступатиме фізична особа-підприємець, яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт то на підтвердження досвіду роботи Учаснику необхідно надати завірені належним чином скан-копії трудової книжки (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-11-24, 14:30:52
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-10-02-012945-a-b1
Номер договору:
SM_4_4_TS
Дата підписання договору:
15-11-2024, 10:26
Строк дії договору:
з 15-11-2024 по 31-12-2025
631 432 UAH
Ціна договору
631 432 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Черниш Денис Васильович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
631 432 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Довідка за формою Додатку 5 до тендерної документації, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи, освіти і спеціальності працівників, а саме: Учасник повинен бути спроможний виконувати нагляд за будівництвом по всім спеціалізаціям (загально - будівельні, інженерні мережі, оздоблю-вальні роботи та ін.), що виконуються Підрядником будівельних робіт. Вимоги до персоналу Учасника:  Загальний інженерний досвід роботи у будівництві - не менше 10 років;  Досвід роботи інженером технічного нагляду – не менше 5 років на об’єктах будівництва класу наслідків СС-2 та/або СС-3. На підтвердження інформації щодо працевлаштування і досвіду роботи Учаснику необхідно надати: - завірені належним чином скан-копії наказів або трудових договорів; - скан-копії трудових книжок працівників (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід та сторінка із зазначенням актуального працевлаштування в Учасника/субпідрядника). * Якщо учасником або субпідрядником виступатиме фізична особа-підприємець, яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт то на підтвердження досвіду роботи Учаснику необхідно надати завірені належним чином скан-копії трудової книжки (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників /співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 4 тендерної документації та сканами підтвердних документів.
Доказ:
Документ
2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Підтверджується, що
Інформаційну довідку згідно Додатку 6 до тендерної документації. Завірені копії підтверджуючих документів (договорів, додатків до них, додаткових угод до договорів (за наявності) та актів прихованих робіт та актів виконаних робіт на всю суми договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Документи підпунктів 5.2.1-5.2.2 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації мають підтверджувати відповідний досвід, а саме: - не менше 2 виконаних повністю аналогічних* договорів протягом періоду 2018-2024рр. (тобто виконання договору має бути в період часу від 01.01.2018 до 30.09.2024р.) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, а саме: 224 619,60грн. (двісті двадцять чотири тисячі шістсот дев’ятнадцять гривень 60 копійок) *Під виконаними аналогічними договорами розуміються договори, які були виконані учасником саме на роботи з технічного нагляду за роботами з капітального ремонту / реконструкції / реставрації / нового будівництва, будівель чи споруд класу наслідків СС-2 та/або СС-3. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у пункті 5.2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Доказ:
Документ
3. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю для Учасників торгів:  юридичних осіб - сканованого Балансу Учасника (форма № 1) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023рр., сканованого звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр.*;  юридичних осіб - суб’єктів малого підприємництва – сканованого Балансу Учасника (форма № 1-м) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023рр., сканованого звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2-м) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр.*;  юридичних осіб - суб’єктів мікропідприємництва – сканованого Балансу Учасника (форма №1-мс) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023рр., сканованого звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2-мс) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр.*;  фізичних осіб-підприємців — сканованої Декларації про доходи, одержані за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр., або сканованого звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр., якщо Учасник платник єдиного податку.* *у разі, якщо учасник торгів є юридична, фізична особа-підприємець чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5.4.1 Розділу ІІІ тендерної документації кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі тендерної пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Фінансова спроможність учасника закупівлі є прийнятною, якщо за результатами наданих вище документів - мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за будь-які 3 роки протягом періоду від 01.01.2018 до 31.12.2023 включно становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 224 619,60 грн (двісті двадцять чотири тисячі шістсот дев’ятнадцять гривень 60 копійок). Учасник, який не може надати у повному обсязі (за три роки) копії документів передбачених підпунктами 5.4.1., 5.4.2., пункту 5.4. Розділу ІІІ тендерної документації через те, що учасник не здійснював свою діяльність у відповідних періодах, надає у складі тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення та копії документів передбачених підпунктами 5.4.1., 5.4.2., пункту 5.4. Розділу ІІІ тендерної документації за кожен наявний повний рік у період з 2018 по 2023 включно. У такому випадку, під час визначення середнього арифметичного значення річних оборотів учасника за 3 роки, розмір річного доходу за кожен рік, щодо якого учасник не надає копій документів, передбачених підпунктами 5.4.1., 5.4.2., пункту 5.4. Розділу ІІІ тендерної документації, приймається за 0 (нуль). Наприклад: учасник розпочав свою діяльність у 2022 році, та не може надати копій документів фінансової звітності за три роки. Такий учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення та копію фінансової звітності за наявний повний рік – 2022 та 2023 рік. Згідно інформації, яка міститься у наданих учасником документах, обсяг річного доходу учасника за 2022 рік становить 30 000 000 грн., а за 2023 рік – 60 000 0000 грн, - у такому разі розмір середньорічного доходу учасника (середнє арифметичне значення річних оборотів) за три роки буде визначений як (30 000 000 + 60 000 000 +0)/3=30 000 000 грн. Під річним оборотом (тотожним річному доходу) розуміються всі надходження учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік).
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:02-10-2024, 18:35:45
    Інший
    публічнийЕкспортовано:02-10-2024, 18:35:45
    Інший
    публічнийЕкспортовано:02-10-2024, 18:35:45
    Інший
    публічнийЕкспортовано:02-10-2024, 18:35:45
    Інший
    публічнийЕкспортовано:02-10-2024, 18:35:45
    Інший
    публічнийЕкспортовано:02-10-2024, 18:35:45
    Інший
    публічнийЕкспортовано:02-10-2024, 18:35:45
    Інший
    публічнийЕкспортовано:02-10-2024, 18:35:45
    Інший
    публічнийЕкспортовано:02-10-2024, 18:35:45
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-10-2024, 17:05:07
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-10-2024, 17:05:07
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-10-2024, 17:05:07
    Інший
    публічнийЕкспортовано:22-10-2024, 16:05:31
    Інший
    публічнийЕкспортовано:22-10-2024, 16:05:31
    Інший
    публічнийЕкспортовано:22-10-2024, 16:05:31
    Інший
    публічнийЕкспортовано:22-10-2024, 16:05:31
    Інший
    публічнийЕкспортовано:22-10-2024, 16:05:31
    Інший
    публічнийЕкспортовано:22-10-2024, 16:05:31
    Інший
    публічнийЕкспортовано:22-10-2024, 16:05:31
    Інший
    публічнийЕкспортовано:22-10-2024, 16:05:31
    Інший
    публічнийЕкспортовано:22-10-2024, 16:05:31
    Інший
    публічнийЕкспортовано:22-10-2024, 16:05:31
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено02-10-2024, 18:35:36
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено02-10-2024, 18:38:58
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено04-10-2024, 17:06:08
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:22-10-2024, 16:06:42
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:02-10-2024, 18:35:45
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:22-10-2024, 16:05:31
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:02-10-2024, 18:35:45
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:22-10-2024, 16:05:31
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:02-10-2024, 18:35:45
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:22-10-2024, 16:05:31
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
                      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
                      2. Порушення справ про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
                      3. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
                      4. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
                      Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
                      5. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
                      6. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Учасник фізична особа підтверджує, що
                      1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
                      Учасник юридична особа підтверджує, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
                      7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Замовник підтверджує, що
                      1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
                      8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Учасника процедури
                      Законодавство:
                      Замовник підтверджує, що
                      1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
                      1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
                      1. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Технічний нагляд за роботами по об'єкту: "Капітальний ремонт навчально - бібліотечного корпусу СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності" (код ДК 021:2015 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю для Учасників торгів:  юридичних осіб - сканованого Балансу Учасника (форма № 1) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023рр., сканованого звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр.*;  юридичних осіб - суб’єктів малого підприємництва – сканованого Балансу Учасника (форма № 1-м) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023рр., сканованого звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2-м) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр.*;  юридичних осіб - суб’єктів мікропідприємництва – сканованого Балансу Учасника (форма №1-мс) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023рр., сканованого звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2-мс) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр.*;  фізичних осіб-підприємців — сканованої Декларації про доходи, одержані за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр., або сканованого звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр., якщо Учасник платник єдиного податку.* *у разі, якщо учасник торгів є юридична, фізична особа-підприємець чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5.4.1 Розділу ІІІ тендерної документації кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі тендерної пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Фінансова спроможність учасника закупівлі є прийнятною, якщо за результатами наданих вище документів - мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за будь-які 3 роки протягом періоду від 01.01.2018 до 31.12.2023 включно становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 224 619,60 грн (двісті двадцять чотири тисячі шістсот дев’ятнадцять гривень 60 копійок). Учасник, який не може надати у повному обсязі (за три роки) копії документів передбачених підпунктами 5.4.1., 5.4.2., пункту 5.4. Розділу ІІІ тендерної документації через те, що учасник не здійснював свою діяльність у відповідних періодах, надає у складі тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення та копії документів передбачених підпунктами 5.4.1., 5.4.2., пункту 5.4. Розділу ІІІ тендерної документації за кожен наявний повний рік у період з 2018 по 2023 включно. У такому випадку, під час визначення середнього арифметичного значення річних оборотів учасника за 3 роки, розмір річного доходу за кожен рік, щодо якого учасник не надає копій документів, передбачених підпунктами 5.4.1., 5.4.2., пункту 5.4. Розділу ІІІ тендерної документації, приймається за 0 (нуль). Наприклад: учасник розпочав свою діяльність у 2022 році, та не може надати копій документів фінансової звітності за три роки. Такий учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення та копію фінансової звітності за наявний повний рік – 2022 та 2023 рік. Згідно інформації, яка міститься у наданих учасником документах, обсяг річного доходу учасника за 2022 рік становить 30 000 000 грн., а за 2023 рік – 60 000 0000 грн, - у такому разі розмір середньорічного доходу учасника (середнє арифметичне значення річних оборотів) за три роки буде визначений як (30 000 000 + 60 000 000 +0)/3=30 000 000 грн. Під річним оборотом (тотожним річному доходу) розуміються всі надходження учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік).
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Технічний нагляд за роботами по об'єкту: "Капітальний ремонт навчально - бібліотечного корпусу СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності" (код ДК 021:2015 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Інформаційну довідку згідно Додатку 6 до тендерної документації. Завірені копії підтверджуючих документів (договорів, додатків до них, додаткових угод до договорів (за наявності) та актів прихованих робіт та актів виконаних робіт на всю суми договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Документи підпунктів 5.2.1-5.2.2 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації мають підтверджувати відповідний досвід, а саме: - не менше 2 виконаних повністю аналогічних* договорів протягом періоду 2018-2024рр. (тобто виконання договору має бути в період часу від 01.01.2018 до 30.09.2024р.) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, а саме: 224 619,60грн. (двісті двадцять чотири тисячі шістсот дев’ятнадцять гривень 60 копійок) *Під виконаними аналогічними договорами розуміються договори, які були виконані учасником саме на роботи з технічного нагляду за роботами з капітального ремонту / реконструкції / реставрації / нового будівництва, будівель чи споруд класу наслідків СС-2 та/або СС-3. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у пункті 5.2 Розділу ІІІ тендерної документації.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Технічний нагляд за роботами по об'єкту: "Капітальний ремонт навчально - бібліотечного корпусу СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності" (код ДК 021:2015 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Довідка за формою Додатку 5 до тендерної документації, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи, освіти і спеціальності працівників, а саме: Учасник повинен бути спроможний виконувати нагляд за будівництвом по всім спеціалізаціям (загально - будівельні, інженерні мережі, оздоблю-вальні роботи та ін.), що виконуються Підрядником будівельних робіт. Вимоги до персоналу Учасника:  Загальний інженерний досвід роботи у будівництві - не менше 10 років;  Досвід роботи інженером технічного нагляду – не менше 5 років на об’єктах будівництва класу наслідків СС-2 та/або СС-3. На підтвердження інформації щодо працевлаштування і досвіду роботи Учаснику необхідно надати: - завірені належним чином скан-копії наказів або трудових договорів; - скан-копії трудових книжок працівників (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід та сторінка із зазначенням актуального працевлаштування в Учасника/субпідрядника). * Якщо учасником або субпідрядником виступатиме фізична особа-підприємець, яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт то на підтвердження досвіду роботи Учаснику необхідно надати завірені належним чином скан-копії трудової книжки (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників /співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 4 тендерної документації та сканами підтвердних документів.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ