Період оскарження умов закупівлі - по 05-10-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 000 UAH |
| Замовник: | Департамент екології та природних ресурсів Київської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 38750794 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Леся Снігур |
| Телефон: | +380442790158 |
| E-mail: | sekretar_kkt@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 01004, Україна, м. Київ,м. Київ, ВУЛИЦЯ БАСЕЙНА, будинок 1/2 А |
3 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази містить неточності у позиції 4 (невірно вказано номер договору) та позиції 25 (невірно вказано назву плоттера). 2) Не надано штатний розпис, а також не підтверджено досвід роботи працівників, що вказані у довідці про наявність відповідних працівників кваліфікацію та досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт. 3) На тендерну пропозицію накладено удосконалений електронний підпис, а не кваліфікований електронний підпис. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) підпункт 1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, за формою. (з зазначенням переліку матеріально-технічної бази та наданням сканованих копій документів на право володіння або оренди необхідної технічної бази, тощо). Серед обладнання повинно бути: 1) GPS приймачі – не менше 1 комплекту; 2) електронні тахеометри – не менше 1 одиниці; Геодезичне обладнання повинно бути зі своєчасною метрологічною повіркою (надаються також копії свідоцтв встановленого зразка про метрологічну повірку). 3) транспортні засоби (наявність права власності або користування підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, та додатково іншими правовстановлюючими документами згідно чинного законодавства) - не менше 2 одиниць; 4) відповідне ліцензійне програмне забезпечення (для підтвердження надаються відповідні свідоцтва або інші передбачені законодавством документи).5) ком’ютери/ноутбуки не менше 7 одиниць; 6) принтер формату А-4 – не менше 2 одиниць; 7) широкоформатний плотеру формату А-0 – не менше 1 одиниці; 8) широкофоматного сканеру формату А-0 – не менше 1 одиниці; 9) кольоровий принтер або МФУ формату А-З – не менше 1 одиниці. У довідці обов’язково вказується правовий режим користування вищезазначеним обладнанням (власність, користування). У тому випадку, якщо обладнання та/або матеріальна технічна база Учасника орендується, мають бути надані копії договорів оренди. Договори оренди повинні бути чинними на весь строк надання послуг відповідно до договору. 2) підпункт 2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, (з зазначенням ПІБ, відомості про освіту, сертифікати, посаду та досвід роботи зазначених працівників, тощо), за формою. Серед кваліфікованих працівників у кількості не менше 7 осіб повинні бути: 1) сертифіковані інженери-землевпорядники не менше 1-ї особи; 2) сертифікований інженер-геодезист не менше 1-ї особи; 3) фахівці із геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 4 осіб. 4) фахівець за спеціальністю геосистемного моніторингу навколишнього природного середовища не менше 1-ї особи. У довідці зазначаються офіційно працевлаштовані працівники та їх прізвище, ім’я, по-батькові, рік народження, кваліфікація, досвід роботи. Для підтвердження трудових відносин із визначеними працівниками Учасник надає у складі тендерної пропозиції, відповідні документи про офіційне працевлаштування, відповідність наявної кваліфікації та досвіду роботи (накази про призначення, штатний розпис, копії трудових договорів, копії відповідних документів про освіту, копії сертифікатів тощо). 3) пункт 1 розділу 3 тендерної документації: «…Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо…». 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен: 1) надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, за формою. 2) надати штатний розпис, а також підтвердити досвід роботи працівників, що вказані у довідці про наявність відповідних працівників кваліфікацію та досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт. 3) підписати кваліфікованим електронним підписом (КЕП) тендерну пропозицію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.