Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Замовником вимагається надання учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з повним грошовим покриттям, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15 жовтня 2004 р. №639, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, яка надається шляхом її розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель одночасно з поданням пропозиції. Розмір забезпечення пропозиції: 9 600,00 грн. (дев’ять тисяч шістсот грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не менше строку дії пропозиції (відповідно до статті 253 Цивільного кодексу України строк дії пропозиції розраховується з наступного дня після розкриття пропозицій електронною системою закупівель). Інші умови, які повинна містити електронна банківська гарантія: безвідкличне зобов’язання банку (гаранта) сплатити гарантовану суму замовнику (бенефіціару) за першою письмовою вимогою замовника (бенефіціара); зобов’язання банка (гаранта) сплатити протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги від замовника (бенефіціара) повної суму забезпечення (гарантована сума), без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. Текст електронної банківської гарантії не повинен містити: – умов про обов’язкове надання учасником (принципалом) письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; – умов, що обмежують замовника (бенефіціара) у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; – умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються замовником (беніфіціаром); – умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); – умов відкликання гарантії банком (гарантом). Умови банківської гарантії не можуть бути змінені без погодження із замовником (бенефіціаром). При внесенні учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник розміщує (завантажує) в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (КЕП), відповідальних осіб банку (з датою завантаження до кінцевого строку подання ТП) у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, або .jpeg, або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Електронний документ, підписаний КЕП та печаткою, є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, відхиляються Замовником. Разом з електронною банківською гарантією учасник розміщує (завантажує) в електронну систему закупівель у вигляді сканованих копій, підписаних КЕП гаранта, наступні документи: – документи, що підтверджують повноваження особи, що підписала банківську гарантію, документ, що підтверджує внесення грошового покриття учасником, а також ліцензію Національного Банку України на право здійснення банківських операцій гарантом або копію рішення відповідного органу ліцензування про видачу такої ліцензії або копію витягу з Державного реєстру банків. Забезпечення тендерної пропозиції обов’язково повинно супроводжуватися повним грошовим покриттям (на підтвердження надається довідка й платіжне доручення). У випадку якщо гарантія підписана не керівником фінансової установи, то повноваження особи, яка підписала гарантію, повинні бути підтверджені оригіналом або копією відповідного документу гаранта (протокол, наказ, довіреність тощо) з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала відповідний документ, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». – лист-згоду від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках, передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Відділ містобудування, архітектури, земельних відносин та екології Чуднівської міської ради Місцезнаходження Замовника: 13201 м. Чуднів вул. Героїв Майдану 104, Житомирського району, Житомирської області Код ЄДРПОУ: 45358103 IBAN UA328201720344250001000041350 в ДКСУ м. Києві, МФО 820172