Період оскарження умов закупівлі - по 04-09-2024, 00:00
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 915 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 575 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Іркліївської сільської ради Золотоніського району Черкаської області |
| ЄДРПОУ: | 04408100 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://irkliiv-rada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія МАНЬКО |
| Телефон: | +380660037593 |
| E-mail: | irkl_buh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 19950, Україна, Черкаська область,с. Іркліїв, вул. Соборності, 2 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: 1.1. учасник не надав первинні облікові документи, що підтверджують ФАКТИЧНЕ приймання-передачу наданих послуг згідно аналогічного договору №440 від 25.10.2021р. укладеного з Виконавчим комітетом Студениківської сільської ради. 1.2. Учасник не надав копії документів про прийняття на облік до Держкартгеофонду матеріалів (топографо-геодезичних і картографічних робіт) наданих послуг або виконаних робіт до аналогічного договору №440 від 25.10.2021р. укладеного з Виконавчим комітетом Студениківської сільської ради. 1.3. Учасник документально не підтвердив інформацію про укладення аналогічного договору №440 від 25.10.2021р. укладеного з Виконавчим комітетом Студениківської сільської ради, яка міститься в електронній системі закупівель. 1.4. Учасник документально не підтвердив інформацію про укладення аналогічного договору №42 від 30.05.2023р. укладеного з Виконавчим комітетом Білозірської сільської ради, яка міститься в електронній системі закупівель. 1.5. У довідці про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази вих.№07 від 06.09.2024 року відсутня інформація про технічних стан. 1.6. Учасник не надав інформацію у довідці про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази вих.№07 від 06.09.2024 року на не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), із вбудованими GPS/GNSS-приймачем, а також не надав на не менше 2 (двох) вказаних БПЛА документи, які підтверджують право користування чи володіння. 1.7. Учасник у довідці про наявність працівників відповідальної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору надання послуг вих.№07 від 06.09.2024 року вказав: Балицького Є.О., але не надав при цьому копію наказу про прийняття на роботу вказаного працівника та/або трудового договору; Чорнокінь А.І., але не надав при цьому Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою про прийняття (інформація щодо заробітної плати або персональних даних працівників, які не зазначені у довідці можуть бути визначені як конфіденційні). У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою про прийняття; Примака О.В., але не надав при цьому копію наказу про прийняття на роботу вказаного працівника та/або трудового договору. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 2.1. абз.4 ч.2 Додатку 1 тендерної документації. 2.2. абз.4 ч.2 Додатку 1 тендерної документації. 2.3. Абз.2 ч.2 Додатку 1 тендерної документації. 2.4. Абз.2 ч.2 Додатку 1 тендерної документації. 2.5. Абз.9 п.5.1.2 ч.2 Додатку 1 тендерної документації. 2.6. Абз.2 та абз.6-7 п.5.1.2 ч.2 Додатку 1 тендерної документації. 2.7. Абз.4-5 п.5.1.3 ч.2 Додатку 1 тендерної документації. 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. учасник має надати копії оформлених належним чином сторонами аналогічного договору первинних облікових документів, що підтверджують ФАКТИЧНЕ приймання-передачу наданих послуг згідно такого аналогічного договору (акти наданих послуг або акти приймання-передачі наданих послуг або акти виконаних робіт або інші аналогічні документи, складені у двосторонньому порядку сторонами договору у письмовій формі, що підтверджують приймання-передачу наданих послуг, та зміст яких містить інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надаються такі документи (документ). 3.2. Учасник має надати копії документів про прийняття на облік до Держкартгеофонду матеріалів (топографо-геодезичних і картографічних робіт) наданих послуг або виконаних робіт за аналогічними договорами, що передбачено ст.19 Закону України « Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність». 3.3. Учасник повинен підтвердити досвід повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів) – надання *аналогічних послуг. Наданий(-і) учасником у складі тендерної пропозиції аналогічний(-ні) договір(-и) має(-ють) бути укладений(-ні) із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення якого міститься в електронній системі закупівель – підтвердити документально. 3.4. Учасник повинен підтвердити досвід повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів) – надання *аналогічних послуг. Наданий(-і) учасником у складі тендерної пропозиції аналогічний(-ні) договір(-и) має(-ють) бути укладений(-ні) із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020 р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020 р.), та інформація про укладення якого міститься в електронній системі закупівель – підтвердити документально. 3.5. Учасник повинен надати довідку, яка повинна містити інформацію про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально- технічної бази, їх ТЕХНІЧНИЙ СТАН, та інформацію про підстави користування/володіння учасником об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази, що визначені таким учасником як фактично наявні станом на дату подання тендерної пропозиції згідно вказаної вище довідки у довільній формі. 3.6. Учасник повинен надати у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази інформацію про не менше 2 (двох) безпілотних літальних апаратів (БПЛА), із вбудованими GPS/GNSS-приймачем (додатково надати свідоцтво про повірку та/або сертифікат калібрування на вбудований у БПЛА GPS/GNSS-приймач). При залученні власного обладнання учасник повинен надати скан-копії документів, які підтверджують право власності (видаткові накладні, договір купівлі-продажу, свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів з відміткою, акт прийому- передачі тощо). У разі користування обладнанням та транспортом на правах оренди, лізингу, спільного користування чи отримання відповідних послуг, учасник надає копію відповідного(-их) договору(-ів) оренди, лізингу, спільної діяльності чи надавача послуг, який має бути чинним та дійсним протягом всього строку дії договору надання послуг, що є предметом закупівлі, тобто строком не раніше 31.12.2024 року. Додатково учасник надає документи, що підтверджують право власності орендодавця, лізингодавця, сторони договору спільну діяльність чи надавача послуг. Зміст і форма відповідних документів мають відповідати вимогам чинного законодавства та бути чинними на момент подання учасником тендерної пропозиції. 3.7. Учасник має надати на працівників вказаних у довідці про наявність працівників відповідальної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору надання послуг вих.№07 від 06.09.2024 року копії наказів про прийняття на роботу вищевказаних працівників та/або копії трудових договорів, а також Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою про прийняття (інформація щодо заробітної плати або персональних даних працівників, які не зазначені у довідці можуть бути визначені як конфіденційні). У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою про прийняття.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: 1.1. учасник не надав документи, які підтверджують право власності орендодавця ФОП Аштема Артема Івановича на приймачі GPS GRS-1 (L1-L2) зав.№ 596-02093 та GPS GRS HiPer SR зав. №1209-15875; 1.2. учасник не надав документи, які підтверджують право власності орендодавця ТОВ «НІКОПРОЕКТ» на широкоформатний сканер (А0) Canon imagePROGRAF TM-340 MFP Lm36. 1.3. учасник не надав документи, які підтверджують право власності орендодавця ТОВ «НІКОПРОЕКТ» на широкоформатний принтер (плоттер) (А0) HP DesignJet T730; 1.4. учасник не надав документи, які підтверджують право власності орендодавця ТОВ «НІКОПРОЕКТ» на комп’ютери-моноблоки ТМ «Lenovo» (Серійні номери: 1) MJ445M2; 2) S4N43536; 3) MJ49L4V; 4) ES11463212; 5) MJXDNFA; 6) E31MJ846N3; 7) MJ04DPF1; 8) MJXYTMV; 9) MJ49L4V; 10) MJ048DDQ; 11) MJ02VNCG; 12) MJ01YP4D; 13) MJTPGFA; 14) MJVVLE0); 1.5. учасник надав у інформацію лише про 2 одиниці цифрових фотограмметричних приладів для збору цифрової інформації по фотограмметричній моделі; 1.6. учасник не надав копію відповідного договору оренди з ТОВ «Альфа Гарант ЛЛС» №8/М від 02.09.2024р., який має бути чинним та дійсним протягом всього строку дії договору надання послуг, що є предметом закупівлі, тобто строком не раніше 31.12.2024 року на цифрові фотограмметричні станції «Дельта», марка «GeoSystem» (інвентар №109103 та №109073). Учасник не надав документи, що підтверджують право власності орендодавця на вказане обладнання. 1.7. Учасник не надав посвідчення відкритої категорії «В» та/або «С» гр. Самкова Валерія Ігоровича, якого у довідці №241 від 06.09.2024 вказав водієм автотранспортних засобів; 1.8. Учасник не надав копію наказу про прийняття на роботу водія та Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою про прийняття (інформація щодо заробітної плати або персональних даних працівників, які не зазначені у довідці можуть бути визначені як конфіденційні). У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою про прийняття. 1.9. Учасник надав акти приймання-передачі матеріалів до Держкартгеофонду до аналогічних договорів, але дійсність даних документів не підтверджується к’юар-кодом. 1.10. У листі-відгуці наданого Коблівською сільською радою №614/1 від 16.05.2024 року учаснику відсутня інформація про фактичне виконання договору. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 2.1. абз.3 п.п.2 п.5.1.2 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.2. абз.3 п.п.2 п.5.1.2 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.3. абз.3 п.п.2 п.5.1.2 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.4. абз.3 п.п.2 п.5.1.2 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.5. абз.3 п.5.1.2 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.6. абз.3 п.п.2 п.5.1.2 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.7. абз.10 п.5.1.3 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.8. абз.4 п.5.1.3 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.9. абз.3 ч.2 Додатку 1 тендерної документації; 2.10. абз.4 ч.2 Додатку 1 тендерної документації. 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності орендодавця на приймачі GPS GRS-1 (L1-L2) зав.№ 596-02093 та GPS GRS HiPer SR зав. №1209-15875. Зміст і форма відповідних документів мають відповідати вимогам чинного законодавства та бути чинними на момент подання учасником тендерної пропозиції. 3.2. учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності орендодавця на широкоформатний сканер (А0) Canon imagePROGRAF TM-340 MFP Lm36. Зміст і форма відповідних документів мають відповідати вимогам чинного законодавства та бути чинними на момент подання учасником тендерної пропозиції. 3.3. учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності орендодавця на широкоформатний принтер (плоттер) (А0) HP DesignJet T730. . Зміст і форма відповідних документів мають відповідати вимогам чинного законодавства та бути чинними на момент подання учасником тендерної пропозиції. 3.4. учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності орендодавця на комп’ютери-моноблоки ТМ «Lenovo» (Серійні номери: 1) MJ445M2; 2) S4N43536; 3) MJ49L4V; 4) ES11463212; 5) MJXDNFA; 6) E31MJ846N3; 7) MJ04DPF1; 8) MJXYTMV; 9) MJ49L4V; 10) MJ048DDQ; 11) MJ02VNCG; 12) MJ01YP4D; 13) MJTPGFA; 14) MJVVLE0). Зміст і форма відповідних документів мають відповідати вимогам чинного законодавства та бути чинними на момент подання учасником тендерної пропозиції. *учасник може надати документи, що підтверджують право власності орендодавця на 5 комп’ютерів-моноблоків ТМ «Lenovo», при цьому виправивши дані у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника №240 від 06.09.2024 р. 3.5. у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази учасник повинен заначити інформацію не менше ніж про 3 одиниці цифрових фотограмметричних приладів для збору цифрової інформації по фотограмметричній моделі. 3.6. учасник має надати копії відповідного(их) договору(ів) оренди на 3 одиниці цифрових фотограмметричних приладів для збору цифрової інформації по фотограмметричній моделі, який(і) має бути чинним та дійсним протягом всього строку дії договору надання послуг, що є предметом закупівлі, тобто строком не раніше 31.12.2024 року. Учасник також має надати документи, що підтверджують право власності орендодавця. Зміст і форма відповідних документів мають відповідати вимогам чинного законодавства та бути чинними на момент подання учасником тендерної пропозиції. 3.7. Учасник має надати посвідчення відкритої категорії «В» та/або «С» на водія автотранспортних засобів - відповідно до моделі транспортного засобу, який буде вказаний у довідці про наявність матеріально-технічної бази та необхідного обладнання для надання послуг, які відповідають предмету закупівлі; 3.8. Учасник має надати інформацію та документи на не менше одного водія автотранспортних засобів. Також, водієм може бути один із фахівців перелічених вище, при цьому учасник має даний факт зазначити у довідці, а також виконати ВСІ ІНШІ ВИМОГИ стосовно водія, які передбачені п.5.1.3 ч.5 р.ІІІ цієї тендерної документації. 3.9. Учасник має надати копії документів про прийняття на облік до Держкартгеофонду матеріалів (топографо-геодезичних і картографічних робіт) наданих послуг або виконаних робіт за аналогічними договорами, що передбачено ст.19 Закону України « Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність». 3.10. Учасник має надати оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) від замовника(-ів) аналогічних послуг, у якому обов’язково має бути зазначено номер та дату укладання договору. (У відгуці(-ах) обов’язково повинна міститись інформація про ФАКТИЧНЕ виконання договору).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.