Період оскарження умов закупівлі - по 20-09-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 540 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 700 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСРЕКЛАМА" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 25830211 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://omr.odessa.ua |
| Контактна особа: | Ірина КМИТЮК |
| Телефон: | 380990357663 |
| E-mail: | odreklama_kmit@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65091, Україна, Одеська область,Одеса, ВУЛИЦЯ КОСОВСЬКА, будинок 2-Д |
1 |
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції переможця відкритих торгів (з особливостями) Фізичної особи-підприємця Свєтлової Валентини Григорівни (РНОКПП 1986122587), встановлено: 1.Вимоги ТД: підпункт 1, 2 пункту 1.1 Додатку 1 до ТД: 1. Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який (які) зазначено в даній тендерній документації в дужках; 2. Копія договору (договорів). 2. Перелік невідповідностей: у листі за пп.1 п. 1.1 Додатку 1 до ТД не зазначено інформацію про додаткову угоду № 2 від 11.07.2023 до аналогічного договору; наданий Учасником договір від 04.05.2023 № 23/04/05 не містить додаткову угоду № 2 від 11.07.2023, яка є його невід’ємною частиною. 3. Перелік інформації/документів для усунення невідповідностей: надати лист за пп.1 п. 1.1 Додатку 1 до ТД у якому зазначити (додати) інформацію про додаткову угоду № 2 від 11.07.2023 до аналогічного договору; надати додаткову угоду № 2 від 11.07.2023 до договору від 04.05.2023 № 23/04/05, яка є його невід’ємною частиною.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.