Закупівлю оголошено - 02-10-2024, 18:34. Дата останніх змін - 02-10-2024, 18:36

Технічний нагляд за роботами по об'єкту: "Капітальний ремонт навчально - бібліотечного корпусу СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності" (код ДК 021:2015 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)

Технічний нагляд за роботами по об'єкту: "Капітальний ремонт навчально - бібліотечного корпусу СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2.... Державна закупівля - UA-2024-10-02-012945-a Технічний нагляд за роботами по об'єкту: "Капітальний ремонт навчально - бібліотечного корпусу СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності" (код ДК 021:2015 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами) (КНУ «Настанова з визначення вартості від замовника Сумський державний університет від 10/2/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-10-02-012945-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-24-001977-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-10-2024, 18:34
по 25-10-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-10-2024, 18:34
по 28-10-2024, 17:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено після завершення періоду уточнень

Період оскарження умов закупівлі - по 25-10-2024, 00:00

Роботи виконуються та фінансуються за рахунок бюджетних коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2201610 “Вища освіта, енергоефективність та сталий розвиток”, джерелом надходження яких є кредитні кошти, що залучаються відповідно до Фінансової угоди (Проєкт “Вища освіта України”) між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 8 листопада 2017 року №2186-VIII, власних надходжень Замовника та/ або інших джерел, не заборонених законодавством. Порядок використання коштів визначається Постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2018р. № 815.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
748732
748 732,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:3 743,66 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Сумський державний університет
ЄДРПОУ:05408289 Досьє YouControl
Контактна особа:Кривич Олена
Телефон:380542687857
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
40007, Україна, Сумська область,Суми, вул. Харківська, будинок 116
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Технічний нагляд за роботами п ...
748 732,00 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Технічний нагляд за роботами по об'єкту: "Капітальний ремонт навчально - бібліотечного корпусу СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності" (код ДК 021:2015 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)

1
робота
40007 Україна Сумська область Суми вул. Харківська, будинок 116
по 30-11-2025
71247000-1
Нагляд за будівельними роботами


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-10-2024, 18:35:36
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-10-2024, 18:35:45
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-10-2024, 18:35:45
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-10-2024, 18:35:45
Електронні тендерні вимоги
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Технічний нагляд за роботами по об'єкту: "Капітальний ремонт навчально - бібліотечного корпусу СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності" (код ДК 021:2015 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Довідка за формою Додатку 5 до тендерної документації, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи, освіти і спеціальності працівників, а саме: Учасник повинен бути спроможний виконувати нагляд за будівництвом по всім спеціалізаціям (загально - будівельні, інженерні мережі, оздоблю-вальні роботи та ін.), що виконуються Підрядником будівельних робіт. Вимоги до персоналу Учасника:  Загальний інженерний досвід роботи у будівництві - не менше 10 років;  Досвід роботи інженером технічного нагляду – не менше 5 років на об’єктах будівництва класу наслідків СС-2 та/або СС-3. На підтвердження інформації щодо працевлаштування і досвіду роботи Учаснику необхідно надати: - завірені належним чином скан-копії наказів або трудових договорів; - скан-копії трудових книжок працівників (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід та сторінка із зазначенням актуального працевлаштування в Учасника/субпідрядника). * Якщо учасником або субпідрядником виступатиме фізична особа-підприємець, яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт то на підтвердження досвіду роботи Учаснику необхідно надати завірені належним чином скан-копії трудової книжки (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників /співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 4 тендерної документації та сканами підтвердних документів.
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
Способи підтвердження:
Документ
2. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Технічний нагляд за роботами по об'єкту: "Капітальний ремонт навчально - бібліотечного корпусу СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності" (код ДК 021:2015 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Інформаційну довідку згідно Додатку 6 до тендерної документації. Завірені копії підтверджуючих документів (договорів, додатків до них, додаткових угод до договорів (за наявності) та актів прихованих робіт та актів виконаних робіт на всю суми договору). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Документи підпунктів 5.2.1-5.2.2 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації мають підтверджувати відповідний досвід, а саме: - не менше 2 виконаних повністю аналогічних* договорів протягом періоду 2018-2024рр. (тобто виконання договору має бути в період часу від 01.01.2018 до 30.09.2024р.) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, а саме: 224 619,60грн. (двісті двадцять чотири тисячі шістсот дев’ятнадцять гривень 60 копійок) *Під виконаними аналогічними договорами розуміються договори, які були виконані учасником саме на роботи з технічного нагляду за роботами з капітального ремонту / реконструкції / реставрації / нового будівництва, будівель чи споруд класу наслідків СС-2 та/або СС-3. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у пункті 5.2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
Способи підтвердження:
Документ
3. Наявність фінансової спроможності
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Технічний нагляд за роботами по об'єкту: "Капітальний ремонт навчально - бібліотечного корпусу СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності" (код ДК 021:2015 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Законодавство:
Підтверджується, що
1 - Щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю для Учасників торгів:  юридичних осіб - сканованого Балансу Учасника (форма № 1) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023рр., сканованого звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр.*;  юридичних осіб - суб’єктів малого підприємництва – сканованого Балансу Учасника (форма № 1-м) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023рр., сканованого звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2-м) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр.*;  юридичних осіб - суб’єктів мікропідприємництва – сканованого Балансу Учасника (форма №1-мс) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023рр., сканованого звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2-мс) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр.*;  фізичних осіб-підприємців — сканованої Декларації про доходи, одержані за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр., або сканованого звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2023 рр., якщо Учасник платник єдиного податку.* *у разі, якщо учасник торгів є юридична, фізична особа-підприємець чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5.4.1 Розділу ІІІ тендерної документації кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі тендерної пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Фінансова спроможність учасника закупівлі є прийнятною, якщо за результатами наданих вище документів - мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за будь-які 3 роки протягом періоду від 01.01.2018 до 31.12.2023 включно становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 224 619,60 грн (двісті двадцять чотири тисячі шістсот дев’ятнадцять гривень 60 копійок). Учасник, який не може надати у повному обсязі (за три роки) копії документів передбачених підпунктами 5.4.1., 5.4.2., пункту 5.4. Розділу ІІІ тендерної документації через те, що учасник не здійснював свою діяльність у відповідних періодах, надає у складі тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення та копії документів передбачених підпунктами 5.4.1., 5.4.2., пункту 5.4. Розділу ІІІ тендерної документації за кожен наявний повний рік у період з 2018 по 2023 включно. У такому випадку, під час визначення середнього арифметичного значення річних оборотів учасника за 3 роки, розмір річного доходу за кожен рік, щодо якого учасник не надає копій документів, передбачених підпунктами 5.4.1., 5.4.2., пункту 5.4. Розділу ІІІ тендерної документації, приймається за 0 (нуль). Наприклад: учасник розпочав свою діяльність у 2022 році, та не може надати копій документів фінансової звітності за три роки. Такий учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення та копію фінансової звітності за наявний повний рік – 2022 та 2023 рік. Згідно інформації, яка міститься у наданих учасником документах, обсяг річного доходу учасника за 2022 рік становить 30 000 000 грн., а за 2023 рік – 60 000 0000 грн, - у такому разі розмір середньорічного доходу учасника (середнє арифметичне значення річних оборотів) за три роки буде визначений як (30 000 000 + 60 000 000 +0)/3=30 000 000 грн. Під річним оборотом (тотожним річному доходу) розуміються всі надходження учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік).
Статус: Активна
Дата створення: 02-10-2024, 18:30:49
Способи підтвердження:
Документ
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ